Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Kontolka Oleju


Iron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich!!! potrzebuje informacji na temat żółtej kontrolki konewki oleju z zygzakiem pod spodem i napisem sensor. Pewnie juz gdzies bylo to poruszane ale potrzebuje szyko info jutro mam kontole techniczna i jestem w kropce, nie mam pojecia co to jest, moja ksiazka jest po Hiszpansku i niemoge sie rozszyfrowac. Dzienks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem to samo.. poziom oleju sie zgadzał ,zadnych wycieków a pokazywał sie komunikat niski poziom oleju :) wymienilem czujnik oleju w smarowniczce i grało i koszt samej czesci to 80 zł::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sie podlacze do tematu...

Chodzi o to ze poczatkowo rowniez zapalala mi sie na fisie ta pomaranczowa kontrolka z napisem sensor, aczkowlwiek gdzies wyczytalem ze jest to czujnik cisnienia oleju. Pierwsze co zrobilem to podjechalem do mechaniora zeby sprawdzic cisnienie w silniczku - okazalo sie ze moze nie idealne ale spokojnie w normie. Swierdzilem wiec ze do wymiany skoro sam czujnik bagatela kosztowal 12 zl :D

Problem w tym ze nastepnego dnia pojechalem w trase i po okolo 70 km wlaczyla mi sie czerwona konewka... :/ Tz zapalala sie i gasla - strasznie upierdliwe, tybardziej wlasnie ze cisnienie jest sprawdzone i poziom oleju jest pod maxa.

Czy to rowniez jest problem zwiazany z tym czujnikiem pod miska olejowa? Niestety troche drozszym... :/

Mam nadzieje ze to nie bedzie typowy problem elektryczny bo znalezc dobrego elektromechanika jest naprawde ciezko :/[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 18:31_________________________________________________Ok, jak sie okazlo mechanik pomienil mi czujniki aczkolwiek ten nowy zupelnie do mnie nie pasowal mial byc 0.85-1.05 bar a wsadzil 1.6-2.0 bar - rozne paramtery cisnieniowe (wg Etki).

Wiec teraz pytanie jest nastepujace czy to jest mozliwe ze zlota kontrolka jest problemem zwiazanym z czujnikiem pod miska olejowa, a czerwona za ten nieprawidlowy czujnik cisnienia? Dzisiaj spowrotem zmieniam czujnik cisnienia na prawidowly ale nie chce zeby ponownie mi sie w trasie zalaczyl. Z czujnikiem poziomu jest troche gorzej bo kosztuje sporo i przydaloby sie przy okazji olej zmienic ale pomysle o tym w przeciagu 2-3 tyg - narazie ten komunikat az tak straszny nie jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem z audi awx 130 km a mianowicie:

Po uruchomieniu silnika i powyzej 2tys obrotow zapala sie czerwona kontrolka oleju i 3 razy piszczy i juz nie gasnie.

Sprawdze bylo cisnienie oleju, odpinałem obydwa czujniki przy misce olejowej oraz przy filtrze, zdejmowalem także kleme i nadal bez zmian.

Stan oleju ok ani nie przybywa ani nie ubywa.

Co moze byc przyczyna?

Z gory dziekuje bardzo za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem z audi awx 130 km a mianowicie:

Po uruchomieniu silnika i powyzej 2tys obrotow zapala sie czerwona kontrolka oleju i 3 razy piszczy i juz nie gasnie.

Sprawdze bylo cisnienie oleju, odpinałem obydwa czujniki przy misce olejowej oraz przy filtrze, zdejmowalem także kleme i nadal bez zmian.

Stan oleju ok ani nie przybywa ani nie ubywa.

Co moze byc przyczyna?

Z gory dziekuje bardzo za pomoc.

powodem prawdopodobnie bedzie pompa oleju, jesli w Twoim autku wystepuje :wink4: czasem wystarczy smog wyczyscic czasem tylko wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...