Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S6 C5 czy A6 2.7BiT? Co lepsze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

Tak się ostatnio zastanawiam co przy kupnie było by lepszym rozwiązaniem? A6 C5 z silnikiem 2.7BiT + Quattro z jakimś dobrym wypasem czy może S6 C5?

Body i wnętrze zawsze można sobie dorezać zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt że zwykłą 6tkę kupuje się dużo taniej. Wątpliwości miałbym głównie dlatego, iż silnik 2.7BiT dobrze wszystkim znany ma zajebistą podatność na rzeźbę, a jak wiadomo mocy wiecznie mało i jestem przekonany że wolnossące 4.2 np mi po czasie zaczęło by się nudzić.

Możecie podać jakieś za i przeciw? Rocznik jaki by mnie interesował to od 2002 wzwyż. Może ciekawszą opcją było by b6 1.8TQ? lub poliftowe S4? choć tu przyznam że średnio widzi mi się kupowanie po raz kolejny takiej samej budy. Mam nadzieję że rozwinie się ciekawa dyskusja na ten temat bo sporo mam wątpliwości...

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Tak się ostatnio zastanawiam co przy kupnie było by lepszym rozwiązaniem?

Moim skromnym zdaniem to 2.7 BiT. Do 4.2 chyba są droższe graty ..ale możliwość modyfikacji silnika marginalna.

1.8T w A6 to trochę mało..2.7 masz ze startu to co w 1.8 T trzeba modzić :wink4:

Zastanawiałem się ostatnio nad tym samym tematem ... B6 i A6 to dobre opcje..aczkolwiek B6 wygląda wizualnie na bardziej świeżą :wink4::kox:

Ja zastanawiając się nad autem na przyszłość celował będę w C5 ...duże, wygodne..dobry wypas :wink4:

Opublikowano

2.7 na pewno bardziej podkręcisz i uzyskasz finalnie wieksza moc.

S6 za to jest pieknie poszerzona, alkantarana dachu, zazwyczaj fotele recaro i full wyposażenie.

Dodatkowo możesz ja przerobic za pare zlotych na RS6 look tak jak ja zrobiłem i wtedy juz wogole cieszy oko :kox:

dscf1334.jpg

dscf1330.jpg

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem to 2.7 BiT. Do 4.2 chyba są droższe graty ..ale możliwość modyfikacji silnika marginalna.

1.8T w A6 to trochę mało..2.7 masz ze startu to co w 1.8 T trzeba modzić :wink4:

Zastanawiałem się ostatnio nad tym samym tematem ... B6 i A6 to dobre opcje..aczkolwiek B6 wygląda wizualnie na bardziej świeżą :wink4::kox:

Ja zastanawiając się nad autem na przyszłość celował będę w C5 ...duże, wygodne..dobry wypas :wink4:

Ragga chodziło mi o 1.8t 180ps z Q w A4 B6 :good:

fakt faktem samochód młodszy choć wizualnie b6 przypomina właśnie poliftowe c5 :mysli:

a wypas wiadomo większy itd...

poza tym lekki mod w silniku + program i już mamy s6 killera bo przecież trzeba wziąć pod uwagę że 4.2 to też nie lekka krowa...

na razie nic pewnego ale chciałbym się już powoli w jakimś temacie ukierunkować i takie właśnie opcje chodzą mi po głowie... ale sentyment do C5 mi pozostał [br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 18:24_________________________________________________

2.7 na pewno bardziej podkręcisz i uzyskasz finalnie wieksza moc.

S6 za to jest pieknie poszerzona, alkantarana dachu, zazwyczaj fotele recaro i full wyposażenie.

Dodatkowo możesz ja przerobic za pare zlotych na RS6 look tak jak ja zrobiłem i wtedy juz wogole cieszy oko :kox:

dscf1334.jpg

dscf1330.jpg

A6 tak nie przejdzie zrobić? :mysli: nie znasz mnie :decayed:

z tym masz rację ale wypas zawsze można sobie dorezać a przy s6 silnik to w zasadzie max co tam można uzyskać :mysli:[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 18:26_________________________________________________i jeszcze pytanko czy a6 wychodziły w białym kolorze? :mysli:

poza tym na pewno musiał by to być avant :good:

Opublikowano

A6 BIT i ładować mega siana w silnik i robić np. jak SID lekko 500/600PS

Opublikowano

br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 18:26_________________________________________________i jeszcze pytanko czy a6 wychodziły w białym kolorze? :mysli:

poza tym na pewno musiał by to być avant :good:

Wychodziły w bieli i to każda generacja :wink4:

Też mi się wydaje, że dla modów lepsze 2.7 T, a dla prestużu S6/RS6.

Opublikowano

i jeszcze pytanko czy a6 wychodziły w białym kolorze? :mysli

Tak :)

Mi się marzy biały Avant w C5 w Q.. :kox:

Po lifcie to już w ogóle bajka.

Ja ukierunkowałem się na C5 Avant..silnik na pewno benzynowy i na pewno żaden wolnozassysający :wink4:

Dobry wypas, dużo miejsca..opór angoli na części :kox:

Opublikowano

Tylko ciężko będzie trafić 2.7 C5 manual-a :confused4: Ale pozatym bajka

Opublikowano

Tylko ciężko będzie trafić 2.7 C5 manual-a :confused4: Ale pozatym bajka

Ja ostatnimi czasy upolowałem parę modeli w stanie bdb. :wink4:

Oczywiście nie u Nas :naughty:

Opublikowano
Oczywiście nie u Nas :naughty:

Oczywiście :)

Jeżeli chodzi o mój typ to ja bym właśnie celował 2.7 C5 reszte sE dorezasz :decayed:

Opublikowano

no chodzi mi po głowie jako następny dupowóz właśnie białe poliftowe a6 c5 Q z obojętnie jaką skrzynią, dobrym wypasem 2.7bit z q... do tego gruba rzeźba pod maską, body rs, czarny dach czarne 20tki i mega gleba :slina:

Opublikowano

Somes no jasne ,że 2.7 bit łatwiej go kręcić .i cześci tańsze .

no chyba ze v8 +kompressor ale to trzeba w lotka wygrać :gwizdanie:

Opublikowano

apetyt rośnie w miare jedzenia :wink4:

Opublikowano

osobiście planuję zmianę autka w tym roku i właśnie na a6 2.7BiT polifcie :> tylko ciężko znaleźć avanta w manualu i do tego w dobrym stanie. oglądałem już kilka i w większości niestety były to już skatowane padła ;(

Opublikowano

Somes no jasne ,że 2.7 bit łatwiej go kręcić .i cześci tańsze .

no chyba ze v8 +kompressor ale to trzeba w lotka wygrać :gwizdanie:

nie ma sensu do tego ładować kompresora za kilkanaście kółek... :wink4:

apetyt rośnie w miare jedzenia :wink4:

dokładnie... znane z autopsji :tongue4:
Opublikowano

Na pewno najświeższa jest buda A4 B6 i przykuwa oko najbardziej. Szkoda, że nie wkładali 2,7 BiTurbo do tego modelu, bo wtedy byłby mega wypas.

Można zrobić swapa, ale wtedy takie auto jest "niesprzedawalne".

Jeśli chodzi o A6 to brałbym 2.7T. Mi się osobiście nie podoba zaokrąglona tylna klapa w sedanie w A6 C5.

Opublikowano

no chodzi mi po głowie jako następny dupowóz właśnie białe poliftowe a6 c5 Q z obojętnie jaką skrzynią, dobrym wypasem 2.7bit z q... do tego gruba rzeźba pod maską, body rs, czarny dach czarne 20tki i mega gleba :slina:

Jeden z użytkowników A3 forum ma fajne białe C5 :naughty:

Ja co natknąłem się na fajne sztuki to srebro albo granat :thumbdown:

Jeśli chodzi o B6 to dobrą opcją było by zakupienia angola w Q za śmieszną kwotę + motor 2.7 bi :kox:

Opublikowano

Jeśli chodzi o B6 to dobrą opcją było by zakupienia angola w Q za śmieszną kwotę + motor 2.7 bi :kox:

Myślałem nad tym kiedyś. Nie opłaca się, nawet jak kupisz bez silnika, bo za przekładkę musisz zapłacić. Jak już to celować amerykańca bez silnika z jakiejś aukcji.

Co do swapa to kompletny silnik S4 można już wytargać za ok 4k pln. Tyle, że później nikt takiego samochodu nie kupi, jak przyjdzie czas na zmianę albo się znudzi.

Opublikowano

Jeśli chodzi o B6 to dobrą opcją było by zakupienia angola w Q za śmieszną kwotę + motor 2.7 bi :kox:

wziąść 1.8t + Q i wsadzić 2.7bit :naughty:

nawet wiem kto ma taki silnik na sprzedaż :decayed:

Myślałem nad tym kiedyś. Nie opłaca się, nawet jak kupisz bez silnika, bo za przekładkę musisz zapłacić. Jak już to celować amerykańca bez silnika z jakiejś aukcji.

Co do swapa to kompletny silnik S4 można już wytargać za ok 4k pln. Tyle, że później nikt takiego samochodu nie kupi, jak przyjdzie czas na zmianę albo się znudzi.

takie rzeczy to się robi samemu :wink4: poza tym to już nie te czasy gdzie nikt nie kupi auta po swapie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...