estepe Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Witam, szukalem na forum ale nie znalazlem chyba swojego problemu; mam taki problemi ze gdy przyspieszam sobie swoim dieselkiem bez redukcji, tylko powolne przyspieszanie cos stuka z lewej strony z przodu, jako ze problem pojawia sie tylko podczas przyspieszania nie moge na "ucho" sprawdzic co to. Stukanie ustaje gdy lekko skrece kiera w lewo lub prawo i wraca gdy znow jade prosto, jesli nie przyspieszam jest ok. Nie zauwazylem zadnych wyciekow, olej w silniku wymieniany niedawno. Dodam ze gdy kupilem auto ( 2 mies temu) bylo bardzo duzo plynu wspomagania w zbiorniczku, sporo ponad max. Opony wymienione na nowe wczoraj, lozyska kol raczej ok bo przy wymianie poruszalem i nie ma luzow. Co to moze byc i jak to sprawdzic? Dzieki z gory za pomoc i pozdrawiam.
estepe Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Ale wachacze stukaly by raczej na nierownosciach? Jak jade po idealnie prostej drodze to stuka tak samo jak na wertepach naszych polskich;p
ROBERT Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Poduszka pod silnikiem ? Kolega pisze, że przy skręcie stuki ustają. Sprawdź te wahacze, na pewno nie zaszkodzi ... (może rzeczywiście to poduszka)
Nosfer Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 A może ci stukają przeguby. Przeguby terkoczą przy skręcie, pod obciążeniem.
Piotrek Ateny Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Siemanko ja mam podobny problem mi stuka jak puszczam gaz i głośniej słychać jak wciskam hamulec zjeździłem się po mechanikach i wahacze końcówki i stabilizatory mam ok i ponoć jest to maglownica bo się jeździ częściej po prostej i z tego powodu te tryby co są na środku się wyrabiają i mają luzy delikatne i z tego powodu są stuki ale to jest odczuwalne na nierównościach nie wiem czy masz ten sam problem.
estepe Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Jutro do mechaniora oddaje na rozrzad to ma mi posprawdzac przy okazji wszystko i zobaczymy, jak cos to dam znac, przeguby odpadaja na pewno bo sa sprawdzone, moze jakies lozysko na alternatorze, albo jak jest i na pompie wspomagania, zobaczymy.
ROBERT Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 To odpal silnik i dodaj gazu ( na postoju) i będzie wiadomo czy to coś w zawieszeniu stuka czy w osprzęcie silnika
estepe Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Mechanior przejrzal wahacze, ogólnie wszystko na szarpakach czy cos takiego (stacja kontroli pojazdow) przejechal sie sprawdzil pompe wspomagania, ma taka sama audi i tez mu kiera ciezko chodzi, obstawia na przeguby wewnetrzne bo tak to nic nie widzi, karze jezdzic az sie pogorszy i wtedy sprawdzimy. Obstawial automatyczna skrzynie ale wykluczyl jak mu powiedzialem ze jak lekko skrece to przestaje pukac. Zgaduj zgadula;p
bodek1 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Kolego jest to wg mnie przegub wewnętrzny , sprawdź to dokładnie , jeżeli wyczujesz delikatny ruch ręką na półośce to wymieniaj i zapomnisz o sprawie :-) koszt nie jest w tym przypadku wysoki a satysfakcja i spokój z jazdy bezcenne daj znać jak dotrzesz do celu pozdrawiam
sliv Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam Miałem to samo w swoim - okazało się, że dolny wahacz wyrobiony i zaczął padać przegub wewnętrzny. Po wymianie obu - jak ręką odjął.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się