rafcisz Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam,nie dawno zakupiłem Audi A4 2,0TDI 140KM 2005rok.Wszystko jest ok tylko nie pokoi mnie parktronik,jak włączam wsteczny bieg jest piszczenie przez o koło 5 sekund i jest cisza.Gdy podjerzdzam tyłem pod zamknięte drzwi garażowe nic nie słychać,żadnego znaku że zbliżam się do przeszkody.Nie raz na parkingu jak cofałem i włączałem wsteczny bieg to nie było tego sygnału piszczenia,ale podczas cofania zaczeło mi piszczeć że zbliżam się do przeszkody.Proszę o pomoc w tej sprawie,może PARKTRONIK gdzieś się włącza tylko ja o tym nie wiem?może napisze mi ktoś kto posiada takie użądzenie kiedy to działa i na jakiej zasadzie.bo to jest moje pierwsze autko z takim użądzeniem i nie mam bladego pojęcia o co tam chodzi. Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam
Silent bob Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 witam, załącza sie automatycznie po wrzuceniu wstecznego biegu. Weź kolegę, noga na hamulcu, wrzuć wsteczny, a kolega niech stanie z boku na wysokości tylnegi koła i przybliża rękę do poszczególnych czujników. Podejrzewam, że albo któreś czujniki walnięte, albo coś nie łączy na kablach.
Madbar Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Piszczenie ciagle oznacza uszkodzony jeden z czujnikow. Podlacz VAGa i naiprawdopodobniej poda Ci blad czujnika. Rozwiazanie wymiana czujnika 60-100 PLN na allegro. Pozdrawiam
rafcisz Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 witam, ......Weź kolegę, noga na hamulcu, wrzuć wsteczny, a kolega niech stanie z boku na wysokości tylnegi koła i przybliża rękę do poszczególnych czujników....... Kolego przeprowadziłem ten test i nie dał to rezultatu,chyba będę miał do wymiany wszystkie czujniki bo żaden się nie odzywał
Kowi87 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 witam, ......Weź kolegę, noga na hamulcu, wrzuć wsteczny, a kolega niech stanie z boku na wysokości tylnegi koła i przybliża rękę do poszczególnych czujników....... Kolego przeprowadziłem ten test i nie dał to rezultatu,chyba będę miał do wymiany wszystkie czujniki bo żaden się nie odzywał Wystarczy ze jeden kuleje to cały system nie działa wiec podłaczaj vaga i sprawdzaj która strona padła wymieniasz i wraca parktronik do łask
rafcisz Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 Dziękuje koledzy za pomoc,podłącze pod Vaga i zobacze dgzie jest problem. Jeszcze raz dziękuje
adas0215 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 i jak kolego ?? ja mam ten sam problem vagowales juz ??
Maxito Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 dołącze się do problemu bo mam to samo załanczam wsteczny długi pikanie i cisza..... w standardzie powinien być sygnał 1 sekundowy i przy zbliżeniu się do przeszkody pipanie im bliżej tym sygnał staje się ciągły zademonstruje pip. pip .pip. pip. :polew: taki żarcik każdy kto ma to wie o co chodzi mi się tak teraz po zimie stało podejżewam że sprawką będzie sól która się tam dostała bo raz jest wszystko ok jak jest sucho a jak tylko zmocze samochód szlak trafia czyjnik cofania.
Kamyk Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 wrzucać wsteczny, postawić kumpla z tyłu i sprawdzać - któryś z czujników leży i kwiczy cierpliwie i powoli - wszystko się znajdzie jak nie będzie szło - na vag-ę go zdrowaś k.
Maxito Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 wrzucać wsteczny, postawić kumpla z tyłu i sprawdzać - któryś z czujników leży i kwiczy cierpliwie i powoli - wszystko się znajdzie jak nie będzie szło - na vag-ę go zdrowaś k. nie wiem czy ci wiadomo ale jak ci jeden czujnik klęknie to cały tył szlak trafia więc zapomnij że tak sprawdzisz padnięty czujnik only vag ci zostaje
Kowi87 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Pany podpinać sie pod vaga i sprawdzać który jest uszkodzony, po numerku vin dojsć jaki numer pasuje, bądź spisać z samego czujnika i na alegro http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=50744&from_showcat=1&string=parktronik+audi Ich wymiana to 5min
Maxito Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Ich wymiana to 5min :shocked: zdradź mi ziomek jak wymienić czujnik w 5 minut :mysli: :mysli: przecież do tego trzeba zdjąć zderzak
Kowi87 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Ich wymiana to 5min :shocked: zdradź mi ziomek jak wymienić czujnik w 5 minut :mysli: :mysli: przecież do tego trzeba zdjąć zderzak nie wiem jak w b7 ale w b5 wystarczy ze wjedziesz na kanał i zerkniesz okiem idzie go normalnie na wycisk wyjąć odłaczyć kabelek i tyle, nie trzeba zdejmować zderzaka
Maxito Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Ich wymiana to 5min :shocked: zdradź mi ziomek jak wymienić czujnik w 5 minut :mysli: :mysli: przecież do tego trzeba zdjąć zderzak nie wiem jak w b7 ale w b5 wystarczy ze wjedziesz na kanał i zerkniesz okiem idzie go normalnie na wycisk wyjąć odłaczyć kabelek i tyle, nie trzeba zdejmować zderzaka no właśnie tylko z moimi łapami to raczej tam nie wejde więc pewnie mnie będzie czekałą okrężna droga czyli zrzutka zderzaka :shocked:
Kowi87 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Nie no u ciebie bedzie trzeba ściagać zderzak w B5 parktornik masz w dokładce zderzaka czyli nisko bardzo wiec nie ma problemu z dostaniem sie do niego, a u Ciebie jest on na wysokości chyba belki juz wiec dostęp na maxa utrudniony
Maxito Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Nie no u ciebie bedzie trzeba ściagać zderzak w B5 parktornik masz w dokładce zderzaka czyli nisko bardzo wiec nie ma problemu z dostaniem sie do niego, a u Ciebie jest on na wysokości chyba belki juz wiec dostęp na maxa utrudniony dokładnie i d*pa blada a tak z ciekawości jakie miałeś objawy niedziałającego czujnika cofania vag ci pomógł czy jak tu piszą z pomocą kolegi styłu stoi i robi za przeszkodę
Kowi87 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 objawy jak kazdy, wrzucam wsteczny ciały pisk i po chwili wyłacza sie całkiem(czasem ciagle piszaczał) metoda sprawdzania z tyłu nie działa bo jak sie sypnie to jeden ciagle cos widzi tak jak na odległosć minimalna czyli piszczy stałym dzwiekiem, ale o innej częstotliwosci dzwieku, jedyny sposób sprawdzenia to podpiecie sie pod vaga
Maxito Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 objawy jak kazdy, wrzucam wsteczny ciały pisk i po chwili wyłacza sie całkiem(czasem ciagle piszaczał) metoda sprawdzania z tyłu nie działa bo jak sie sypnie to jeden ciagle cos widzi tak jak na odległosć minimalna czyli piszczy stałym dzwiekiem, ale o innej częstotliwosci dzwieku, jedyny sposób sprawdzenia to podpiecie sie pod vaga u mnie jest tak że czasem działa , i właśnie nie wiem czy to wina np soli na stykach czy któryś już klęka jak ci się wydaje jak np stoi czałą noc w garażu i rano z niego wyjeżdzam jest ok potem jak już drugi raz chce gdzieś cofnąć d*pa (oczywiście wcześniej jest sygnał ok 5 sek i już wiadomo że nie działa )
Kowi87 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 wiesz co ja też tak miałem raz działał raz nie, najczęsciej po deszczu, myjce w ogóle przestawał działać, az wkońcu sypnał sie całkiem i piszczał non stop, wiec myśle ze u ciebie to początek
romus21 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 W bardzo prosty sposób sprawdzisz ktory czujnik jest uszkodzony bez vaga! Ja usiebie to testowałem!! Włącz wsteczny oczywiscie na zapłonie ale nie zapalonym silniku i przykładaj ucho do kazdego czujnika,jak działaja to beda pulsowac,bedzie to nawet odczuwalne przykładajac palec,ale ucho jest pewniejsze.U mnie tak było i okazał sie jeden czujnik z przodu walniety. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się