szogun0 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Patrikos28 żadne BRC !!! wtedy to już od 2tyś będzie na benzynie jeździł. otfwebd a jaki matrix? jakiej średnicy dysze? jaki masz sterownik LPG, ja bym tego reduktora tu nie założył tu. daj jakaś poglądową fotkę z pod maski. Heh. Oczytałeś się na necie jakichś opowieści z krypty i siejesz jakiś zamęt na forum. Jak kumaty gazownik to BRC też jest dobre. Te bajki o jeździe od 2000 rpm na benzynie to skąd wyssałeś.
Buba Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Patrikos28 żadne BRC !!! wtedy to już od 2tyś będzie na benzynie jeździł. stary skąd ty takie info bierzesz? siejesz jakieś dziwne teorie wyssane z palca i ludzie później dalej myślą ze gaz to śmierdzi jak w polonezach. Jeszcze nikt na BRC nie narzekał, oprócz twojego gadania w każdym wątku ze to najgorsza instalacja na świecie
juby_p Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Założyłem że kolega otfwebd mówi prawdę o mocy wiec niech ktoś mi pokarze samochód z instalacją BRC z silnikiem co ma 250km z 4 garów i jeździ do odcinki na gazie. Fakt że pewnie tam niema 250km jak wszyscy próbujecie mu udowodnić. Nikt nie pomyślał że BRC może nie ogarnąć 250km/4cylindry? wszyscy piszą załóż BRC będziesz zadowolony a większość ma normalną moc do 40KM z cylindra jak ktoś uważa inaczej proszę o zrzuty ekranu z programu BRC które pokazują jakie spadki ciśnienia są przy max bucie i mocy powiedzmy 50-55KM z cylindra czyli 200 koni i więcej udowodnijcie że się mylę, wiem wiem napiszecie ze nic nikomu nie będziecie udowadniać
Gość otfwebd Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 [/img][br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 12:59_________________________________________________ to moja listwa matrix mj-xjm[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 13:02_________________________________________________http://wyslijto.pl/plik/qggbh1i6wx[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 13:02_________________________________________________[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 13:03_________________________________________________ps jak sie tu wkłada zdjęcie? bo nie umiem sorki:)[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 13:04_________________________________________________a to instalacja cała:) http://wyslijto.pl/plik/tsffe456of i co o tym sądzicie??[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 13:05_________________________________________________aha do kolegi który ma mi wysłać kase:) koszt hamowni to 300zł bo to quattro:)więc czekam
Buba Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 dales obciac pokrywe?? co do hamowni to bys musial przyjechac do witka zeby bylo wiarygodnie bo moskal nie wierzy w wykresy z painta :gwizdanie:
Buba Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 dałem przeciez to tylko plastik:) plastik nie plastik swiadczy o fachowosci warsztatu i montera, zniszczyc kazdy potrafi.
marek34 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Założyłem że kolega otfwebd mówi prawdę o mocy wiec niech ktoś mi pokarze samochód z instalacją BRC z silnikiem co ma 250km z 4 garów i jeździ do odcinki na gazie. Fakt że pewnie tam niema 250km jak wszyscy próbujecie mu udowodnić. Nikt nie pomyślał że BRC może nie ogarnąć 250km/4cylindry? wszyscy piszą załóż BRC będziesz zadowolony a większość ma normalną moc do 40KM z cylindra jak ktoś uważa inaczej proszę o zrzuty ekranu z programu BRC które pokazują jakie spadki ciśnienia są przy max bucie i mocy powiedzmy 50-55KM z cylindra czyli 200 koni i więcej udowodnijcie że się mylę, wiem wiem napiszecie ze nic nikomu nie będziecie udowadniać Sami Panowie przestańcie siać głupoty na temat BRC. Seq24 nigdy ni pociągnie 250KM z 4 cylindrów. Jest to kit, w którym jest reduktor i wtryskiwacze. I jedno i drugie nie obsłuży 250 KM, a tym bardziej w turbo. Te wtryski to Matrix HD 544. Listwa bardzo dobra, ale nie do 250 KM. Jej max. wydajność to 50 KM na sekcję. No chyba, że ustawisz ciśnienie na reduktorze na 1,5 bar, wtedy pociągnie. Filtr FL do wymiany, zniszczysz tą listwę takim filtrem. Na jednym reduktorze to nie będzie nigdy jeździć. Potrzebne są dwa. Niech wymienią Ci na 2x Scorpion ST. Reduktory są kompaktowe i jakoś da się upchnąć. Wąż ze zbiornika obowiązkowo 8 mm. Taki zestaw będzie trzymał ciśnienie w całym zakresie obciążeń. Jaki masz sterownik, bo nigdzie nie doczytałem.
Buba Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 a czy ktos napisal ze BRC SQ24 ogarnie 250KM?? nie ma takiej mozliwosci na podstawowych gratach ale BRC posiada jeszcze mocniejsze podzespoly ktorymi mozna spokojnie ta moc ogarnac
marek34 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 auto odebrałem ale jest poracha:) mój silnik to AWM którego tu nie ma a czemu?? co do reduktora to guanter i listwa matrix auto słabe dużo pali ogólnie masakra a czy ten reduktor i listwa sa dobre tak jak powiedzieli?? Jutro jadę wymontować jak nie to sąd:) kolego jedz włóż porządną instalkę do tego auta ... ja polecam BRC seq 24 , napisane masz w drugim wątku co i jak Tak, napisał. Inni przytaknęli.
Bogumił Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Wracając do tych zdjęć. U mnie wtryski są umieszczone pod kolektorem, żadnego rżnięcia plastików tylko ładnie "schowane" przed wzrokiem laików. Widziałem na forum już kilka "możliwych miejsc" usytuowania wtrysków, czy w związku z tym jest jakaś zasada ich montażu, czy tylko to wszystko zależy od fantazji instalatora?
Buba Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Pod kolektorem?? to niezle musisz sie napocic zeby wyjac/wymienic...
juby_p Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 tak czy inaczej tok postępowania powinien być taki. 1. Hamownia 2. Na podstawie wyników należy dobrać graty, jak wyjdzie lekko powyżej 200km to proponuje zostawić listwę i założyć jednego skorpiona GT jak będzie mało zawsze można dołożyć drugiego lub dwa najmocniejsze zavoli i jeszcze pytanie co za sterownik lpg tam siedzi i jaka miedź. A przede wszystkim należy skrócić wężyki miedzy listwą a kolektorem wcześniej tez takie miałeś i auto działało czy teraz takie dali i nie mogą dostroić? A na marginesie które wtryski BRC miały by tu sie nadawać?
Gość otfwebd Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 weżyki skrócili a reduktor to gueanter jeśli dobrze napisałem W poniedziałek jade i alebo wymiją lpg lub podaje sprawe do sądu bo mam fachowca który twierdzi zę włozy mi gaz za 2300 i będzie chodził jak na benzynie specjalizuje sie w turbo więc chyba wie -chyba:)[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 11:52_________________________________________________sterownik to SEC jeśli tak to się piszę czyli kolego MAREK34 sugerujesz że jak włożą mi dwa reduktory zmienia filtr to da radę??? bo teraz jest niby dobrze ale moja moc w aucie to jakieś 120ps:)strasznie słaby a jak dam na paliwo to ma takie odejście że głowa mała[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 12:00_________________________________________________i co z tym przelewem na hamownie hmmm??? aha oni mówili że ta listwa daje 80km na cylinder??
juby_p Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 weżyki skrócili Do jakiej długości są jednakowej długości?
marek34 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 SEC to porażka. Nie ustawisz tego dobrze. To bardzo kiepski sterownik. Myślę, że w Twoim przypadku najlepiej by było wymienić całą instalację. Jest ona z najniższej półki (poza Matrixem) i zupełnie nie nadaje się do 1,8 T w serii, a co dopiero po tuningu. Za 2300 nie założysz dobrej instalacji, same podzespoły będą kosztowały trochę kasy, no chyba że Twój gazownik mało bierze za założenie. Jak chcesz tanio i dobrze to skompletuj to np. na takich podzespołach:Stag 300+ (ok. 600 zł.), 2x Scorpion ST (ok. 500 zł), Matrix HD 544 (600 zł.) . Do tego dojdzie butla, wielozawór, rurki i inne graty. Jak widzisz same komponenty to już koszt ponad 2000 zł. Jak chcesz tanio to lepiej całkiem zrezygnuj z LPG, bo zniszczysz tylko samochód i nigdy nie będzie Ci dobrze jeździł. To co masz w tej chwili nadaje się na śmietnik.
Gość otfwebd Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 he zgodzę się z Tobą ale dwa reduktory się zakłada??? bez gazu to trochę drogo hehe a stag to dobra instalacja???bo ten drugi chce mi ja włożyć?
marek34 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Stag to nie instalacja - to sterownik. Napisałem Ci co masz kupić do Staga. I niech nie da ci staga 4. U ciebie ma być 300 plus. Sterownik jest bardzo dobry. Ale samym sterownikiem nie jeździsz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się