Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Paląca się kontrolka ABS i migający (!) po wizycie u mechanika


neku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, byłem u mechanika na wymianie przegubu gum, waHacza lewego przedniego. Podczas podróży do pracy nagle zaświeciła się kontrolka ABS oraz zaczął migać wykrzyknik. Przy tym 3 razy zapiszczał. Dziś byłem znowu u mechanika. Powiedział, że żadnych czujników nie ruszał i mam jechać na kompa i ewentualnie wrócić jak się dowiem, w którym kole się to dzieje. Dodam ze hamuje normalnie za wszystkie posty dziekuję.

[mod]1. Przeczytaj regulamin2. Nie wrzeszcz na nas3. Wiesz co to interpunkcja..?[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poruszaj dzwignia ręcznegona boki góra dół delikatnie zobacz co sie dzieje, ale bez kompa sie nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły krętacz ten mechanik.Przy wymianie przegubu trzeba wyjąć czujnik od ABS.Więc opcja jest taka ,że albo uszkodził czujnik albo go po prostu za słabo wcisnął.Podłącz vag i powie ci który czujnik nie ma sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na tym vagu i wyrzuciło błąd czujnika abs przód lewy tam gdzie był przegób robiony. Pojechałem z powrotem do mechanika i rozebrał przy mnie jeszcze raz ten pregób wyciagnął i włożył czujnik. Na poczatku było ok ale jak pojechałem tak ok 120km/h to właczyło sie z powrotem ja podejzewam ze może cos z przegubem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jeśli masz taki problem jak migający wykrzyknik i przy tam piszczy to sprawdź poziom płynu hamulcowego. U mnie tak się robiło a mechanik powiedział że to czujnik. Po przyjeździe do domu zobaczyłem że mam mało płynu więc dolałem i od tamtej pory (juz ponad 8 miesięcy) nic się nie dzieje. Być może masz to samo...

Pozdrawiam Hapa :-0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj kolego.... mi tez w mojej Audi swieci non stop znak ABS ale bez obaw z tego co wiem co sie dowiedzialem do jest taki czujnik kolo kierownicy. pojedziesz do mechanika, on ci to zrobi zaplacisz za to za po pewnym czasie znowu lamka sie bedzie swiecila... wiec sie tym nie ma co przejmowac ;) pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płynu mam w normie jest ok na vagu wywaliło błąd czujnika ciekawe co to tak na prawde w tym czujniku nie na sie co popsuć może przegób na za cięki pierscień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w błędzie.Jeżeli za mocno wcisnął czujnik to ma prawo sie wytrzeć i cewka która się w nim znajduje zrobi zwarcie i będzie wywalać błędy.Wiekowość może spowodować także korozje i to samo będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u niego i wyciągnął go i włożył i jest to samo. Ostatnio popadało i do pracy jechałem góra 80km/h i nie właczyło sie to a dzis jechałem z pracy tak 120km/h i włączyło sie znowu. Mechanik tłumaczy że 1 raz tak mu sie zdarzyło a troche przegubów sie nawymieniał i zawsze bierze te same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły krętacz ten mechanik.Przy wymianie przegubu trzeba wyjąć czujnik od ABS.

A ty doczytaj zanim nastepnym razem palniesz takiego babola,bo nic nie trzeba wyciągać.

Auto leciwe,czujnik mógł podrdzewieć,mechanik puknol gdzie niegdzie mlotkiem i czujnik sie uszkodził ot tak porostu nie z jego winy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja mam podobny problem, ale te lampki zapalaja mi sie dopiero wtedy gdy jade ok 5 minut z predkoscia powyzej 130km/h. w trakcie jazdy wylaczam i wlaczam silnik, lampki gasna i jade sobie dalej. tez nie wiem co to moze byc, moze faktycznie trzeba wymienic czujniki ABS. Ktos mi kiedys coś burknął ze moze byc to zwiazane z ładowaniem akumulatora ale nie wiem czy to ma cos z tym wspolnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli z czujnikiem abs jest wszystko ok . to sprawdz czy jest caly pierscien abs . byc moze on jest uszkodzony przy wymianie przegubu . sprawdzenie jest proste . wyjmij czujni k abs i poswiec w ten otwor latarka , a nastepnie obracaj oska . bedziesz widzial obracajacy sie pierscien . ma takie prostokatne otwory , musza byc nie uszkodzone , i pierscien musi byc rowno nalozony na przegub .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matko co wy wypisujecie?

Jaki pierścień?

Przecież on jest nowy razem z przegubem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego marawel . i co z tego ze nowy przegub z pierscieniem . mi mechanik tak zalozyl nowy przegub ze przy zakladaniu uszkodzil pierscien . pomagal sobie srubokretem i uszkodzil tylko jeden otwor w pierscieniu . objawy byly jak wczesniej opisanie . pomogla wymiana piersienia na nowy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...