Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Przewód wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Cieknie mi przewód wspomagania między maglownicą a pompą . Fachowiec powiedział że mi zregeneruje - co wy na to? Czy kupic nowy ? Jak sie będzie sprawował ten dorabiany?

Opublikowano

szukaj ori przewodu używki w dobrym stanie, nowy akurat ten łączący magiel z pompa trochę kosztuje,dorabiane przewody to wywalanie kasy w błoto a efekt jest taki -na wolnych obrotach jak skręcałem drżał wąż i straszne buczenie było zwłaszcza w środku

Opublikowano

Nawet chyba mam taki przewód (ori) ... :gwizdanie:

Opublikowano

ja właśnie dałem do regeneracji i w poniedziałek zobacze jak się sprawuje.[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 23:11_________________________________________________i kicha totalna, odebralem auto a tu sie okazuje ze przy przy skrecaniu kierownica sie jakby blokowala na chwile i dalej krecila. Inaczej jakby wspomaganie puszczalo na chwile. Wezyk byl robiony przy okazji i warsztat wyslal gdzie indziej do regeneracji i oni skopali. Jak nie poprawi tamta firma to warsztat mi poszuka oryginalnego uzywanego wezyka i tyle.

Powiedzcie ile moze kosztowac oryginal ( podobno cholernie drogi ) a ile uzywany ?

Opublikowano

Tak to już jest z regenerowanymi maglami, proponuje zakupić używkę (możliwe, ze będzie z obydwoma wężami) :wink4: jak nie to taki wąż dostaniesz na allegro za ok 120 PLN :wink4:

Opublikowano

założona oryginalna używka i śmiga jak ta lala. Nie buczy wspomaganie, nic nie szarpie nie przycina jest ok. A były dorabiane 2 wezyki. Pierwszy puszczał wspomaganie na chwile. A drugi powodowal buczenie pompy. Założony oryginał i śmiga.

Opublikowano

założona oryginalna używka i śmiga jak ta lala. Nie buczy wspomaganie, nic nie szarpie nie przycina jest ok. A były dorabiane 2 wezyki. Pierwszy puszczał wspomaganie na chwile. A drugi powodowal buczenie pompy. Założony oryginał i śmiga.

:good:

Czasami warto zakupić używkę, zamiast kombinować z regeneracją :wink4: Tak przynajmniej jest według mnie z ukł. kierowniczym

Opublikowano

no u mnie tez to samo - musze kupic uzywke . Po wymianie na dorabiany węzyk powyzej 1200 obrotow dopiero dzialalo wspomaganie. Myslalem ze to wina pompy. Wymienilem na druga uzywke a tu klapa jescze gorzej. Dluzej pochodzi pompa i nie ma wspomagania. Spróbuje kupic wąż używke . A wy co o tym sadzicie?

Opublikowano

Przeczytaj odpowiedź nr #6

Opublikowano

no u mnie tez to samo - musze kupic uzywke . Po wymianie na dorabiany węzyk powyzej 1200 obrotow dopiero dzialalo wspomaganie. Myslalem ze to wina pompy. Wymienilem na druga uzywke a tu klapa jescze gorzej. Dluzej pochodzi pompa i nie ma wspomagania. Spróbuje kupic wąż używke . A wy co o tym sadzicie?

Nie zastanawiaj się i bierz używke przeczytaj co wyżej napisałem. Nie ma sensu bawić się bo nie będzie to i tak działać jak powinno. Za 100 zł dorobili wężyk który nie działał a dołożyłem do tego 100 zł i miałem już oryginalną używkę i wspomaganie śmiga świetnie.

Opublikowano

Witam Panowie!!!

U mnie pojawił się ten sam problem, czyli cieknie mi z węża. Szukałem właśnie na allegro jakiejś używki ale niestety nie ma takiej jak ja potzrebuje. Symbol mojego węża to 8D1 422 893 K. Jeżeli ktoś wie gdzie dostanę takiego węża to bardzo prosze o kontakt.A może ktoś z Was ma takiego do sprzedania to chętnie odkupie. Jade popołudniu na złom u mnie w mieście i jak tam nic nie będzie to będzie lipa :( . Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam Panowie!!!

U mnie pojawił się ten sam problem, czyli cieknie mi z węża. Szukałem właśnie na allegro jakiejś używki ale niestety nie ma takiej jak ja potzrebuje. Symbol mojego węża to 8D1 422 893 K. Jeżeli ktoś wie gdzie dostanę takiego węża to bardzo prosze o kontakt.A może ktoś z Was ma takiego do sprzedania to chętnie odkupie. Jade popołudniu na złom u mnie w mieście i jak tam nic nie będzie to będzie lipa :( . Pozdrawiam.

Czesc, ja mam przewod o symbolu 8D1 422 893 AL dorzucam do tego ten drugi co idzie z magla do zbiorniczka, jak co to pisz na PW

Opublikowano

Dzięki wielkie!!!

Byłem wczoraj w Topicarze w Tarnowie i jak to mówią głupi ma zawsze szczęście. Szukaliśmy węża wśród wielu które mieli już zdemontowane i niestety nie było takiego jak ja potrzebuje. Ale wcześniej przez telefon sprzedawca powiedział mi że mają jakąś A4 w całości na stanie i na koniec jak już wychodziliśmy to mówie mu żeby mi pokazał to autko i co...??I okazało się że to identyczna "czwóreczka" jak moja z tym samym symbolem zarówno silnika jak i węża do wspomagania:):):):) Więc mam już węża teraz tylko trzeba się wziąć do roboty;)

Opublikowano

Panowie odgrzeję kotleta ponieważ mi własnie leci z tego węża od wspomagania. Jak z odkręceniem tego przewodu od magla? Da sie do niego dojść bez zdejmowania maglownicy?

Opublikowano

Panowie odgrzeję kotleta ponieważ mi własnie leci z tego węża od wspomagania. Jak z odkręceniem tego przewodu od magla? Da sie do niego dojść bez zdejmowania maglownicy?

Ciągle taki wąż używany mam ... :gwizdanie:

Opublikowano

Panowie odgrzeję kotleta ponieważ mi własnie leci z tego węża od wspomagania. Jak z odkręceniem tego przewodu od magla? Da sie do niego dojść bez zdejmowania maglownicy?

Ciągle taki wąż używany mam ... :gwizdanie:

Ile za niego chcesz? Trzeba magiel demontować przy zmianie? Na allegro widziałem, że niektóre sa łączone jak gruby przewód schodzi się w cienki od strony magla (połączenie nakrętką) u mnie raczej tak nie ma. I mam takie dwa zgrubienia na wężu podobno są to zawory zwrotne.

Opublikowano

Panowie, być może czytając tą dyskusję znalazłem odpowiedź na mój dzisiejszy post. otóż chciałbym się Was poradzić czy sparolony przewód wspomagania może położyć pompe wspomagania. U mnie dzieje się podobnie. założyłem drugą pompe i jak napisałem w poście wspoma zaczyna działać dopiero wtedy kiedy samochów pochodzi spopokojnie kilka minut objawy też podobne, tak jak pisze Yahoo blokuje się czasami poczym dalej śmiga. Zaznaczam że cały układ był sprawdzany dwukrotnie przy okazji wymiany i to w dwóch autoryziowanych srewisach Boscha! Będę wdzięczny za komentarze.

Opublikowano

Panowie odgrzeję kotleta ponieważ mi własnie leci z tego węża od wspomagania. Jak z odkręceniem tego przewodu od magla? Da sie do niego dojść bez zdejmowania maglownicy?

nie trzeba magla odkrecac podnosisz do góry stawiasz na kołkach koło odkrecasz wyciagasz plastik wkoło półoski i masz jak na dłoni

Ciągle taki wąż używany mam ... :gwizdanie:

Ile za niego chcesz? Trzeba magiel demontować przy zmianie? Na allegro widziałem, że niektóre sa łączone jak gruby przewód schodzi się w cienki od strony magla (połączenie nakrętką) u mnie raczej tak nie ma. I mam takie dwa zgrubienia na wężu podobno są to zawory zwrotne.

Opublikowano

Acha czyli da sie to zrobić nawet bez kanału? Dzięki za info. :good:

Opublikowano

Witam,

U mnie również regenerowany przewód powoduje problemy (pompa hałasuje, przy niskich obrotach brak wspomagania). Symbol węża którego szukam to 8D1422893K. Jeśli ktoś z Was posida taki wąż lub wie gdzie mogę go kupić (chodzi o używany) będę wdzieczny za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...