Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Tryb awaryjny - 00575 - nietypowy problem


Fati

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze pytanie jaki jest powód rozregulowania turbawki? zużycie ?? . bo gdyby dzialo się odwrotnie że na zimnym brak ładowania a na ciepłym by było ok to logiczne -niska temperatura powoduje kurczenie ale obecnej sytuacji nie rozumiem -kontra mocno była dokręcona przecież :mysli:

logi zrobie ale narzaie nie mam z kim a i czasu brak :kwasny: ale ważne że etka odzyskała ducha :notworthy:

pozdr

masz z kim wystarczy wpasc na spota i poprosic :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w końcu zrobiłem logi dynamiczne i proszę mądre głowy o wypowiedzenie się na ich temat, czy coś konkretnego z nich wynika jeśli chodzi o mój problem z audikiem. (logi zrobione po dopaleniu zimnego silnika, czyli wtedy jak dobrze jedzie. logowałem oczywiście na temp. 90*C)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f73b1f9677b75fa.html --- 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7030868f5b7795c.html --- 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d4595a692dafc3b.html --- 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6e5be9ed7cf8c9b.html --- 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90f41076ebb6ce44.html --- 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e47083de78338d41.html --- 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7eabedf165825b94.html --- 000

z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie przeładowanie , skoro n75 sprawny to zostaje sztanga do regulacji wielkiej filozofii nie ma, a powinno pomóc :good: wiec do działa bo ładną pogodę mamy :tongue4: albo przepływaka ale to już niech kto inny sie wypowie ale takich wskazań nie powinno być :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie przeładowanie , skoro n75 sprawny to zostaje sztanga do regulacji wielkiej filozofii nie ma, a powinno pomóc :good: wiec do działa bo ładną pogodę mamy :tongue4: albo przepływaka ale to już niech kto inny sie wypowie ale takich wskazań nie powinno być :shocked:

gdzie masz przeladowanie?turbo pompuje tyle ile powinno,przeplywka nie tnie,tylko ciekawe skad te wysokie wskazania przeplywki co do powietrza,w 1Z powinno byc kolo 850mg, a tutaj jest znacznie wiecej.w logach nic niepokojacego nie widac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę za mocno pompuje i powinien to wyregulować sztanga chociażby po to żeby auto płynnie przyspieszało bez niepotrzebnych drgań :hi:[br]Dopisany: 22 Luty 2010, 17:34_________________________________________________a tak to podmień przepływke i zrób raz jeszcze 003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fati jak dla mnie to sztangę powinieneś póki co zostawić w spokoju. Podmień lub wyczyść przepływkę np tym: http://liquimoly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=144&category_id=9 sam tego użyłem w zeszłym roku i przepływka zaczęła mierzyć jak trzeba. Kolega rtocki jest dystrybutorem w/w specyfiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prośba, niech się jeszcze ktoś wypowie na temat tych logów bo narazie to nic nie wiem, co jest przyczyną mojego problemu. Może zrobić jeszcze jakieś dodatkowe logi??[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 02:21_________________________________________________co do przepływki to czyściłem ją kiedyś tylko innym środkiem (też polecanym na tym forum) ale nie ma konkretnych zmian, niestety nie mam od kogo podmienić przepływki by sprawdzić czy to rzeczywiście ona nawala. Ja się zastanawiam że może z ECU jest coś nie tak. Potrzebuje by się jeszcze ktoś wypowiedział nt tych logów, może ktoś wpadnie na jakiś ciekawy pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepne się pod ten temat bo mam podobny problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto poza tym nie ma problemu z przyspieszaniem bez problemu da rade rozpedzic do 190kmh. Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent. Przepływomierz przeczysciłem i przelutowałem styki według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2888683&highlight= nic to niestety nie dało cały czas to samo. Ostatnio podmieniłem przepływke ale nic to nie pomogło dalej 00575. Prosze o podpowiedzi co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepne się pod ten temat bo mam podobny problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto poza tym nie ma problemu z przyspieszaniem bez problemu da rade rozpedzic do 190kmh. Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent. Przepływomierz przeczysciłem i przelutowałem styki według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2888683&highlight= nic to niestety nie dało cały czas to samo. Ostatnio podmieniłem przepływke ale nic to nie pomogło dalej 00575. Prosze o podpowiedzi co jest grane?

Szukasz dalej.

U mnie skończyło się regeneracją turba, wymianą N75 i IC.

Ale teraz idzie i nie pyta dlaczego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepne się pod ten temat bo mam podobny problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto poza tym nie ma problemu z przyspieszaniem bez problemu da rade rozpedzic do 190kmh. Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent. Przepływomierz przeczysciłem i przelutowałem styki według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2888683&highlight= nic to niestety nie dało cały czas to samo. Ostatnio podmieniłem przepływke ale nic to nie pomogło dalej 00575. Prosze o podpowiedzi co jest grane?

Dzieki za zainteresowanie. Od ostatniego razu problem jest jeszcze większy a mianowicie nie mogę rozpędzić auta powyżej 4tyś obr. po dojsciu do tej wartosci silnik się blokuje tak jakby brakowało paliwa, błąd po takim bloknięciu to 00519 czujnik w kolekt. dolotowym - G71 28-10 zwarcie do plusa - intermittent

Dzisiejsze logi:

http://img171.imageshack.us/img171/6611/log01011.jpg

http://img820.imageshack.us/img820/6107/log01010.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/7349/log01008.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/3081/log01004.jpg

http://img253.imageshack.us/img253/1427/log01003.jpg

http://img560.imageshack.us/img560/2892/log01001.jpg

http://img713.imageshack.us/img713/4959/log01000.jpg

Prosze o pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...