Armodeon Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 witam z góry przepraszam jeżeli temat już był poruszany ale nie znalazłem. Pacjent to Audi A4 b5 1.9 TDI swap z ajm na avf i soft na 165 km ( wywalony egr ) ostatnio wymieniałem pompę paliwa poczym odpowietrzyłem układ -iii chyba udało mi się przycisnąć obudową silnika wiązkę kabli idącej do zaworu egr i n 75 - izapewne do czegoś jeszcze jezdziłem dwa DNI - autko sprawowało się super aż do wczoraj odpaliłem - wsiadam - jade po przejechaniu 2 km czuje brak mocy pod stopą - myślę tryb awaryjny - staje na pobocze gasze silnik i próbuje odpalić - udało się ale musiałem troche pokręcić co nigdy mi się dotąd nie zdarzyło - auto od razu wpadło w tryb awaryjny - zaczęła mrugać żółta spirala od świec żarowych. wróciłem do domu - rozbieram autko - okazało się że przetopił się kabelek we wczesniej wspomnianej wiązce -zaizolowałem a autko dalej ma jakieś si - interfejs mi się spalił tydzień temu więc zdesperowany pojechałem do mechanika wywaliło następujące błędy 19561 19466 17849 18080 16955 których niedało się skasować - z tego co czytałem powoduje je zwarcie - tylko że już wszystkie kable przejrzałem i są ok nawet kompa odłączłałem i sprawdzałem wszystkie bezpieczniki bo mechanik stwierdził oczywiście że komputer się posypał i trzeba nowy - nie chciałem się z nim kłócić ale wtedy bym chyba nie dał rady odpalić auta - używał jakiegoś dziwnego programu - nie vaga więc nie wiem czy dlatego nie mógł skasować będów ? co się dzieje : ciężko odpala - nieraz nawet po 6 razy muszę kręcić , wpada w tryb awaryjny - po 20 sekundach zaczyna mrygać żółta spirala ( na postoju bez odpalania silnika też ) nie wiem jak to ugryźć i bardzo proszę o jakąś radę . pozdrawiam wszystkich
ROBERT Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 19561 P3105 4C69 Elektrozawór powietrza dolotowego - zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór. 19466 P3010 4C0A Przekaźnik chłodzenia pompy paliwa - otwarty obwód, zwarcie do masy > otwarty obwód, obieg. 17849 P1441 45B9 Zawór (cewka) recyrkulacji spalin EGR, bank 1 > otwarty obwód, zwarcie do masy 18080 P1672 46A0 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody 16955 - - - - - 423B Pedał / włącznik lampy STOP - złe działanie Albo dalej masz tą wiązkę "przygniecioną", albo są to stare błędy, spróbuj jeszcze innym programem je wykasować, jeżeli się nie da musisz przyjrzeć dokładniej się tej wiązce, która powoduje jak widać zwarcie z masą
Sztomel Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Błąd : 16955 - usterka czujnika F/F47 pedału hamulca (powoduje miganie kontrolki świec żarowych), 17849 - usterka elektryczna obwodu sterowania elektrozaworem N18 od EGR, 18080 - usterka elektryczna obwodu zasilania wentylatora chłodnicy, 19466 - przekaźniki do pompy, chłodzenie paliwa (J445), zwarcie po plusa 19561 - usterka sterowania klapą gaszącą na wlocie obudowy EGR przed kolektorem ssącym, trzeba przyjrzeć się elektrozaworowi N239 i jego okablowaniu oraz samej klapie gdyż to może być powodem trudnego rozruchu silnika. Zatem wszystkie usterki to albo przerwany obwód albo zwarcie ale najistotniejsze błędy to te dotyczące czujnika pedału hamulca oraz N239 sterującego klapą gaszącą.
Maraas Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 u mnie podobnie dzisiaj w czasie jazdy wszedł mi w awaryjny mruga kontrolka świec żarowych, szarpie przy gaszeniu, muszę długo kręcić żeby zapalił, błędy: 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal P3007 - 35-00 - - 17849 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) przerwa/zwarcie z mas1 P1441 - 35-10 - - - Sporadyczny 18080 - (sterownik, przekaźnik, układ załączający) załaczania wentylatora chłodnicy, - przerwa w obwodzie (barak połączenia, skorodowane styki) - zwarcie do masy (przetarta izolacja na przewodach, uszkodzony przekaźnik, sterownik) - nie załącza obwodu wentylatora 16955 Tempomat/przełącznik stopu A - uszkodzenie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 19561 - zawór N239 przelączania klapy kolektora ssącego - przerwa lub zwarcie z masą (lub z "plusem") - przerwa w ciagłości przewodów. nie da się ich skasować, wszystkie pojawiły się na raz o co tu chodzi? :/ jakaś wiązka poszła? [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 20:27_________________________________________________Problemem okazał się przepalony bezpiecznik 15A znajdujący się przy sterowniku sinila zwara poszła od przepalającej się wiązki która jakimś cudem znalazła się na turbinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się