kred Opublikowano 13 Czerwca 2007 Opublikowano 13 Czerwca 2007 czy ktos z forum wykonywal taki zabieg w swoim aucie?? mam taki malutki problemik bo delikatnie mi sie poci wlasnie w tym miejscu. na poczatku wstepna diagnoza mechanika wykazala ze moze byc powodem tego przecieku czujka cisnienia oleju tuz nad filtrem. zostal wymieniony, silnik wymyty i ... okazuje sie ze to to jednak obudowa filtra. czekam na sugestie
maciekg Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 W ASO ten oring kosztuje okolo 10-12 zł. Mozna rowniez kupic zamiennik w focie za 3 zł, ale ten oryginalny ma taki wewnetrzny dzyndzelek. Poszukaj na forum, bo juz o tym pisalismy.
kred Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2007 teraz pytanie za 100 punktow czy ktos to juz wymienial , czy z problemem jechac do mechaniora bo potrzebny podnosnik??
Gość spedyt Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Dojście jest ciężkie, może lepiej jechać do mechanika
masterp84 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 czy ten oring z chlodnicy oleju wymienia sie co jakis czas podczas zmiany oleju czy dopiero jak sie zaczyna "pocic" filtr, mialem taki problem, ze ten oring zrobil sie prawie platikowy i pekl, wylecialo mi przez to duzo oleju wymienialem go 20 tys. km temu i sie zastanawiam nad kolejna wymiana zapobiegawcza ?
fend18 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 teraz pytanie za 100 punktow czy ktos to juz wymienial , czy z problemem jechac do mechaniora bo potrzebny podnosnik?? zwinne palce i klucz 27 o ile pamietam i samemu odkrecisz i wymienisz.
arek87 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 wymiana tego oringu to jakies 5 minut, sam robiłem. prosta sprawa. jednak w moim przypadku nic nie dała dalej się moczy
piotrpz87 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 To jest oring chłodnicy oleju. W ASO kosztuje 8zł - potrzebny nr. nadwozia. Musisz odkręcić filtr oleju i kluczem tak jak kolega pisał nr. 27 odkręcasz nakrętke- zdejmujesz chłodniczke i wymieniasz oring. Ostrożnie z odkręcaniem filtra -moze się uszkodzić i nie zapomnij dolać oleju bo troche go ubędzie.
fend18 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 wymiana tego oringu to jakies 5 minut, sam robiłem. prosta sprawa. jednak w moim przypadku nic nie dała dalej się moczy a miales oryginal?
arek87 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 nie byl oryginal i być może dlatego dalej sie moczy ale na szczeście to wyciek mikro w porównaniu z tym co mi lecialo z pod napinacza lańcucha
Labiel Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Widzę że nie ja jeden miałem ten problem.
rafi_a4 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 mi tez wymieniali i na razie jest
Ireneusz Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam, A czy u was olej lał się po filtrze i kapał z niego? Bo i ja u siebie zauważyłem minimalne pocenie się w tej okolicy ale jak sięgnę ręką to filtr jest suchy, natomiast kropla oleju zbierze się co jakiś czas na jego obudowie czy też chłodnicy - tu dokładnie tego nie określę bo ciężko tam coś zobaczyć i tylko mogę namacać ręką to miejsce. Nie jest to częste ale co jakiś czas ta kropla się zbierze. Nie kapie mi po filtrze, nie ma kropli pod samochodem i oleju nie ubywa na bagnecie więc chyba narazie nie będę tego robił. Może kiedyś przy okazji jakiejś innej naprawy. Jeszcze tylko chciałem dopytać - czy takie zjawisko powiększa się z czasem? tzn czy jak narazie się poci to z czasem będzie się już więcej sączyć? Jak to było u was? I czy jest niebezpieczeństwo, że np ciśnienie oleju wypchnie czy wydmucha ten oring podczas jazdy i tym samym wypompuje cały olej? A może to wina jakoś niewłaściwie dokręconego filtra oleju?
masterp84 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 mi kolego Ireneusz kapal lekko olej, zbieral sie na obudowie chlodniczki az pewnego razu wywalilo mi tyle oleju, ze byla ladna kaluza pod samochodem, mechanik odkrecil chlodnice oleju wyciagnal ten oring a on ze starosci zrobil sie jak plastik i pekl, na pierwszy rzut oka jak to zobaczylem to nie wiedzialem co sie stalo, ze tyle oleju wylecialo, a to takie male cos za 10 zl narobilo mi tyle strachu
Ireneusz Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 ok, dzięki za wyjaśnienie w poniedziałek będę u speca to mi to wymieni bo mi zaczyna chyba więcej kapać niż poprzednio. Tylko czy ten oring ma jakiś numer katalogowy? mam na myśli oring oryginalny? bo nie chciałbym kupić i żeby potem okazało się, że to nie to co ma być..
maniombw5 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 chyba mam to samo . najgorsze jest to że w audi nie za dobrze widać filtr oleju ale wymacałem że przy chłodnicy oleju jest mokro , mam nadzieje że to tylko ten oring , Widać w audi to częsty przypadek
Labiel Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 chyba mam to samo . najgorsze jest to że w audi nie za dobrze widać filtr oleju ale wymacałem że przy chłodnicy oleju jest mokro , mam nadzieje że to tylko ten oring , Widać w audi to częsty przypadek Dokładnie. Nie tylko w A4 ale ogólnie w Audi. Myślę że po części wynika to z tego że podczas wymiany filtra oleju zawsze coś tam minimalnie ruszy się tą chłodniczkę. Czas i temperatura dodatkowo robią swoje. Myślę że nie byłoby głupie wymieniać tą uszczelkę raz na 2-3 wymiany filtra oleju. Kosztuje to grosze a nie byłoby niemiłych niespodzianek.
mirek s Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 najgorsze jest to że w audi nie za dobrze widać filtr oleju Widać go dużo lepiej gdy zdejmiesz zbiorniczek płynu chłodzącego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się