SoMeS Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam. Coś się wysypało i nie jestem pewny co. Zaczęło się od przygazówki na starcie silnika i już wiedziałem że będzie "muł". Faktycznie tak też było. Wyciągnąłem zaworek odcinający paliwo na pompie paliwowej, wyczyściłem i skoku do 2tyś obr. na starcie już nie ma. Wykluczyłem też wszystkie nieszczelności i sprawdziłem cały dolot. Tam wszystko gra. Turbina śwista i dmucha jak należy. Wcześniej miałem lekkie spadki mocy na okoły pół sekundy po czym ciągnął dalej aż miło. Zamówioną mam nową przepływkę i map sensor awx ale nie jestem pewny czy tu leży przyczyna. Które grupy zlogować? Mam już jak coś statyczne logi 003 008 i 011 Dodam że mam automatyczną skrzynię biegów (DMX) więc nie będzie to też takie proste... Z góry dzięki za pomoc
Cristoforo Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 pod mapa od AWX musisz konieczne zrobić korekte na kompie
SoMeS Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 pod mapa od AWX musisz konieczne zrobić korekte na kompie ok dzięki za info [br]Dopisany: 24 Luty 2010, 20:24_________________________________________________wrzucam logi statyczne grup 003,008 i 011... jakie jeszcze potrzebne?
medman Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 To wygląda jakby gigant dziura w dolocie.
SoMeS Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 To wygląda jakby gigant dziura w dolocie. skąd takie wnioski?
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Somes to jest cos z turbo, turbina powinna mieć u ciebie wartosci gdzieś koło 2200mbar a masz połowe mniej(i to w żądanym przez kompa), albo masz gdzieś odczepiony wężyk od turbiny, albo przepływka całkowicie umarła
SoMeS Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Somes to jest cos z turbo, turbina powinna mieć u ciebie wartosci gdzieś koło 2200mbar a masz połowe mniej(i to w żądanym przez kompa), albo masz gdzieś odczepiony wężyk od turbiny, albo przepływka całkowicie umarła No Kowi właśnie moje pierwsze wrażenie było takie same - przepływka się wysrała do końca... możliwe że coś się jeszcze gdzieś wypięło czego nie omieszkam jutro sprawdzić... mówisz tutaj na podstawie tych logów statycznych tak?
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 aj to są statyczne, a ja na szybko porównywałem do swoich poprzednich ale dynamicznych zrób do tego jakos dynamiczne, bo bez tego to ci chłopy nie zdiagnozuja z większa dokładnoscią Mi jak przepływka walneła to auto jezdziło ale do 140km/h, a za drugim razem miałem dziury w doładowaniu
SoMeS Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 aj to są statyczne, a ja na szybko porównywałem do swoich poprzednich ale dynamicznych zrób do tego jakos dynamiczne, bo bez tego to ci chłopy nie zdiagnozuja z większa dokładnoscią Mi jak przepływka walneła to auto jezdziło ale do 140km/h, a za drugim razem miałem dziury w doładowaniu heheh dlatego dla pewności zapytałem jutro porobię w takim razie te grupy dynamicznie co może nie być łatwe hmm... aktualnie to jedzie jak by miało 100 kuca mniej a wcześniej były właśnie wspomniane dziury w doładowaniu
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 jak byś miał coś z przepływką to błędy powinny być :gwizdanie: w ogóle to masz jakies błędy
SoMeS Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 jak byś miał coś z przepływką to błędy powinny być :gwizdanie: w ogóle to masz jakies błędy błędów była masa standardowych 00575 i te inne...
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 to jutro zanim je wyczyscisz skopiuj i opisz dolegliwosci bo nie opisałeś w sumie co tam Ci sie dzieje :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 aktualnie to jedzie jak by miało 100 kuca mniej a wcześniej były właśnie wspomniane dziury w doładowaniu a jutro posprawdzam wszystko raz jeszcze i oczywiście wkleję też błędy
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 aktualnie to jedzie jak by miało 100 kuca mniej a wcześniej były właśnie wspomniane dziury w doładowaniu a jutro posprawdzam wszystko raz jeszcze i oczywiście wkleję też błędy tak ale ze szczegółami szarpie, muł do 3tys sie ledwo kręci itp
spanky Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 aj to są statyczne, a ja na szybko porównywałem do swoich poprzednich ale dynamicznych statyczne i obroty do 4000 rpm ... ??? podczas statycznych wara od pedalu gazu ...
przemik Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 statyczne i obroty do 4000 rpm No statyczne bo auto stało
SoMeS Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 statyczne i obroty do 4000 rpm ... ??? podczas statycznych wara od pedalu gazu ... dlaczego?[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 12:45_________________________________________________Ok pojeździłem jeszcze chwile z laptopem na kolanach i doszedłem dok tego N75 nie bardzo miał jak popracować bo wyskoczył mi jeden z wężyków :gwizdanie: tak więc to i zaworek odcinający paliwo były przyczynami tego mułka pytanie jeszcze które grupy zlogować dynamicznie by sprawdzić czy to przepływka jest przyczyną chwilowych spadków doładowania na 3cim i 4tym biegu?
SoMeS Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 wrzucam w takim razie dynamiczne 003 004 008 010 011 021 proszę o wyrozumiałość bo ciężko to zrobić samemu przy automatycznej skrzyni :gwizdanie:[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 21:38_________________________________________________nikt nic nie wie czy logi złe?
Kowi87 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 logi masz dobre, turbo ładuje perfekcyjnie a masz teraz dalej jakieś objawy??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się