Hosse88 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 witam, udalo mi sie kupic po dosc dobrej cenie felgi ww. w temacie od kolegi z zaprzyjaznionego forum i mam takze okazje kupic 2 nowe opony pirelli p zero corsa system o wym 235/40/18 takze po bardzo dobrej cenie i teraz pojawia sie pytanie czy taka konfiguracja "wejdzie" bez problemu do mojej beauty... pytam poniewaz felgi maja dojsc do mnie z dosc daleka w sobote i jestem umowiony z kolega ze jesli nie beda pasowac to oddam mu to a on odda mi pieniadze ale jesli ktos moglby mi pomoc to oszczedzilo by to napewno niepotrzebnego zachodu obu stron ps nadal poszukuje uglebienia, ale poki co zawias seria i domyslam sie ze auto bedzie dosc "pokracznie" wygladac na tym felunku ale moze ktos moglby mi podrzucic foto jak mniej wiecej sie to looka na seryjnym zawieszeniu.
Hosse88 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 Będzie przycierało ale co bedzie przycieralo?? opona czy felga? jesli opona to poprostu wezme same felgi bez opon a opon poszukam gdzie indziej
A-rek Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 z ta opona napewno bedzie przycieralo od wewnatrz ale jak dasz dystansik 10 mm powinno byc ok
bish - kopt Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 przy 225 też bedzie ryzyko, poza tym wrzucaj dystanse 10mm bo przy tem ET felga bedzie niezle schowana a ET38 przy 18' bedzie wygladało kapitalnie i wtedy mozesz brać sokojnie te 235
Hosse88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 chybA a jednak nie wezme tych opon 235 tylko zaloze 215 i zobacze czy bedzie obcierac, dystanse i tak dam zeby troche je wypchnac ale to w pozniejszym czasie.
Patrikos28 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Jak masz możliwość wyboru opony to bierz 225/40/18 jest to jakiś kompromis , no i trakcja zawsze trochę lepsza niż na 215 I tak przy tym ET 48 felgi przydadzą się dystanse żeby to dobrze wyglądało
Krzyh00 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 rzuc okiem tutaj, ten sam problem opisany: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_b5_95_1be_i_17_felgi_od_a8_bedzie_pasowac-t65199.15.html
Hosse88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 tak jest opisany ale nie wyjasniony, a czy zakladanie dystansow nie spowoduje jakis wibracji albo cos? jak gadalem z cipatym wulkanizatorem to powiedzial mi ze jak zaloze 15mm dystanse to bede mial wibracje, i mowil mi ze 5mm to max
bish - kopt Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 jak kupisz porządne dystanse nawet 15mm to nie bedzie żadnych wibracji
Hosse88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 no tak myslalem, mowil ze 5mm ma na stocku wiec czekam na fele, bede probowal pierw chyba na tych 5mm dystansAch i 225 oponie jak nie da rady to bede szukal dystansow odpowiednich.
bish - kopt Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Hosse ale pamiętaj że 15mm to za dużo na te fele
Hosse88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 nie bylem pewien ale tak myslalem, a mam pytanie, na e bayu znalazlem uniwersalne dystanse np takie http://cgi.ebay.co.uk/4-X-5mm-UNIVERSAL-WHEEL-SPACER-SHIMS-4-5-STUD_W0QQitemZ130336063048QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item1e58a27e48#ht_654wt_939 ale jest tego w brod, i zastanawiam sie czy gdyby 5mm okazalo sie za malo to czy mozna np dac dwa dystanse po 5mm na kolo, co razem da 10mm??
loco87 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Sluchaj jak zsumujesz 2 dystanse to bendą bez pierścienia centrującego. A przy 10mm warto aby on był. Jego brak czesto skutkuje niemożliwością doważenia kół i wibracjami. Sam jestem ceikawy jak to będzie sie spisywać jak założe swoje 15mm i wskazane felgi o mniejszym rozmiarze...
Hosse88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 moze od poczatku co to jest pierscien centrujacy, jak wyglada gdzie go zdobyc, ile?
bish - kopt Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 ta dziura w środku felgi to otwór centrujący, musi on być dokładnie dopasowany do piasty, jeżeli otwór w feldze jest większy np jeżeli felga nie jest ori audi to dajemy pierścień centrujący niwelujący tą różnice, z dystansami jest to samo[br]Dopisany: 23 Luty 2010, 20:17_________________________________________________to takie plastikowe ciulstewko http://www.allegro.pl/item934842043_pierscienie_centrujace_pierscien_centrujacy.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się