@lien Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 mam problem z imobilajzerem swieci sie kluczyyk na desce podlaczalem go do kompa ale nie mozna skasowac tego bledu mechanik twierdzi ze najprawdopodobniej trzeba bedzie odkodowac to w autoryzowanym serwisie a jest to dosyc kosztowne czy nie ma jakiegos innego wyjscia jezeli jest to prosze o pomoc. [mod]a) proszę zwracaj uwagę jeśli nie na interpunkcję czy polskie znaki to chociaż na literówki w temacie - 2 wyrazy i 2 błędy[/mod]
bartek1605 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 można jeszcze odpiąć sterownik immo
@lien Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 wiesz jestem nowicjuszem wiec nie wiem jak to sie robi
bartek1605 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 nie wiem czy u ciebie jest w tym samym miejscu, ja mam nad kolumną kierowniczą, odkręcasz dolną osłonę i szukasz pudełeczka
Nosfer Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Może lepiej najpierw go zregenerować - przynajmniej spróbować. Zanim wywalisz go z samochodu http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer-t2784.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t52237.0.html;highlight=immobilizer
@lien Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 konsultowałem to z MECHANIKIEM KTÓRY TWIERDZI ŻE NIE MOŻNA ODŁACZYC IMMO OD KOMPA BO TO NIC NIE DA CZY TO JERST PRAWDA ??
bartek1605 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 bezedura, u mnie immo paliło się prawie cały czas po odłączeniu brak blokady a furamnka normalnie chodziła, przeczyściłem styki, włożyłem na swoje miejsce, podłączyłem i jest teraz jak powinno być
szogun0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Bo miałeś usunięte. Nie wprowadzaj innych w błąd swoją niewiedzą. Autor tematu jeśli odłączy immobilizer, to mu w tej chwili nic nie da.