Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Dzwoni na wyższych obrotach - Problem rozwiązany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem w aucie. Auto na wolnych obrotach pracuje idealnie silnik cichutko mruczy, ale podczas dodawania gazu w okolicy 2,3 tys obrotów pojawia się głośne dzwonienie.podczas zwiekszania obrotów robi się głośniejsze. Nie wiem co to może być?? Macie pomysł??

- Auto posiada pełną moc

- zrobiony został dół silnika (panewki itd - komplet) (z silnika nie wydobywaja się żadne sutki, puki id)

- został zdjęty pasek który napędza alternalor, pompe wspomagania, wisko i sprezarke klimy ( podczas zdjecie paska i odpalenia silnika dzwoni dalej)

Klepie mi w lewej głowicy popychacz, ale słychać go tylko kilka sekund przy odpalaniu zimnego - później cisza.

Zostały mi pomysł tylko na coś z układem rozrządu, pompa oleju, wody ?? A Wy jak myślicie?

Pozdro

Opublikowano

cześć

A moze ci dzwoni poprostu jakas blacha przy kolektorze.Mamy podobne silniki tyle ze ja mam 2.4 i odrazu moge ci cos powiedzieć jak edzie naprzykład ci uciekać płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.Bo dzis wkoncu u siebie znalazłęm przyczyne tego ubytku.[br]Dopisany: 13 Luty 2010, 23:02_________________________________________________a moge sie zgodzic z kolega wyżejbo dzis tez byłem na kanale i u mnie siatka od tłumika drgan troszke luźna jest i mi tez czasem zadzwoni.Zajzyj na dól a ktos niech zagazuje maszyna

Opublikowano

Witam,

Może to bardziej grzechocze niż dzowni. Na pewno to nie nic układem wydechowym. Na ucho ten dzwięk dobiega z przodu silnika. Czy pompa oleju napędzna jest łańcuszkiem ?(wg etki tak chyba jest)

Chyba jest napedzana ale dotyczy to silnika 2.4 albo 2.8.

Pozdro

Opublikowano

tego dokładnie nie wiem za bardzo ale moze i tak być.Hmmm najlepiej we dwóch sprawdzić sobie spokojnie bo tak samemu ciężko to wyczuc dokładnie.jak masz kanał o zejdź na dól a ktos nie postawi go na wieksze obroty moze cos usłyszysz co postawi sprawe jasno.A czasami najprostrze rzeczy sa przyczyna sam sie przekonałem o tym ehh. a dzwiek moze sie rozchodzic na rózne strony.

Opublikowano

Witam,

Problem rozwiązany - okazało się że winny był dolna część kolektora ssącego w której są kierownice powietrza nieruchome. Cała dolna cześć składa się z dwóch elementów, który uległ wyrobieniu i dostał luzów.

Po naprawie silnik jest cichutki. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...