Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zamulenie po mrozach - logi do analizy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :hi:

Swoje audi mam od niedawna. Przed zima pieknie smigalo, reagowalo nawet na najmniejsze tracenie gazu, ale ... przyszla zima, wraz z nia straszne mrozy i jakos chyba wymrozily konie w moim audi. Ostatnio czuc ze jest troche mulowate, turbinka troche pozniej lapie (ok 2000 obr/min, wczesniej kolo 1700), generalnie jedzie sie jakby na kapciu. W dodatku czesto wyskakuje bledzik 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation i lapie tryb awaryjny. Pewnie wiekszosc z was, a szczególnie użytkowników AVF i AWX zna nierozwiazalny problem metalicznych zgrzytów w turbinie. U mnie zaczely sie stawac troszke glosniejsze, a na zimnym silniku az drazni uszy, a potem jak sie juz troszke rozgrzeje to go slychac ale tak w normie. Miałem problem ze zrobieniem logów bo ciegle lapal notlauf, ale stopniowo zacząłem go bujać na coraz to wyższe obroty, syfek z kierownic trochę zdmuchnęło i jakoś sie udalo kilka razy przelogować. Sprawdzałem dziś dolot i wężyki podciśnienia. Na lekkim gazie kolega nasłuchiwał czy gdzieś nie ucieka powietrze. Wszystko niby szczelne. Przewód dolotu do IC robi się twardy przy dodawaniu gazu więc chyba nigdzie nie ucieka.

Logi dynamiczne :

11 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7040.html

3-4 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7041.html

8-10 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7042.html

Statyczne:

0 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7045.html

1 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7048.html

3BS - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7047.html

8 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7044.html

11BS - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7046.html

18 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7043.html

23 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7049.html

13 - http://rtnet.pl/vaglog/piotr.lebiedowicz_7051.html

W 11 dynamicznej widać bardzo duże przeładowanie. Wrzuciłem loga z największymi wartościami, akurat ostatni log. Jak to zobaczyłem w domu to postanowiłem, że nie ma katowania auta. Na moje oko to jest za dużo syfu na kierownicach turbiny i dlatego tak przeładowuje. W przyszłym tygodniu postaram się to z kumplem rozebrać i wyczyścić. To samo chyba czeka EGR i MAF. W dynamicznej 3 widać bardzo duże wskazania MAF, ale nie wiem czy to nie jest wina przeładowania ( w sprężarkach z obrotami rośnie też przepływ). 11 BS pokazuje chyba, że N75 jest sprawny. Czy dobrze kombinuje ?? Nie znam się za bardzo na diagnostyce, ale ostatnio mnie to zainteresowało. Jeśli się w czymś myle to niech mnie ktoś poprawi, ale głównie czekam na Wasze oceny.

Pozdrawiam serdecznie :)

[mod]Proszę używać prefix - kolejne watki poleca do kosza nie zgodne z regulaminem[/mod]

Opublikowano

Wyczysc turbine... nic nie rób z LMM... reszta akceptowalna.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za opinie :) tak też myślałem, że kierownice do czyszczenia. Przy BS i przygazówce widać ze sztanga ledwo się rusza. W jesieni wszystko fajnie chodziło, ale w zimie jak to w zimie. Silnik zimny, co dzień do roboty i spowrotem, ciągle tylko male dystansiki na niskich orotach i tak sie dzieje. Dopiero jak się wyjedzie w traskę to jakby się jechało zupełnie innym samochodem. A dlaczego EGR ma takie dziwne wskazania ?? nie domykas ie do końca przez sadzę ?? Jak już będę miał wyciągnięte turbo to może go wyczyszczę. A jak z turbo?? wystarczy samo czyszczenie czy lepsza by była regeneracja ?? Czyścić mam zamiar z kolegą. Nigdy tego nie robiłem, kolega mówił, że raz rozbierał. Mam nadzieję, że niczego nie popsuje :) A tymczasem postaram się rozruszać troszkę sztangę kluczem albo strzykawką, bo do czyszczenia jeszcze troszkę. Widząc te ogromne przeładowania to aż strach jeździć, więc narazie środki doraźne.

Mam jeszcze pytanko, jak interpretować wyniki z dynamicznych 4 (Spec inj. duration). Tam wartość grubo wykracza poza margines ?? Co to wogóle jest ?? Kat wtrysku ?? tej grupy chyba nie loguje się dynamicznie ?? Synchro angle to akurat wiem.

Jeszcze jakby ktoś mi powiedział jak interpretować grupy 8 dynamiczną (ograniczenie dymienia ??) 18 i 23. Te dwie ostatnie chyba odpowiadają za wtryskiwacze ?

Z góry dzięki za odpowiedź :)[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 20:33_________________________________________________Nikt mnie nie uswiadomi ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...