Peterka Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam, Mam taki problem w aucie. Auto na wolnych obrotach pracuje idealnie silnik cichutko mruczy, ale podczas dodawania gazu w okolicy 2,3 tys obrotów pojawia się głośne dzwonienie.podczas zwiekszania obrotów robi się głośniejsze. Nie wiem co to może być?? Macie pomysł?? - Auto posiada pełną moc - zrobiony został dół silnika (panewki itd - komplet) (z silnika nie wydobywaja się żadne sutki, puki id) - został zdjęty pasek który napędza alternalor, pompe wspomagania, wisko i sprezarke klimy ( podczas zdjecie paska i odpalenia silnika dzwoni dalej) Klepie mi w lewej głowicy popychacz, ale słychać go tylko kilka sekund przy odpalaniu zimnego - później cisza. Zostały mi pomysł tylko na coś z układem rozrządu, pompa oleju, wody ?? A Wy jak myślicie? Pozdro
spawacz5 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Wkład katalizatora moze sie rozlecial, albo w ktoryms z tlumikow
sajmon8526 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 cześć A moze ci dzwoni poprostu jakas blacha przy kolektorze.Mamy podobne silniki tyle ze ja mam 2.4 i odrazu moge ci cos powiedzieć jak edzie naprzykład ci uciekać płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.Bo dzis wkoncu u siebie znalazłęm przyczyne tego ubytku.[br]Dopisany: 13 Luty 2010, 23:02_________________________________________________a moge sie zgodzic z kolega wyżejbo dzis tez byłem na kanale i u mnie siatka od tłumika drgan troszke luźna jest i mi tez czasem zadzwoni.Zajzyj na dól a ktos niech zagazuje maszyna
Peterka Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam, Może to bardziej grzechocze niż dzowni. Na pewno to nie nic układem wydechowym. Na ucho ten dzwięk dobiega z przodu silnika. Czy pompa oleju napędzna jest łańcuszkiem ?(wg etki tak chyba jest) Chyba jest napedzana ale dotyczy to silnika 2.4 albo 2.8. Pozdro
sajmon8526 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 tego dokładnie nie wiem za bardzo ale moze i tak być.Hmmm najlepiej we dwóch sprawdzić sobie spokojnie bo tak samemu ciężko to wyczuc dokładnie.jak masz kanał o zejdź na dól a ktos nie postawi go na wieksze obroty moze cos usłyszysz co postawi sprawe jasno.A czasami najprostrze rzeczy sa przyczyna sam sie przekonałem o tym ehh. a dzwiek moze sie rozchodzic na rózne strony.
Peterka Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 Witam, Problem rozwiązany - okazało się że winny był dolna część kolektora ssącego w której są kierownice powietrza nieruchome. Cała dolna cześć składa się z dwóch elementów, który uległ wyrobieniu i dostał luzów. Po naprawie silnik jest cichutki. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się