Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Nowa pompa chyba się zatarła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wymieniłem pompę wspomagania kierownicy na nową bo stara była już padnięta przy skręcie piszczała jak diabli

robił mi to sąsiad mechanik ale zalał mi nie oryginalny płyn,jeżdziłem ze 3 dni było wszystko ok

przyszły mrozy i zaczeło piszczeć na nowo wymieniliśmy płyn na oryginalny zielony ale dalej piszczy zwłaszcza rano z przerwami

przy parkowaniu dochodzą do tego buczenia i osłabienie wspomagania kierownicy

teraz nie wiem czy ta pompa już jest zepsuta czy co ale z tego co czytałem to chyba już pada,

czy waszym zdaniem to będzie wymiana

Opublikowano

skoro masz swiezo wymieniony plyn i pompe to czemu miala by sie zatrzec!a sprawdz w zbiorniku czy sie przypadkiem nie pieni!bo jezeli jest spieniony to znaczy ze jest uklad zapowietrzony i bedo takie objawy jak piszesz!

Opublikowano

nie właśnie nic się nie pieni tylko jestem ciekawy czy przez płyn nie oryginalny mogło się właśnie coś porobić z pompą ,bo oryginalny dopiero był potem zalany g004000m2 taki,i dalej usterka nie mija piszczy czasem i zabiera wspomaganie , a na ful skręcie to coś tam buczy w zbiorniczku nic nie zauważyłem dziwnego oleju weszło mi 750 ml i jest na poziomie max.[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 17:48_________________________________________________jest jeszcze opcja ze cos mogło zostać starego płynu i sie pomieszało???????

Opublikowano

jest taka opcja bo z magla nigy do konca nie zejdzie ! ja kilka razy strzykawka zciagalem ze zbioniczka i dolewalem swiezego az byl ladny jeden kolor!tyle ze ja jezdze na czerwonym i jest spoko!troche dziwne zeby po trzech dniach padla!

Opublikowano

pompa nie piszczy a jęczy,zobacz czy pasek nie jest szmelc (jak bedzie do bani to na pełnym skręcie bedzie piszczał(wymien) niewierze ze po 3ch dniach pompa sie zatarła :hi:

Opublikowano

wczoraj dostałem nowe wiadomości od mechanika ze mam napinacz padnięty i paski do wymiany a co do pompy powiedział ze na razie się wstrzyma i wezmię mi cały układ 2 3 razy zaleje jeszcze raz płynem żeby go przeczyścić ,tylko trochę mnie zdziwił tym paskiem bo miałem nowy zakładany przy wymianie pompy,ale mógł sie wyślizgać bo czasami przestawało piszczeć na 3 biegu dopiero ,jak się dobrze już rozgrzał?.[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 07:12_________________________________________________dziis po wizycie no i pompa została przepłukana 3 razy płynem oryginalnymi jest na razie ok napinacz jak mi pokazał to był na wykończeniu praktycznie uszkodzony,dobrze że sie nie oderwał całkiem przez to pasek sie zużył bo siie ślizgał ,i to robiło najwięcej hałasu ,płyn oczywiście zalany zielony.na razie dzięki za pomoc i pozdrawiam .

Opublikowano

Witam, podłącze się do wątku, u mnie w zbiorniczku czasem pieni się płyn wspomagania i wtedy piszczy pompa, kolega wyżej napisał ze to zapowietrzenie. Mam pytanie, czy trudno samemu przepłukać układ i odpowietrzyć, czy lepiej dać to do jakiegoś szpeca?

Opublikowano

odpowietrza sie kręcąc kiera to w lewo to w prawo do oporu tak kilkanaście razy i powinno być ok jak nie to odstawiasz auto aby pęcherzyki powietrza wyszły z płynu i powtarzasz jak coś nie tak poprawcie ale u mnie po wymianie płynu po pierwszym razie sie odpowietrzyło i przestało buczeć

Opublikowano

Pompa pompą, odpowietrzanie też ważne, ale!!!

Zobacz czy masz sprawny napinacz??? Bo lubi czasami się zablokować i jak nie napina to wówczas pompa nie dostaje takich obrotów jak powinna... Często trzeba go po prostu odblokować i nasmarować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...