pioteres Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 jeżdząc w trybie miejskim na niedogrzanym silniku (do roboty 10km) w temperaturze minusowej też mieszczę sie w 6l. wymien termostat i spalanie tez wzrosnie na fisie
Adriano007 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Co do AJM- osobiście jestem bardzo zadowolony z tego silnika. Świetnie pracuje a z tiptronikiem zgrywa sie idealnie. Co do mojego spalania w mieście 7,5 (na tąchwile). Przypuszczam że latem zrobie jeszcze lepszy wynik. Pozdro.
k0za Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Mój AJM też póki co bez problemów odpukać
MRoger Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Nie wiem jak niektórzy mają tak małe spalanie, może seryjny mniej pali i miasto to nie zawsze to samo bo ja w Warszawie codziennie w obie strony stoję w korkach więc to co innego niż jazda miejska. Rekordowo na trasie spalił 5l ale w nocy i jazda w 100% emerycka a tak to trasa 6,7 miasto 7,5 w zimę literek więcej.
manqm Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 wymien termostat i spalanie tez wzrosnie na fisie na niedogrzanym - chodziło mi o to, że w trakcie jazdy silnik nie zdąży złapać jeszcze temp.90c. Termostat jest ok.
EnDrIu` Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Dobra Panowie skonczmy gadać o spalaniu, wiadomo, ze kazdy inaczej jezdzi i w korkach jeden stoi 15 min. drugi godzine. Czy jak climatronic pokazuje 70C to juz mozna autem jezdzic w przedziale 2-3 tys obr. czy czekac az jeszcze sie dogrzeje?
msuchecki90 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Koledzy AJM walczyłem długi czas by w miescie zejsc do 6 litrów nie jest to w moim przypadku realne dlatego w miescie jak sie nagrzeje nie oszczedzam go spalanie 8,5 litra , w trasie do 140 mieszcze sie w 6l , nie ma co oszczedzac tego silnika i jezdzic jak emeryta , kupujac auto trzeba wiedziec na co sie pisze , dlatego jak ktos preferuje delikatna jazde to proponuje zmienic samochod na Matiza by potem nie sluchac ze samochod jest **** bo turbo sie zapieklo pzdr
manqm Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Dobra Panowie skonczmy gadać o spalaniu, wiadomo, ze kazdy inaczej jezdzi i w korkach jeden stoi 15 min. drugi godzine. Czy jak climatronic pokazuje 70C to juz mozna autem jezdzic w przedziale 2-3 tys obr. czy czekac az jeszcze sie dogrzeje? Popieram, każdy ma inną trasę, korki, światła itp. Najlepiej jak na kanale 51 na klimatroniku będziesz miał 90C. Wtedy możesz dać ognia. Koledzy AJM walczyłem długi czas by w miescie zejsc do 6 litrów nie jest to w moim przypadku realne dlatego w miescie jak sie nagrzeje nie oszczedzam go spalanie 8,5 litra , w trasie do 140 mieszcze sie w 6l , nie ma co oszczedzac tego silnika i jezdzic jak emeryta , kupujac auto trzeba wiedziec na co sie pisze , dlatego jak ktos preferuje delikatna jazde to proponuje zmienic samochod na Matiza by potem nie sluchac ze samochod jest **** bo turbo sie zapieklo pzdr PS. Nie jeden na forum co jeździ nawet dynamicznie pisał o zapieczonych kierownicach turbo. Także nie ma co tu pisać o PSJ i tym podobnych (no może po PSJ szybciej się zapieką) po prostu ten typ turbin tak ma...
pioteres Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Popieram, każdy ma inną trasę, korki, światła itp. Najlepiej jak na kanale 51 na klimatroniku będziesz miał 90C. Wtedy możesz dać ognia. toś mu rade dobrą dał.. jak masz tak radzić to lepiej nic nie pisz...
manqm Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 pioteres nie wiem o co Ci chodzi - kolega pytał czy może jeździc w przedziale 2-3tys/obr przy 70c. dla mnie chodziło, że jak jest jeszcze 70c to najlepiej nie przekraczać 2tys./obr,jak temp dojdzie do 90c można śmiało przycisnąć
EnDrIu` Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 pioteres nie wiem o co Ci chodzi - kolega pytał czy może jeździc w przedziale 2-3tys/obr przy 70c. dla mnie chodziło, że jak jest jeszcze 70c to najlepiej nie przekraczać 2tys./obr,jak temp dojdzie do 90c można śmiało przycisnąć Pewnie chodziło mu, ze zamiast na kanale 51 to na 49 sprawdza sie temp.
manqm Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 może i tak ale u mnie (u was pewnie też) na kanale 49 jest temp. cieczy chłodzącej a na 51 temp. silnika, chyba że się mylę także jak coś proszę o poprawkę. Wobec tego do którego kanału na klimatroniku należy się odnieść jeśli chodzi o jazdę do ok.2tys/obr. do momentu złapania temp. roboczej 90c?
aju Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 klimatroniku należy się odnieść jeśli chodzi o jazdę do ok.2tys/obr. do momentu złapania temp. roboczej 90c? nie możecie po prostu jeździć normalnie? ruszy się temp to jedź jak chcesz, może nie od razu pod czerwone ale bez jaj....
Grzesiek234 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Piszmy może na temat bo mod zamknie ;( i kolega zamiast pomocy to sie dowie jakie to kłótliwe towarzystwo na tym forum. U mnie poza plecionką nic nie padło - odpukać - leję dobre paliwo, nie oszczędzam na olejach, filtrach itd. bo potem to się mści. Ogólnie autko super
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 oj tam piszemy o uzytkowaniu ,kolega swiezy to sie dowie cos wiecej... na 51 kanale jest temp nagrzewnicy
Cristoforo Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 u mnie też nic nie padło a autem pomykam już 18 miesiecy tylko wsadziłem 50% wartosci auta w mody :polew:
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 u mnie też nic nie padło a autem pomykam już 18 miesiecy tylko wsadziłem 50% wartosci auta w mody :polew: pasja kosztuje ale trzeba swirowac zeby nie zwariowac
aju Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 tylko wsadziłem 50% wartosci auta w mody liczysz to? ja wolę nie pasja kosztuje ale trzeba swirowac zeby nie zwariowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się