Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Jak sprawdzić wtryskiwacze ?


mirek s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z uruchamianiem silnika. Objawy: z rana temp. poniżej zera odpala słabo, przy temp. sinika 90 st. zapala dobrze ale NAJGORZEJ jest gdy poczekam 15 minut temp. silnika spadnie do ok. 70 st. muszę go wtedy kręcić z 10 sekund. Jak już zapali pracuje równo, przyspieszenie dobre.

Co zrobiłem: wymieniłem świece, pojeździłem trochę z zakręconym gazem nic nie pomogło. Pojechałem do fachmena, który podłączył komputer i stwierdził,że nie widzi nic niepokojącego może poza temp. slnika wynosi 96 st. Zasugerował, że przyczyną mogą być nieszczelne wtryskiwacze. Podobno po wyłączeniu zapłonu może jeszcze z nich kapać paliwo. Cena nowych 370zł. szt. :shocked: Pytanie: Czy mogę je samemu jakoś sprawdzić ? Może ktoś miał podobny problem i przyczyna była w innym miejscu ? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a filtr paliwa?? kolego wymieniałeś?? wymień filtr dodaj specyfiku do oczyszczania wtryskiwaczy Stp czy innych firm zalej do pełna i śmigaj na benzynie narazie :) morzę będzie lepiej :):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien filtr i spawdz pompe paliwa najpierw. dolej siuwax do czyszczenia wtryskiwaczy i wtedy zobaczysz jakie beda efekty. najpierw tansze metody, pozniej drozsze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. najpierw spróbuję z tym środkiem do czyszczenia wtryskiwaczy. Filtr paliwa też wymienię, choć myślę, że gdyby był przytkany to autko by słabiej przyspieszało a jak już zapali to idzie jak burza. :think2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie twierdzi ze wtryskiwacze masz sprawne w 100% ale STP kosztuje sporo mniej niz nowe wtryski a moze pomoc :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych :)

Za objawy, które opisałem na początku odpowiadał uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa.

Temat można zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych :)

Za objawy, które opisałem na początku odpowiadał uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa.

Temat można zamknąć.

a jakieś kopcenie po zapaleniu silnika miałeś?

Nie wiem czy kopciło ale gdy zapalałem pod pracą koledzy twierdzili, że czują benzynę. Silnik był na początku zalewany. Na kompie wyskoczył błąd - zły skład mieszanki. Aha, jeszcze niby od tego coś się przestawiało z zapłonem. Pokazywało minus 11 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło trochę czasu, znowu padł mi regulator ciśniena. Po wymianie na nowy auto zapala znowu dobrze. Ciekawe ile ten wytrzyma :eusathink:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nowe kupujesz , czy używki ???

Przy poprzedniej awarii mechanior wstawił mi ori używkę. Obecnie kupiłem nówkę ale nie Boscha tylko coś made in Brasil. W sklepie zapłaciłem 170 zł - trochę dużo za taką małą membrankę z zaworkiem, ale ważne że pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dziady oszukali mnie :kwasny:. Mogę się pocieszyć tylko tym, że nic nie zapłaciłem tym razem mechanikowi a autko ładnie zapala :decayed:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...