grabson765 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Wypsiu szukaj E90 nawet tego 150km zawsze troche na oplatach zaoszczedzisz a bedzie jezdzic podobnie do Twojego AVF
David Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Tomek i tak masz fajnie ze mozesz sobie auto zmienic...wiesz jakie sa ceny aut w Danii trzeba cene polska pomnozyc przez 2 :gwizdanie: to jest tak ze auto np kosztuje 50 tys zl a rejestracja tego auta 50 tys...tak samo jest w Norwegii.
KOval81 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Tomek i tak masz fajnie ze mozesz sobie auto zmienic...wiesz jakie sa ceny aut w Danii trzeba cene polska pomnozyc przez 2 :gwizdanie: to jest tak ze auto np kosztuje 50 tys zl a rejestracja tego auta 50 tys...tak samo jest w Norwegii. Nie płacz Dawid bo zarobki macie u siebie i w Norwegii "nieco" wyższe niż w Polsce. Większe zarobki, to i większe wydatki - proste. Wypsiu szukaj E90 nawet tego 150km zawsze troche na oplatach zaoszczedzisz a bedzie jezdzic podobnie do Twojego AVF Będzie jeździła lepiej niż AVF, ciszej, wygodniej i pod każdym względem (oprócz spalania) będzie lepsza
wypsiu Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Panowie odświeżę trochę temat Jeździłem dzisiaj bawarką 320 D E90 163 KM silniczek cichutki nawet podczas ostrego przyśpieszania,fajnie się zbiera skrzynia manualna precyzyjnie zmienia biegi... To na plus w porównaniu z moją B6 Teraz środek czułem się troszkę dziwnie jakoś było mi ciasno jak w pudełku i nie czułem się bezpiecznie w B6 środek wydaje się solidniejszy i ma się większe poczucie bezpieczeństwa przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie... Więc zdecydowałem że sprawdzę 525 D i w przyszłym tygodniu będzie jazda próbna,ale jest mały problem bo trudno znaleźć 5 z manuale większość jest w automacie
KOval81 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Panowie odświeżę trochę temat Jeździłem dzisiaj bawarką 320 D E90 163 KM silniczek cichutki nawet podczas ostrego przyśpieszania,fajnie się zbiera skrzynia manualna precyzyjnie zmienia biegi... To na plus w porównaniu z moją B6 Teraz środek czułem się troszkę dziwnie jakoś było mi ciasno jak w pudełku i nie czułem się bezpiecznie w B6 środek wydaje się solidniejszy i ma się większe poczucie bezpieczeństwa przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie... Więc zdecydowałem że sprawdzę 525 D i w przyszłym tygodniu będzie jazda próbna,ale jest mały problem bo trudno znaleźć 5 z manuale większość jest w automacie No środek niestety w E46 nie ma że tak powiem nic do zaoferowania kierowcy Jakoś A4 to ładniej rozwiązało, pomimo bardzo wysokiej jakości materiałów użytych w BMW. Seria 5 t troszkę inna bajka - choć jak wejdziesz na pierwsze lepsze forum BMW to zobaczysz jak jadą z wnętrza B6 chociażby - doszedłem do wniosku czytając ostatnio jedno z nich, że są mało obiektywni [br]Dopisany: 14 Maj 2010, 21:12_________________________________________________Co do 525, to ja więcej w życiu widziałem manuali niż automatów
wypsiu Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Środek Audi zawsze mi się bardziej podobał od BMW. Jednak jeśli porównać te dwa auta z roku 2005 -2006 i silniki od 1,9 do 2,5 D więc tu BMW wypada dużo lepiej niż Audi... Jeśli chodzi o rynek belgijski to dużo więcej jest BMW 5 (2005-2006) w automacie jak w manuale.
damian_qbass Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 moje spostrzeżenia i opinie związane z jazdą są podobne jak innych użytkowników, bmw prowadzi się lepiej z racji tylnego napędu to jest sprawa oczywista, komfort jazdy jest także przyjemny, natomiast same wnętrza są dosyć toporne pomimo dobrych materiałów. Za audi przemawia Q :notworthy: pewnie sporo osób widziało ale wrzucam link
OLO_GDA Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 xDrive ktory pokazujesz w tym drugim filmie jest nowszej generacji niz w E46. i te nowe naprawde daja rade.. ale prawda jest taka ze kazdy taki filmik jest tendencyjny starajacy sie pokazac zalety lub wady konkretnego rozwiazania. nowe xDrive jest kozacki i nie ma sie do czego przyczepic. ale pomyslcie, w tym A8 z filmu na bank wylaczyli kontrole trakcji bo gdyby dzialala to przychamowaloby tylne kola a przod by sciagnal auto z rolek. mozna powiedziec ze BMW tez wylaczyli ESP, tyle ze tam ten caly system jest elektroniczny wiec i tak to elektronika decyduje na jakie kolo przekazac moment. czujniki ktore sa bezuzyteczne w audi po wylaczeniu ESP , w BMW ciagle dzialaja i przekazuja informuja komputer o sytuacji auta. nawet bez kontroli trakcji to elektronika dala wygrana BMW, gdyby jej nie bylo to te auto by nie ruszylo WCALE. wiec jezeli tam elektronika steruje rozkladem momentu to w audi powinni pozwolic zeby to samo zadanie wykonalo ESP, w koncu to te samo zadanie tylko realizowane innym sposobem (poprzez kontrole hamulca)...
Voucher Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 A powiedzcie, jak z kosztami utrzymania takiej 320d FL? Większe jak A4 B5?
wypsiu Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ...koszty utrzymania są podobne nie ma jakiejś wielkiej różnicy... Ja po długich namysłach jednak zostałem przy swojej B6 zrobiłem programik na 165 KM został zrobiony duży przegląd i od nowa się delektuje jazdą ...
Voucher Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 No ja właśnie też się zastanawiam nad zmianą. Narazie czytam, sprawdzam i myślę . Musze się chyba do jakiegoś komisu przejechać, wsiąść zobaczyć jak to auto w środku wygląda na żywo. A dobry egzemplarz w jakiej cenie stoi? Bo ceny, chociażby na allegro, są strasznie rozbieżne.
Skyliner89 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Sam się zastanawiam nad BMW 3 E46 z silnikiem diesla 320d czy 330d ... Każda marka ma swoje wady i zalety. Czy to Audi, czy BMW. Jeżeli chodzi o wnętrze to Audi A4 B6 ma lepsze od BMW 3 E46. W Audi czuć powiew luksusu, a w BMW nie bardzo. Jedynie godny uwagi silnik diesla 1.9 TDI, bo to sprawdzona i niezawodna jednostka... 131KM daje rade, ale 320d 150KM jest lepszym rozwiązaniem od 1.9 TDI 131KM... Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to oba samochody mi się tak samo podobają, czy to wersja S-Line czy M-Pakiet. Sytuacja wygląda inaczej jeżeli porównać Audi A4 B7 z BMW 3 E90, w której moim faworytem jest BMW... To, że teraz jeżdżę to nie znaczy, że kolejnym samochodem będzie Audi... Jeszcze można wziąć pod uwagę Volvo S60 2.4 D5 jako alternatywę dla Audi A4 B6 i BMW 3 E46 .
sancho80 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 ej no ale chwileczke, w tym drugim filmiku, A8 jest na Torsenie czy na Haldexie? przeciez jesli to Torsen to tak czy siak to te 33% momentu powinno na przod isc... znaczy sie ze ja jak wylacze ESP u siebie w a4 to bede mial naped na przod? btw stalem przed takim wyborem jeszcze kilka tygodni temu. finalnie wybralem a4.. a dlaczego? bo audi a4 to: lepsza blacharka, wiecej czesci zamiennych na rynku w uzywkach i zamiennikach, wieksze auto w srodku, lepiej wykonczone w srodku, jesli chodzi o tuning to lepiej przetarte szlaki na 1.9tdi, ladniejsze z zewnatrz, latwiej znalezc zadbany egzemplarz w budzecie do 40+/- k pln naped 4x4 na torsenie auto lepiej kojarzone przez ludzi... za BMW przemawia wg mnie tylko motor 330d w wersji polift 204konie ktory sie rewelacyjnie czipuje...pod kazdym innym wzgledem BMW jest gorsze wg mnie od Audi a4, ze juz nie wspomne o tym ze takie auto z 03 roku kosztuje majatek bo ma sie nijak do wartosci auta i puzniejszej odsprzedazy. Skyliner89 jesli porownujesz z e90 to porownaj z b8
David Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 problem w porownywaniu tych modeli polega na tym ze zawsze jeden jest starszy mlodszy od drugiego i nie da sie ich sensownie porownac
Skyliner89 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 problem w porownywaniu tych modeli polega na tym ze zawsze jeden jest starszy mlodszy od drugiego i nie da sie ich sensownie porownac Popieram w 100% . BMW E46 miało swój debiut na początku 1998 roku. Modernizacja w 2001 roku, nowe silniki, poprawiona jakość itp. itd. Audi A4 B6 weszło do produkcji pod koniec 2000 roku jako całkowicie nowy model. Pod koniec 2004 roku modernizacja Audi A4 B6 i zmiana kodu na B7, rok później wszedł na rynek BMW Serii 3 E90 (w 2009 roku lifting i zmiana kodu na E91). W 2008 roku następna III generacja Audi A4 o oznaczeniu B8. Teraz jak bym miał porównać Audi A4 B8 z BMW Serii 3 E91 to brał bym Audi A4 B8 .
David Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 pewnie w nast roku wyjdzie nowa bmw 3 i znowu bedzie bmw lepsze a za 2-3 lata nowa a4 :gwizdanie: mogliby sie zgadac na jeden rok
Skyliner89 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 i się później ludzie dziwią, że raz wygrywa Audi..., raz BMW :polew: , a Mercedes stoi z boku i się patrzy... :gwizdanie:
sancho80 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Bo Mercedesy stoja a Audi i BMW jezdza...
David Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Bo Mercedesy stoja a Audi i BMW jezdza... pieknie powiedziane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się