mirek s 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam, mam problem z uruchamianiem silnika. Objawy: z rana temp. poniżej zera odpala słabo, przy temp. sinika 90 st. zapala dobrze ale NAJGORZEJ jest gdy poczekam 15 minut temp. silnika spadnie do ok. 70 st. muszę go wtedy kręcić z 10 sekund. Jak już zapali pracuje równo, przyspieszenie dobre. Co zrobiłem: wymieniłem świece, pojeździłem trochę z zakręconym gazem nic nie pomogło. Pojechałem do fachmena, który podłączył komputer i stwierdził,że nie widzi nic niepokojącego może poza temp. slnika wynosi 96 st. Zasugerował, że przyczyną mogą być nieszczelne wtryskiwacze. Podobno po wyłączeniu zapłonu może jeszcze z nich kapać paliwo. Cena nowych 370zł. szt. Pytanie: Czy mogę je samemu jakoś sprawdzić ? Może ktoś miał podobny problem i przyczyna była w innym miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 a filtr paliwa?? kolego wymieniałeś?? wymień filtr dodaj specyfiku do oczyszczania wtryskiwaczy Stp czy innych firm zalej do pełna i śmigaj na benzynie narazie morzę będzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Wymien filtr i spawdz pompe paliwa najpierw. dolej siuwax do czyszczenia wtryskiwaczy i wtedy zobaczysz jakie beda efekty. najpierw tansze metody, pozniej drozsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Ok. najpierw spróbuję z tym środkiem do czyszczenia wtryskiwaczy. Filtr paliwa też wymienię, choć myślę, że gdyby był przytkany to autko by słabiej przyspieszało a jak już zapali to idzie jak burza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 nikt nie twierdzi ze wtryskiwacze masz sprawne w 100% ale STP kosztuje sporo mniej niz nowe wtryski a moze pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dla potomnych Za objawy, które opisałem na początku odpowiadał uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa. Temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommylee 3 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Dla potomnych Za objawy, które opisałem na początku odpowiadał uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa. Temat można zamknąć. a jakieś kopcenie po zapaleniu silnika miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Dla potomnych Za objawy, które opisałem na początku odpowiadał uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa. Temat można zamknąć. a jakieś kopcenie po zapaleniu silnika miałeś? Nie wiem czy kopciło ale gdy zapalałem pod pracą koledzy twierdzili, że czują benzynę. Silnik był na początku zalewany. Na kompie wyskoczył błąd - zły skład mieszanki. Aha, jeszcze niby od tego coś się przestawiało z zapłonem. Pokazywało minus 11 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Minęło trochę czasu, znowu padł mi regulator ciśniena. Po wymianie na nowy auto zapala znowu dobrze. Ciekawe ile ten wytrzyma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 To nowe kupujesz , czy używki ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 To nowe kupujesz , czy używki ??? Przy poprzedniej awarii mechanior wstawił mi ori używkę. Obecnie kupiłem nówkę ale nie Boscha tylko coś made in Brasil. W sklepie zapłaciłem 170 zł - trochę dużo za taką małą membrankę z zaworkiem, ale ważne że pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 cos drogo, bo ori boscha kosztuje 140zł 0 280 160 575 • regulator ciśnienia paliwa • BOSCH • 144 zł • e-autoparts.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 cos drogo, bo ori boscha kosztuje 140zł0 280 160 575 • regulator ciśnienia paliwa • BOSCH • 144 zł • e-autoparts.pl A to dziady oszukali mnie . Mogę się pocieszyć tylko tym, że nic nie zapłaciłem tym razem mechanikowi a autko ładnie zapala . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się