tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 witam dwa dni temu założyłem ssaobie gaz brc i na gazie odczuwam ze jest troszke mniej żwawy. Jak myślicie działać coś w tej sprawie żeby to naprawili czy może tak już poprostu jest??
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 reduktor brc typ genius version mb wtryski brc ( czerwone) inne: censeq brc 24
sołtys85 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Poczekaj kogego aż reduktor sie ułoży tak do tysiąca km i na regulację ostateczną podjedz i wtedy to juz nie ma przebacz musza ustawić dobrze. Można wiedziec ile przykosztowała instalka?
Buba Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 reduktor brc typ genius version mb wtryski brc ( czerwone) inne: censeq brc 24 wtryski masz za slabe wiec wracaj do gazownika zeby wymienil na pomaranczowe conajmniej i niech nie sciemnia ze sa dobre reduktor 1500??[br]Dopisany: 14 Luty 2010, 16:36_________________________________________________ Poczekaj kogego aż reduktor sie ułoży tak do tysiąca km i na regulację ostateczną podjedz i wtedy to juz nie ma przebacz musza ustawić dobrze. Można wiedziec ile przykosztowała instalka? nic to nie da, po zalozeniu ma latac prawidlowo a nie za pol roku
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 redukuktor jest 1500 wtryski masz za slabe wiec wracaj do gazownika zeby wymienil na pomaranczowe conajmniej i niech nie sciemnia ze sa dobre to co teraz pojade i myślisz że zmieni na pomarańczowe bez dopłaty bo ja w to nie wierze?? instalacja kosztowała mnie 3000zł a na tej listwie pisze od wtryskiwacz MTM więc może sieyle to nie BRC nie wiem
Buba Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 jedziesz i mowisz ze zle sa dobrane podzespoly. czerwone wtryski mozesz sobie do 1.6 zalozyc. powiesz ze albo wymienia albo niech zabiera instalacje i oddaje kase a MTM jest na wtrysku czy na listwie napisane
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 mtm pisze na listwie i oboktej listwy sa czerwone na brzegach nalepki [br]Dopisany: 14 Luty 2010, 17:11_________________________________________________sorry po przed chwila obejrzałet to podchodzi bardziej pod pomaranczowy niż czerwony obok tej listwy
Buba Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 no to sie zdecyduj zrob foto najlepiej albo zapytaj jakiejs kobiety
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 nie już zdecydowałem sie są koloru pomarańczowego [br]Dopisany: 14 Luty 2010, 17:23_________________________________________________nie ma poprostu tego jadu jak na benzynie, może taki gaz zatankowałem jakiś chszczony
sołtys85 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Ja najczesciej tankuję na orlenie samochód pali sporo mniej niż np na BP i mają czesto podwójne dystrybutory przez co szybko można sie zatankować. Kolego moze szukasz dziury w całym i masz jakiś dziwne uprzedzenia do gazu. Najlepiej porównej przyspieszenie na IV biegu od 60-140km/h zmierz czasy stoperem i bedzie wszystko jasne.
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 ogolne jestem zadowlolony z tej instalacji ale bez stopera nawet wiem ze bedzie wolniej. czuć to tak przy 4000-6000 obr/min ze nie ciagnie tak jak na benzynie , troszke bardziej zmulony w tym zakresie i nie wiem czy na reklamacje czy to sie wyrobi samo czy moze tak na gazie jest??
Buba Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 moze zle zostala przeprowadzona kalibracja zatankuj normalny gaz i zobacz wtedy
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 oki ale jak nie pomoże to co wtedy zgłaszać to tam gdzei instalowałem ten gaz tak? bo rozumiem ze na gazie nie ma prawa być słabszy niz na benzynie tak?
sołtys85 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Oczywiście ze na Lpg ma tak samo smigać jak na Pb w końcu za coś załaciłęś te 3 tyś. Może reduktor sie układa i membrana już ma inna charakterystykę pracy jak w garażu u gazownika? Ile już przejechałes na LPG? Jak masz najechane kilka stówek to trzeba obowiazkowo podjechac na regulację i kontrolę map wtrysku i korektę ciśnienia w reduktorze. Jedno jest pewne nie odpuszczaj gazownikowi dopóki nie bedziesz zadowolony. I nie tankuj na jakiś tam stacjach krzak bo jak tankowałem sie tam gdzie popadło to samochódy zawsze mi więcej paliły niż na markowych, a przy wtrysku gazu ważne jest żeby paliwo było czyste.
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 na gazie mam przejechane zaledwie 140 km a sie pytałem to na przeglad mam przyjechac do nich za 15000km na wymiane filtrów itp w tygodni sie najwyżzej z nimi umowie niech jeszcze go zobaczy a te charakterystyke to nie wiem nawet gdzie robił bo jak przyszłem odebrać samochód to juz był na parkingu
Buba Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 jak to za 15k km? po tysiacu sie jedzie zeby sprawdzic ustawienia. mozliwe ze za male cisnienie ci na reduktorze ustawili cos czuje ze jakas firma krzak...
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 własnie firma zachwalana już przez paru znajomych no i działająca po całej polsce podobno montaż zają im 4gdz to ja najlepiej jak 1000km zrobie to do nich zajade i powiem ze niby cos gorzej chodzi a wtedy mi sprawdzą ustawienia pewnie
Bogumił Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 To nie dostałeś do tej instalacji książki gwarancyjnej z wykazem przeglądów okresowych? Tam powinny być wyszczególnione po jakim okresie masz zrobić pierwszy przegląd (1000km) a później 15000 - z wymianą filtrów, sprawdzeniem szczelności itd.
tomek988 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 tak dostałem i wyszczegolnione jest pierwszy przegląd za 15000km pozniej za 30000 za 45000.... itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się