aju Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 bo bez problemu da się zrobić 6l w mieście :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 moje min. spalanie przy 120km/h to 5.2litra oczywiście trasa teraz w miesiecie na niedogrzanym silniku to 9litra nie wiem jak można w mieście zrobić na zimnym silniku 6 litrów
Michał Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 jeżdząc w trybie miejskim na niedogrzanym silniku (do roboty 10km) w temperaturze minusowej też mieszczę sie w 6l. takie opinie idą później w świat i się słyszy że np AJM z quattro na trasie 160km/h mieści się w 4 litrach Panowie, no bez jaj... te silniki są oszczędne, ale w granicach rozsądku a w porównaniu z AFN są też żwawsze (przez różnicę w Nm) i bardziej rozwojowe
Cristoforo Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 silniki na PD zdecydowanie wiecej pala niż na VP lub CR
aju Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 nie wiem jak można w mieście zrobić na zimnym silniku 6 litrów ja piszę o mieście w ciepłe dni i rozgrzanym silniku. teraz pali mi między 7 a 8 z groszem
Piotrek98igo Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 nie wiem jaki trzeba uprawiac PSJ dla 6l w miescie,tym bardziej teraz... pozniej tragedia:"auto nie jedzie,gdzie moja turbina?" wole zapier... i miec 8l
EnDrIu` Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 Hmm...to chyba ja jezdze mocno eko;) w trasie ostatnio spalił mi 5.3 litra (jazda katowicką bez gwałtownych przyspieszeń) w mieście (Warszawa 20 km w jedną stronę) w ciepłe dni palił mi ok. 7l teraz prawie litr więcej. Także dziwię sie, ze ktos nie wierzy w spalanie na poziomie 7l chyba, że krótkie odcinki to faktycznie takie auto bedzie palic. Jeżdzę tak jak większość ani nie zawalam prawego pasa ani też nie wyprzedzam wszystkich lewym.
Piotrek98igo Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 ktos nie wierzy w spalanie 6l w miescie
aju Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 wole zapier... i miec 8l kolego te auta nie zapier...... po prostu się odpychają
Michał Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 ktos nie wierzy w spalanie 6l w miescie ja oczywiście jeśli mówimy o krótkich dystansach rzędu 10km, przy temp otoczenia -10*
Grzesiek234 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja tam wierzę w te 6l jak najbardziej realne w cyklu mięszanym, po mieście trudne ale możliwe, na trasie do 140km/h - pestka. Koledzy ciężkie nóżki mają i tyle
fusse Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 ja tez nie wiem jak trzeba jezdzic zeby na zimnym miec 6l w miescie...moze osoba ktora to napisala, powie jak trzeba jezdzic zeby miec taki wynik? ja afnem w zime dojezdzalem glownie do pracy 7km w jedna strone, 8,3-8,6 litra..
pablo_ua4 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 naprawde Panowie nie ma się co oszukiwać z tymi 6 l na AJM jest to moim zdaniem nie możliwe do zrobienia
manqm Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja tam wierzę w te 6l jak najbardziej realne w cyklu mięszanym, po mieście trudne ale możliwe, na trasie do 140km/h - pestka. Koledzy ciężkie nóżki mają i tyle wg instrukcji spalanie: tryb mieszany 5.4 miasto 6.9. Nie wiem dlaczego takie wielkie zdziwienie, Dalej zostaje przy swoich 6l. Nie wiem jak ciężkie nogi macie, ile skrzyżowań, świateł po drodze, itd.- to wszystko wpływa na spalanie. Ja podałem na swoim przykładzie, że średnia wychodzi mi właśnie taka...
aju Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 dalej będziecie się brendzlować na temat spalania?
stanley Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 a mi pali cały czas 6-6,5l ON, jazda w mieście po Kato i codzienna trasa A4-ką K-ce->Gliwice do pracy i z powrotem do tego 200ml oleju na 12kkm ciesz się z AJMa i dbaj o niego pzdr
EnDrIu` Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 ciesz się z AJMa i dbaj o niego Bede Takimi typowymi usterkami dla tego auta to co się można spodziewać? W serwisie sprawdzili mi, że przebieg jest oryginalny czyli auto ma ok. 185 tys. i u mnie po jakims czasie po zakupie pojawiło się zapieczone turbo(pewnie przez moją spokojną jazdę raczej 2.5 tys nie przekaraczam) i przeplywka padła. Rozumiem, ze raczej to zalezy od poprzednich uzytkowników niż od przebiegu, ale co jeszcze zazwyczaj pada w tych autach? Jeden kolega wspomnial o dwumasie-czy ktos tez mial z tym problem?
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 jezdzi sie tak jak na to warunki pozwalaja,jak jest tylko kawalek dobrego asfaltu to trzeba mu dac przepalic troszke myslisz ze ja bedziesz tak jezdzil do 2,5tys to auto bedzie ci wdzieczne i ze zrobisz o 300tys wiecej km niz ktos kto jezdzi dynamicznie?czy ze zaoszczedzisz 20zl w miesiacu
goldi Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Ostatnio kupiliśmy z kolegą AJM z 2000 roku cena wymiany rozrządu to części około 800 zł tam jest napinacz hydrauliczny który kosztuje 400 zł w silniku AFN moim tego nie ma :>+ robocizna 350 zł z wymianą wszystkich filtrów oleju.Niestety kolega długo się nie nacieszył po moim zdiagnozowaniu auta vagiem (brak mocy ) w poniedziałek idzie turbina do czyszczenie lub regeneracji a jeszcze miedzy czasie termostat wymieniałem a dalej czas pokarze jak się będzie sprawował i też był serwisowany sprawdziliśmy w ASO
EnDrIu` Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 myslisz ze ja bedziesz tak jezdzil do 2,5tys to auto bedzie ci wdzieczne i ze zrobisz o 300tys wiecej km niz ktos kto jezdzi dynamicznie?czy ze zaoszczedzisz 20zl w miesiacu Jezdze tak nie dla oszczednosci z jezdzenia ala szybcy i wsciekli juz wyroslem :gwizdanie: no, ale jak snieg stopnieje to chyba trzeba bedzie go przeciagac po obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się