Kamil1985 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam wszystkich.Mam do was takie pytanie.Bo w mojej A4 1.8 20V 96r po wjechaniu w zaspę zrobiła mi się dziurka w rurce od układu chłodzenia i miałem ubytek płynu,gdzieś ok 3 litrów.Z moim znajomym mechanikiem wymieniliśmy ową rurkę ,przy okazji termostat bo miałem zakupiony nowy i zalaliśmy układ świerzym płynem.Od tamtej pory po zagrzaniu płynu i odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego podnosi sie poziom płynu i bulgoce w zbiorniczku.Temperatura płynu podnosi sie powyżej 90 C termostat sie nie otwiera,chociaż był nowy.Nie wiem co to może być.Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie co to może być.Z góry dzięki za pomoc:)
.Pablo. Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Jeśli termostat się nie otwiera to go wymień, nowy nie znaczy dobry czasami nowe tez są uszkodzone. A to że bulgota to po prostu masz zapowietrzony układ poczytaj na forum jak go dobrze odpowietrzyć. Ps jak miałeś ten wyciek nie przegrzałeś silnika ??
Kamil1985 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Kurcze wyci9ek miałem jak wpadłem w zaspę i troszkę go męczyłem żeby się wydostać.Temperatura troszke mi skoczyła do ok 100 st. C.Ale nie wiem czy mogłem go przegrzać.Termostat sprawdzałem nowy jak kupiłem i stary też w zagotowanej wodzie,oba się otwierały ,powiem ze stary nawet prędzej.Czyżby walnięta była uszczelak pod głowicą?[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 12:52_________________________________________________No i chciałem jeszcze dodać że termostat nie jest w stanie się otworzyć dlatego że znajduje się on na dole ,a dolny wąż jest prawie zimny.
endriuu Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 waz dolny jest zimny bo termostat jest przed wezem. nie otwiera sie i waz jest zimny.
Kamil1985 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 No tak ale chłodnica też jest zimna.Jakie będą objawy jak będzie walnięta uszczelko pod głowicą???
endriuu Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 jak termostat sie nie otwiera to chlodnica tez jest zimna. Jesli masz walnieta uszczelke pod glowica auto dymi na biało z rury i ubywa wody w ukladzie.
Narcyz 35 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 A dolny wąż zostaw w spokoju , lepiej powiedz czy górny co idzie do chłodnicy jest gorący. Jak gorący to termostat OK.
Kamil1985 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie dymi na biało i nie ubywa płynu.Górny wąż gorący jak cholera,dolny zimny i chłodnica tez zimna.Może chłodnicę mam zatkaną.Wyrzucę termostat całkiem i zobaczę czy mi sie jeszcze będzie gotował płyn na dużym obiegu.Jeżeli będzie to chłodnica zatkana pewnie jest,chociaż w to to wątpię.
ROBERT Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Kolego na 100% masz zapowietrzony układ Poczytaj na forum jak go odpowietrzyć i po tym wszystko powinno wrócić do normy
Gość sledzik69 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam kolego masz zapowietrzony układ chlodzenia poczytaj jakie ja miałem problemy w ostatniej wiadomosci napisałem jakim sposobem domowym dąło mi sie odpowietrzyc audiczke to pomogło u mnie moze u ciebie tez tak bedzie http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_problemy_z_ukladem_chlodzenia-t90891.0.html;msg1317005#msg1317005
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się