MoorPH Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Siema. Szybkie pytanie jakie dokładnie części potrzebne są przy wymianie skrzyni z automatu na manual? - Skrzynia z wybierakiem - sprzegło z dociskiem - dodatkowy pedał sprzegła i hamulca ( bo w automacie szerszy) a najlepiej cały komplet z pompką, wysprzęglikiem - półośki* Coś jeszcze? Z góry dzięki za pomoc *No właśnie jak to jest z półośkami? Słyszałem że są jakieś 2 rodzaje? I te z automatu mogły by pasować? Tylko czy to prawda?
xILukaszeKIx Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Ja właśnie zmieniałem automat na manual i półosie niestety nie pasują tak samo jak przeguby wewnętrzne.
MoorPH Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Opublikowano 11 Marca 2010 Ja właśnie zmieniałem automat na manual i półosie niestety nie pasują tak samo jak przeguby wewnętrzne. Co do przegubów wewnętrznych to juz wiem. Już mam zakupione nowe przeguby wewnętrzne. A jak bylo w Twoim przypadku z kodowaniem sterownika? Bo podobno nie trzeba tego robić. [br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 19:35_________________________________________________Co do części jakie są potrzebne: sprzęgło z dociskiemskrzynia biegów z wybierakiemdodatkowy pedał sprzęgła (wraz z pompką i przewodami, wysprzęglikiem) pedał hamulcamieszek z gałką do zmiany biegów łapy do mocowania skrzyniłożysko igiełkowe na wałkoło zamachowe
xILukaszeKIx Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Kodowania nie zmieniałem. Podobno silnik może źle pracować ale jeszcze tak dobrze nie testowałem auta więc nie wiem tego dokładnie [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 00:23_________________________________________________zastanawiam się czy jak bym zamienił komputer z automatu na manual to czy też bym musiał programować sterownik.Nie za bardzo wiem o czym w tym chodzi
piotrsob1 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Kodowania nie zmieniałem. Podobno silnik może źle pracować ale jeszcze tak dobrze nie testowałem auta więc nie wiem tego dokładnie [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 00:23_________________________________________________zastanawiam się czy jak bym zamienił komputer z automatu na manual to czy też bym musiał programować sterownik.Nie za bardzo wiem o czym w tym chodzi Wymiana komputera = problem z immo. Chyba że w komplecie ze wskaźnikami od tego samego auta Ale myślę że ogarnięty elektronik da sobie z tym radę bez wymiany szafy....
MoorPH Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Kodowania nie zmieniałem. Podobno silnik może źle pracować ale jeszcze tak dobrze nie testowałem auta więc nie wiem tego dokładnie [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 00:23_________________________________________________zastanawiam się czy jak bym zamienił komputer z automatu na manual to czy też bym musiał programować sterownik.Nie za bardzo wiem o czym w tym chodzi Wymiana komputera = problem z immo. Chyba że w komplecie ze wskaźnikami od tego samego auta Ale myślę że ogarnięty elektronik da sobie z tym radę bez wymiany szafy.... Tylko z drugiej strony czy jest wogole sens wymieniac cały komputer jak można go przeprogramować Vagiem ? Wydaje mi się że to będzie prostsze wyjście. Kodowania nie zmieniałem. Sprawdzałeś błędy w silniku?
spawacz1 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 koledzy dzisiaj ze swojego ADR wymontowałem automatyczną skrzynię i jutro biorę się za montaż manuala o kodzie DWA, problemu z czujnikiem prędkości nie będzie bo kostka pasuje do nowej skrzyni manualnej natomiast problem mam z podłączeniem światła wstecznego?po wsadzeniu manuala pozostała mi instalacja od automatu i problem z podłączeniem światła wstecznego czy da radę wykorzystać starą instalację od wstecznego od starej skrzyni automatycznej jak nie da rady to gdzie póścić nową instalkę? drugie pytanie czy muszę koniecznie wywalać ten drugi komputer od skrzyni automatycznej ten pod prawym fotelem z przodu czy jak zostanie będize to jakiś problem, trzecie pytanie dotyczy kodowania jak to zrobić i jakie wartości należy wprowadzić z góry dziękuję za pomoc:hi:
szymus_k Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Wsteczny: Wystarczy podłączyć kabelki od czujnika w skrzyni (prawdopodobnie musisz dorobić bo masz tylko same gniazdko w skrzyni) do tej okrągłej kostki z automatu (chyba pierwszy i ostatni pin). Co do sterownika (komputera) automatu to lepiej go wyrzucić - 5 minut roboty a z wyświetlacza znikają tobie niepotrzebne PRND432. Musisz zakodować ABS bo będzie się palił (chyba same zera) oraz ECU (w google pod hasłem "audi kodowanie ecu automat manual").
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się