kris071287 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Witam, mam pewien problem otórz dzisiaj rano jechałem do pracy i chciałem trochę dać w gaz autku,silniczek rozgrzany i daje czadu na 4 pedał do podłogi i nagle tak jakby na chwilę przestał przyśpiszać i dalej niż 100 nie idzie,jadę z powrotem do domu na 2 ładnie idzie na 3 też a 4 i 5 pedał w podłogę i cienko:( jescze mam dziwne syczenie jak dodaje gazu (gdy prędkość się zwiększa bardziej syczy.Zgasiłem silnik poczekałem chwilę i przejechałem sie trochę i już ładnie szedł tylko słychać było straszne syczenie( im szybciej tym głośniej).Turbo podobno czyszczone z rok temu bo dymek leciał, więc chyba nie to.
kris071287 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Ale te syczenie tak jakby spod maski było,ale czy to ma jakiś związek,ta dziura,że nie mam mocy?
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Ale te syczenie tak jakby spod maski było,ale czy to ma jakiś związek,ta dziura,że nie mam mocy? naturalmente
kris071287 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Kurczę nie wiedziałem nawet,dotąd te syczenie było małe (słabo słyszalne) myślałem że to może z jakiegoś kabelka idzie,ale od miecha pogorszyło się i teraz to bardzo słychać.Jescze pójdę zobaczę czy jakiś błędów nie ma.
kris071287 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Ale gdybym miał dziurę to czy nie miałbym za sobą carnego dymu?
wojtekce Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Ale gdybym miał dziurę to czy nie miałbym za sobą carnego dymu? powinien być ale......[br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 15:54_________________________________________________zobacz na złącze za kolektorem ssącym do plastikowej rury
kris071287 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 no właśnie mi też tak się wydaje, na dwójce i trójce jak depne to idzie szybko strzałka od obrotów, a na 4i5 powoli.Co to może być?i te syczenie denerwujące. W jednym miejscu mi się poci znaczy się jak wezmę palcem to brudno tylko nie wiem jak to się nazywa ale to łączy 2 plastikowe rurki[br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 16:02_________________________________________________Kody błędów: 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent
spanky Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 bledy potwierdzaja problem z dolotem/turbo jeszcze jakbys zrobil dynamiczne 010/011
spetsnaz Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 W jednym miejscu mi się poci znaczy się jak wezmę palcem to brudno tylko nie wiem jak to się nazywa ale to łączy 2 plastikowe rurki wymień ten gumowy króciec, który łączy dwie rury i może być po problemie.
kris071287 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Z tego mi poci się czerwone kółko,może wiecie jaki numer tego? [br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 18:34_________________________________________________Narazie spanky nie mam zkim zrobić te logi Niedawno pojechałem przejechać się silniczek rozgrzał się i na 4 było super tak jakby było ok moc wróciła ale świst też był
fusse Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 tez to mialem pekniete, ten lacznik, podjechalem do agromy, sklep ze sprzetem rolniczym i kupilem zbrojony gumowy wąz odporny na cisnienia i oleje, koszt 5zl, w aso 80zl . na allegro jakis chlopak z forum sprzedaje te laczniki chyba po 10zl, o ile pamietam to srednica tego lacznika to 50-55mm... nie pamietam dokladnie. tez tam mi sie pocil olejem troche,ale ja mialem dziurawa ta gume:)pozdro!
kris071287 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 tez to mialem pekniete, ten lacznik, podjechalem do agromy, sklep ze sprzetem rolniczym i kupilem zbrojony gumowy wąz odporny na cisnienia i oleje, koszt 5zl, w aso 80zl . na allegro jakis chlopak z forum sprzedaje te laczniki chyba po 10zl, o ile pamietam to srednica tego lacznika to 50-55mm... nie pamietam dokladnie. tez tam mi sie pocil olejem troche,ale ja mialem dziurawa ta gume:)pozdro! jutro sprawdzę ją dokładnie może też mam dziurę pod opaską i mi syczy i może to rozwiąże problem Pocenie pasuje także jutro sprawdzę, wyjmę ją i oblukam.
ksiadz99 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 wezykom podcisnienia sie przyjrzyj bo plastik pod szmaciana oslonka lubi pekac.. z tylu do obudowy filtra powietrza dochodzi taki wezyk - odepnij go od obudowy i dmuchnij mocno w niego - powietrze nie powinno uchodzic
Nizin5 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 albo dolot albo wezyki.. przy dolocie powinien na czarno kurzyc.. a wezyki najlepiej profilaktycznie wymienic w miare mozliwosci na nowe bo ze starosci potrafia sie kruszyc w palcach.. koszt tego to grosze
Sztomel Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 wezyki najlepiej profilaktycznie wymienic w miare mozliwosci na nowe bo ze starosci potrafia sie kruszyc w palcach.. koszt tego to grosze jestem trochę odmiennego zdania, nie wiem jak w serwisie ASO Audi ale pewnie tak samo jak u VW lub drożej - za jeden mb wężyka podciśnienia te k.... życzą sobie 75 złotych więc mam ich w d.... i wolę albo ogrodowy zapodać albo Samco zamówić kolorowe (niebieskie mi się podobają za cenę 13 zł od mb) w : http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=358 przynajmniej są silikonowe i potem każde pęknięcie jest widoczne. Aha i nie wierzcie firmom transportowym bo dziś (na terenie Rybnika) usłyszałem rozmowę gości z firmy "Pomoc Drogowa" takie teksty, że chyba bym ich zaj.... gdybym się dowiedział, że mój samochód i ja padłem ich ofiarą - nie pozostaje nic tylko albo załatwić własnego zaufanego holownika albo naprawić auto na miejscu albo zastrze..... tych skur.....na miejscu - szczegółów nie podam bo mi nie wypada ale ...
kris071287 Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 A więc tak dzisiaj rano jadąc nie mogłem przekroczyć 100km/h na 4 czy 5 syczenie było słyszalne ale nie za dużo,zatrzymywało mi się na 2500obr, spowrotem jak wracałem to było już lepiej (120 na 5) ale bardziej syczało przy dodawaniu gazu.Czy wina może leżeć po stronie któregoś z wężyków że mi brak mocy,czy to coś innego może być? Oba te błędy są spowodowane ciśnieniem w kolektorze dolotowym,czyli że za mało tlenu tam jest pompowane?Bo przez jakiś wężyk ucieka? I dlatego nie ma siły ciągnąć? Miałem sprawdzić te węże ale śnieg zaczął padać obficie i narazie nie mam jak.I jeszcze jedno czy jeżdząc tak nie zepsuje czegoś więcej? Czarnego dymu brak.
neku Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Mam ten sam problem tyle że nie mam dymienia czyściłem kirownice turbiny, zmieniłem weżyki podciśnienia, rure od intercoolera na vagu deje odczyt błąd ciśnienia w kolektorze dolotowym, błąd czujnika w dolocie i nie wiem co zrobic do tego mam coś z ABS bo pali sie kontrolka i mruga (!) błąd czujnika w lewym kole podobno i d*pa blada nie wiem czy kupić nowy czy to ma wine?
kris071287 Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Sprawdzałem ten kruciec gumowy co łączy te 2 rurki i nie ma tam śladu pęknięcia wszystko ładne,Wężyków nie patrzyłem bo zbytnio nie wiem jak do tego zabrać się, nie chce czegoś urwać,dzisiaj jadę na zlot to może czegoś się dowiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się