Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Wycięcie katalizatorów


tommylee

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie, jak w temacie. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wycięciem katalizatorów bo odnoszę wrażenie (może już zbyt długo tym autem jeżdżę), że furka trochę zamulona jest, podejrzewam zapchanie katalizatorów. Nie wiem czy mam rację, bo żadnego chcecka na blacie ani po VAGowaniu nie mam. Jak rozpoznać czy katy są zapchane??

Jeżeli okażą się zapchane to pytanie czy ktoś ćwiczył usunięcie katów z V6 z 4 sondami lambda?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzie problem z sondami za katem, el-tec oferuje gniazda sond ktore niby pomagaja w oszukaniu ecu ale nie wiem na ile to jest pewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie też ma z tym problem myślę ze furka trochę zamulona i trzeba coś z tym zrobić tylko co może nowe katy założyć lu coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My również mamy w naszej ofercie, jak to nazywa el-tec, katalizatorosygnałooszukiwacze... :polew:

Prosty patent, ale skuteczny. :good: Wywal katy, zamontuj sondy na tulejkach i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro są katy a chcesz je usunąc to zastąp je sportowymi odpowiednikami. Usunięcie katów spowoduje wzrost spalania i nie wyobrażalne buczenie w 3.0. Auto będzie znacznie głośniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie macie racje trzeba założyć nowe katy i po problemie [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 13:51_________________________________________________a czy ktoś wie jaka cena jest jednego kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwolicie ze podlacze sie pod ten temat

nie orientujecie sie czy jest mozliwosc wylaczenia sond lambda za katalizatorami w S4 B6 silnik 4.2 V8 BBK :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlaczenie sond jest mozliwe, robia to spece od tunera. co do wycinania katow, mam temat za soba i nie jest to najlepsza decyzja. faktycznie auto jest znacznie glosniejsze i wiecej pali, z drugiej zas strony przybywa mu troche mocy, ale zabawa z tulejkami do oszukiwania sond nie zawsze wychodzi. do dzisiaj jezdze z checkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAGNAFLOW 70206

http://www.car-sound.eu/02product/displayeurope.asp?europe=70206

AUDI A4 QUATTRO (Sedan + Avant) 3.0i V6 (220 Hp) ' 01 –›

http://www.supersprint.com/USP000aud4416.asp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUDI A4 QUATTRO (Sedan + Avant) 3.0i V6 (220 Hp) ' 01 –›

http://www.supersprint.com/USP000aud4416.asp

cena konkret :kox: ja bym taki układ z chęcią za połowę ceny zrobił... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MILLTEK PERFORMANCE Cat-back for - Audi, A4 Saloon - Avant - Cabriolet (8E,B6) , 3.0 quattro

1,189.00

http://skn.shp-rp.de/en/produkt.html?marke=110&modell=310898&motor=310912&fahrzeugtyp=1&kategorie=787&id=387040&

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe, ciekawe, ale kaska konkretna.

tak i to wydech od katalizatorów :\, Patrox jakie katalizatory, można dostać link ?[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 21:56_________________________________________________

witajcie, jak w temacie. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wycięciem katalizatorów bo odnoszę wrażenie (może już zbyt długo tym autem jeżdżę), że furka trochę zamulona jest, podejrzewam zapchanie katalizatorów. Nie wiem czy mam rację, bo żadnego chcecka na blacie ani po VAGowaniu nie mam. Jak rozpoznać czy katy są zapchane??

Jeżeli okażą się zapchane to pytanie czy ktoś ćwiczył usunięcie katów z V6 z 4 sondami lambda?

pozdr

Witam

szybkiace z forum A6 wyciął katy tak odpycha się jego A6Q 3.0 ASN chcek engine mu się pali.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlacze sie pod temat, rowniez mysle nad wycieciem katalizatorow w swoim 3.0 ASN'ie i wywaleniem wydechu srodkowego i wstawieniem 2 calowego przelotu az do ostatnich wydechow, ktos juz ma wytestowane jak najlepiej i najbezpieczniej pozbyc sie katalizatorow by nie wystepowal check i auto nie palilo jak smok?

-wstawienie tulejek i wkrecenie sond bez katalizatorow zalatwi sprawe?

-wyciecie 4 sond w ecu?

-wyciecie tylko drugiej partii katalizatorow te przy kolektorze zostawic?

czekam na opinie, chetnie wyslucham jak to najlepiej i najbezpieczniej robic nie ladujac mase kasy w dedykowane gotowe wydechy renomowanych firm..

dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugie sondy nie ustalają mieszanki palić będzie tyle samo, sprawdzają tylko sprawność katalizatorów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wystarczy zamontować oszukiwacze i po problemie (95% przypadków).

lepiej w ecu wyłączyć, nie w każdym aucie można te tuleje podpasywać, poczytaj na racingforum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, że lepiej, bo rozwiązanie jest pewne, ale jest też droższe.

Akurat w tym aucie kątowe tuleje montuje się bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...