groszek27 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam, Wczoraj samochód stracił przyspieszenie, początkowo myślałem że to notlauf ale po zgaszeniu i odpaleniu nic sie nie poprawiło. Rozruszałem sztange kluczem ale to pomogło na 15 sekund i od nowa brak przyspieszenia. To raczej nie kierownice bo tu jest kompletny brak doładowania bez notlaufu. Zrobiłem grupę 11 bs : Autko teraz jeździ jak bez turbo. Sprawdziłem układ i nie ma żadnych nieszczelności a jak rozbiłem grupe 11 to sztanga ani drgneła. Jedyny błąd to 575. jak później chciałem sztange rozruszać to za pierwszym ruchem był taki dziwny opór jakby duże ciśnienie powietrza w gruszce blokowało ruch. Czy to może być na 100% N75 czy sprawdzić coś jeszcze zanim wymienię? Z góry dzięki za odpowiedzi.
przemik Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Wlacz 011 BS, sciagnij wezyk z gruszki i przystaw palec - w momencie kiedy ECU ustawia wartosci na OFF wezyk powinien trzymac sie opuszka palca... Mozesz tez podmienic z N18 na probe i zrobic logi... Pozdrawiam
przemik Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 N18 zadziała tak samo jak N75? Ma troche inna charakterystyke ale... na próbe bedzie OK...
groszek27 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 Sprawdzałem już N75 na 11bs czy robi podciśnienie i nie robi raczej.
goldi Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 N75 na prawdę rzadko się psuje w afn zrób logi dynamiczne to coś więcej podpowiemy
przemik Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 No to podmien N75 z N18 i wykonaj logi - 011 dyn, 010 dyn i 011 BS
Sztomel Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 logi nic tu nie dają, nieszczelność musi być na wężykach podciśnienia, chyba że N75 nie dostaje sygnału sterującego, N75 można łatwo sprawdzić - wypinasz wtyczkę i łącząc piny - jeden do plusa akumulatora a drugi do masy poczujesz kliknięcia wewnątrz N75 za każdym podłączeniem tych przewodów.
groszek27 Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Opublikowano 6 Marca 2010 Posprawdzałem wszystko.Okazało się że jeden z wężyków na trójniku przy N18 był pęknięty i przez to nie było sterowania. Poniżej aktualna BS11
Sztomel Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 wklej log 011 ale dynamiczny - wtedy dopiero zobaczymy jak turbo pompuje pod obciążeniem.
groszek27 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 Oto i one cztery próby po kolei: Bloki pomiarowe: 013:000
przemik Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Regulacja cisnienia doladowania dobra. Troche niemrawo sie zbiera sprezarka... katalizator jest ?
groszek27 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 Regulacja cisnienia doladowania dobra. Troche niemrawo sie zbiera sprezarka... katalizator jest ? Już nie ma[br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 17:19_________________________________________________Wyrwać ją do czyszczenia kierownic? Czy może to coś innego?
Sztomel Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Wyrwać ją do czyszczenia kierownic? Czy może to coś innego? nie ma takiej potrzeby, zmienna geometria działa prawidłowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się