Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[Passat AVF] Prośba o analizę logów. Passat.


kusztyk

Rekomendowane odpowiedzi

generalnie jest OK ...

+

termostat do wymiany

rzut oka na napinacz rozrzadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej,liczniki podają zawyżoną wartośc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu pisze ze nie jestem w tym dobry ale dobrze by bylo miec kont synchronizacji ustawiony na 0 (Twoje mieszcza sie w granicy) moze wtedy by lepiej smigal?

Ale niech wypowiedza sie wtajemniczeni :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy to normalne ze tylko 190?? Przecież taki passek chyba powinien z 210 lecieć? Mam a3 130 to leci 230.

licznikowo to powinno do 220-230 dojść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tez mi się tak daje a on licznikowo to ciężko ma 180 a jak się rozbuja to max 195 licznikowo. Dodaj jeszcze ze autem jeździł starszy pan wcześniej może go trochę zamulił ? Tylko co tu teraz zrobić? A jak przestawić ten kont synchronizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag

Wchodzimy w vaga> 01 ENGINE / MEAS. BLOCKS 08 / grupa 004 i ostatnia kolumna (po prawej) mowi nam o kacie synchronizacji.

Czesc mechaniczna

Odkrecamy 3 sruby 13mm a pozniej kluczem 18mm obracamy w prawo lub lewo. W lewo jedziemy na "+" a w prawo na "-". az osiagniemy na vagu 0. Robimy to bardzo delikatnie, dosłownie na milimetry, choć przy użyciu wystarczajacej siły do przesunięcia. Przesuwa się tylko ta cienka blaszka za zębatką a nie cała zębatka z paskiem. Po lekkim przesunięciu, przykręcamy śruby 13 i sprawdzamy na vag-u czy parametry uległy zmianie. Jeśli jest OK (tzn. 0 ) to tak zostawiamy , a jeżeli nie to powtarzamy operację az do ustawienia wartosci nas zadawalajacej. Po udanym zabiegu nakładamy osłonę rozrządu , zapinamy spinki i zakładamy osłonę silnika.

Dzieki Yaqb-owi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciagasz plastikowa maskownice z silnika, potem gorna obudowe rozrzadu - plastik trzyma sie na dwoch klamerkach, odpinasz je i sciagasz ten plastik ciagnac go do gory i masz wszystko w polu widzenia

Uszkodzic - zawsze mozna cos uszkodzic takie zycie, mozesz srubke ukrecic jak nie masz czucia w rekach :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz co jeszcze może być nie tak ze ma taki slaby vmax? Choć jeszcze po tej synchronizacji go nie sprawdzałem. Może byc przyczyna ze wcześniejszy właściciel delikatnie jeździł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz co jeszcze może być nie tak ze ma taki slaby vmax? Choć jeszcze po tej synchronizacji go nie sprawdzałem. Może byc przyczyna ze wcześniejszy właściciel delikatnie jeździł?

Przeciągnij go przy sprawdzaniu na 5 wyżej i dopiero 6 może rzeczywiście zamulony...ja miałem passka AWX to u niemiaszków 228 nawigacyjne poleciał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeszcze słyszę taki świst przy dodawaniu gazu jakby gdzieś powietrze z turbo uciekało... Ale wymieniałem oringi na łączeniach węży turbo i nie widziałem tam żeby coś uciekało. Może EGR coś nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dynamicznym 011 nie widac zeby bylo niedoladowanie.TO Afn licznik zamyka,rzeczywiscie cos malo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznij od wymieny filtrów bo może zadyszke ma przez brak paliwka lub powietrza :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...