Dev Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 witam Vag "wypluł" taka informację: Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji 17965 P1557 - 35-10 - - - Sporadyczny auto wyraznie osłabło, N75 wymieniony, bo był wadliwy co dalej???? turbo do rozbiórki???? kat zapchany ???? dolot sprawdzony, szczelny czekam na info pozdrawiam T
smajko Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 oslablo to znaczy na kazdym biegu i obrotach czy odcina ci turbo przy mocniejszym depnieciu? rozbierz turbawke albo daj zeby ci ktos rozebral i obejrzal, zapewne turbo nadaje sie do czyszczenia bo masz zapieczone kierowniczki od PSJ koszt takiej czynnosci okolo 500zl pozdr
goldi Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 lub regeneracja kompletna 1400-1600 zł zrób logi będzie można coś więcej powiedzieć
stanley Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 kolega miał podobnie, po przeczyszczeniu przewodów układu doładowania, autko po krótkim czasie wróciło do pełnej sprawności. Może masz jakąś nieszczelność, po co od razu stawiać na droższą naprawę jaką jest regneracja turbiny. No ale najlepiej zrób logi, popatrz na przewody itp
Dev Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 turbo zdrowe, tak myslałem ze to kierownice sam to zrobie, ale chciałem sie upewnic zanim zabiore sie za klamota
Sztomel Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 kolega miał podobnie, po przeczyszczeniu przewodów układu doładowania, autko po krótkim czasie wróciło do pełnej sprawności. Może masz jakąś nieszczelność, po co od razu stawiać na droższą naprawę jaką jest regneracja turbiny. No ale najlepiej zrób logi, popatrz na przewody itp przyczyną błędu 17965 nie jest jakakolwiek nieszczelność dolotu lub wężyków podciśnienia, sprawdzanie wężyków podciśnienia tych przychodzących do króćca VAC i wychodzących z króćca OUT elektrozaworów N75 i N18 i dolotu nic w tym przypadku nie da z uwagi na to, że turbo przeładowuje i winy należy szukać tylko i wyłącznie w zatartej zmiennej geometrii lub zatartym/zardzewiałym wewnątrz siłowniku podciśnienia sterującym zmienną geometrią, przeładowanie też może powodować zwarcie na elektrozaworze N75 ale wtedy Vag pokazałby również tę usterkę elektryczną - zdarzają się jednak przypadki uszkodzenia mechanicznego N75 i wtedy N75 ma ciągle zamknięty kanał ATMO, identycznie może być również przy zagięciu przewodu pomiędzy wyjściem ATMO elektrozaworu N75 a obudową filtra powietrza. Logów nawet nie trzeba robić bo i tak wyjdzie, że ciśnienie rzeczywiste osiąga około 2500 mbar a współczynnik wyelnienia impulsu na N75 będzie wskazywał około 94%.
Dev Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 okazało sie że turbo zasyfione, katalizator tez poleciał na złom auto chodzi jak złoto dziekuje wszystkim za pomoc zamykam temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się