FuThe Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Opisałem w temacie silników diesla: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_cykanie_niemetaliczne_przy_przyspieszaniu-t120224.0.html Zapodaję logi statyczne i BS, bo nie miałem dziś warunków na dynamiczne: http://img443.imageshack.us/img443/8739/000stat.jpg http://img203.imageshack.us/img203/3564/000bsz.jpg http://img63.imageshack.us/img63/3192/001stat.jpg http://img94.imageshack.us/img94/8533/001zaplon.jpg - to daję, bo kiedyś chciał kolega Sztomel:) http://img130.imageshack.us/img130/3173/003stat.jpg http://img696.imageshack.us/img696/8955/003bs.jpg http://img717.imageshack.us/img717/7890/004stat.jpg http://img714.imageshack.us/img714/2068/004bs.jpg http://img85.imageshack.us/img85/8894/007stat.jpg http://img94.imageshack.us/img94/3706/011bs.jpg http://img28.imageshack.us/img28/571/013stat.jpg
banshee Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 kąt wtrysku do korekcji, termostat OK, reszta w normie. Przydałyby sie jednak dynamiczne logi, żeby coś powiedzieć o Immo i suszarce.
vauxhall95 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 No dokladnie kat wtrysku za pozny.Nic innego z tych logow nie widac
FuThe Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Ale przyczyn tego cykania pewnie nie dopatrzymy. Mechanik podał propozycje - rezonans na wydechu...być może plecionka skończyła swój żywot. Będzie wymiana, przy okazji wywalenie katalizatora... Na razie taki pomysł...
vauxhall95 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 dobry pomysl.Ale watpie zeby to tego przyczyna byla
banshee Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 100%, że to nie plecionka!! Opisz dokładniej skąd słyszysz cykanie - na razie mogę powiedzieć, że to może być chrabąszcz pod siedzeniem
FuThe Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Kurde problem jest taki, że nie idzie jednoznacznie określić skąd cyka. Bo...i tu was zaskoczę...nie usiądę pod maską podczas jazdy i nie będę nasłuchiwał skąd cyka (bo kierowca nie będzie widział drogi ) Pod siedzeniem sprawdziłem - chrabąszcza nie ma A teraz na poważnie...żeby to sprawdzić skąd cyka to bym chyba musiał auto na kołkach podeprzeć z przednimi kołami w powietrzu no i "jechać" i słuchać. Dla mnie trochę karkołomna akcja. A czemu podejrzewamy wydech? Bo na postoju jest dziwny rezonans. Jak oprę nogę o rurę wydechową to lekko milknie, podobnie, gdy docisnę czymś plecionkę - ustaje rezonans. Dlatego też na wtorek umówiony jestem na wymianę plecionki a przy okazji wyprucie wnętrzności kata i wspawanie rurki. Zobaczymy co to da [br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 10:58_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/b5_afn_cykanie_niemetaliczne_przy_przyspieszaniu-t120224.0.html Tam się powoli sprawa wyjaśnia...
banshee Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 No to może być faktycznie przyczyną - nieszczelny kolektor. Co innego plecionka - mówiłem, że to nie ona Miałem podobnie w vectrze. Puszczało zaraz na uszczelce kolektor-głowica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się