Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów(błąd 17958 + notlauf)


smartpc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam drodzy forumowicze :hi:

Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu co dolega mojej olimpijce.

Ze sterownika silnika odczytałem kod błędu:

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35 -00--

Na forum doczytałem się kilku postów na ten temat i wiem że błąd dotyczy zaworka N75 lub jego otoczenia.

Poniżej zamieszczam dzisiejsze logi.

Dodam tylko iż przed logowaniem wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia na nowe.

Poza tym po zdjęciu przewodu z gruszki turbo i jego zatkaniu odczuwalne było zasysanie.

Sztanga pracuje lekko i bez najmniejszego przycięcia się.

Oto logi:

Statyczne grupa 000-001-003

G0WCi.jpg

Statyczne grupa 004-007-013

XYxhr.jpg

Statyczne grupa 015

pbdbA.jpg

Dynamiczne grupa 000-001-003

G1fzr.jpg

Dynamiczne grupa 004-008-010

pbpFi.jpg

Dynamiczne grupa 011-013

G1n2S.jpg

BS grupa 000

G1s29.jpg

BS grupa 003

G1uxi.jpg

BS grupa 004

XYJL9.jpg

BS grupa 011

XYMfi.jpg

Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.

Pozdrawiam

G.A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie? Jak możesz to powiedz co jest nie tak...postępowałem zgodnie z wytycznymi na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- EGR zaslepiony lub zasyfiony.

- przeladowanie dosc znaczne.

W mojej opinii powinenes wyjac turbine i ja przeczyscic. EGR tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do EGR to się zgadza...zwlekałem z jego przeczyszczeniem ale co do turbo to czy oby konieczne jest czyszczenie skoro sztanga chodzi bez najmniejszego problemu?

Dodam tylko że pogorszenie kondycji doładowania nastąpiło z dnia na dzień.

A do pracy śmigam dziennie prawie 80km więc szybko bym się zorientował że jest coś nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zrob jeszcze tak. Postaw go tak z godzine na BS011 i zobaczysz jaki bedzie efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewaz są watpliowsci co do diagnozy Tomka - zresztą bardzo slusznej - z mojej strony poprosze o zalogowanie 5 razy 011 dynamiczne i pokazanie wyraznie ze - ta jest 1 pozniej 2, 3 etc...

Dodatkowo po tym prosze o zalogowanie 007 stat.

PS

Statyczny kąt wtrysku wymaga poprawy.

Reszta juz zostala napisana.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemku a możesz mi powiedzieć w której grupie widać statyczny kąt wtrysku?

Dziś po powrocie z pracy postaram się zrobić logi.

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to zapewne jest ten parametr co ustawia się pompą paliwa. Ale nie mam żadnych problemów z odpalaniem(nawet przy nocowaniu przed domem przy -25) więc nie wiem czy jest sens to ruszać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie do tematu, dzisiaj tez mi sie tak stalo podczas jazdy, ja w pedal, 120 i uuuu dojechalem do domu, wylaczylem zapalilem i normalnie, pozniej sie przejechalem, do 120 ok i znow jakby turbina sie wylaczala, posprawdzam wezyki itd, jak nie wezyki to N75 ?? Mozna tak jezdzic normalnie, nic sie nie popsuje ( jutro musze dojechac do pracy :wink4: ) czy lepiej zostawic i szukac przyczyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie do tematu, dzisiaj tez mi sie tak stalo podczas jazdy, ja w pedal, 120 i uuuu dojechalem do domu, wylaczylem zapalilem i normalnie, pozniej sie przejechalem, do 120 ok i znow jakby turbina sie wylaczala, posprawdzam wezyki itd, jak nie wezyki to N75 ?? Mozna tak jezdzic normalnie, nic sie nie popsuje ( jutro musze dojechac do pracy :wink4: ) czy lepiej zostawic i szukac przyczyny ?

Możesz jezdzic, tylko bez cegły na gazie :wink4:. A w najblizszej przyszlosci podlacz pod vag, zeby zrobic dynamiczne i sprawdzic co sie dzieje z turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na zawalone turbo.

Przydalyby sie logi. :)

Zrob i zamiesc we wlasnym wątku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj w klubie :)

Miałem to samo, turbinka do czyszczenia. Jak wykręcisz mogę Ci ją wyczyścić robiłem moją :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-posprawdzaj wężyki podciśnieniowe czy któryś nie jest zagięty, stary, do wymiany

-a potem już tylko turbinę wyjmować i chochlować :)

-termostat i statyczny kąt wtrysku kuleje, ja bym tego nie olewał, przyjdą mrozy i zobaczysz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...