Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S6 C5 czy A6 2.7BiT? Co lepsze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ja nie wiem czy swap to takie chop siut jak sie niektórym wydaje

koszt przekładki silnika, który sobie sami wyliczymy najlepiej pomnożyć przez 2 :wink4:

Opublikowano

koszt przekładki silnika, który sobie sami wyliczymy najlepiej pomnożyć przez 2

Racja..zawsze wyjdą jakieś pierdoły pod drodze..tu śruby, tu uszczelka tu jakiś zaworek i tak w kółko :wink4:

Robienie z 4.2 -> 2.7 :embarrassed:

Trochę się nie opłaca..chyba, że ma ktoś sryrialzylion € do wydania :tongue4:

Opublikowano

Po co swap 4,2 na 2,7bit ? :mysli:

V8 fajnie mruczy, ma pakiet S4 i do wyrwania za w miarę rozsądne pieniądze, a osiągi wystarczające. :cool1:

chyba,że jestem za stary,a 300 konne auto to dla młodzieży zwykły dupowóz. :decayed:

Opublikowano

Po co swap 4,2 na 2,7bit ? :mysli:

V8 fajnie mruczy, ma pakiet S4 i do wyrwania za w miarę rozsądne pieniądze, a osiągi wystarczające. :cool1:

chyba,że jestem za stary,a 300 konne auto to dla młodzieży zwykły dupowóz. :decayed:

i można zagazować :decayed:

nie to co 2.7 biT

Opublikowano

Po co swap 4,2 na 2,7bit ? :mysli:

V8 fajnie mruczy, ma pakiet S4 i do wyrwania za w miarę rozsądne pieniądze, a osiągi wystarczające. :cool1:

chyba,że jestem za stary,a 300 konne auto to dla młodzieży zwykły dupowóz. :decayed:

i można zagazować :decayed:

nie to co 2.7 biT

jest nadzieja,że będzie seryjne 340KM :naughty:

dużym utrudnieniem jest znalezienia manuala :gwizdanie:

[br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 20:02_________________________________________________Przykładowa aukcja http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=942713579 oczywiście znajomego :decayed:

Jak widać automat jak zdecydowana większość :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 20:08_________________________________________________C4 od nas z klubu

rzeczywiście silnik do wymiany :decayed::tongue4:[br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 20:42_________________________________________________Gdzie ta wielka przewaga bit :cool1:

Opublikowano

W B6 jest niewiele miejsca w środku, ona po prostu jest ciasna i jeśli ktoś oczekuje wygody i miejsca to tego tam raczej nie zazna za wiele. Z przodu na szerokość niewiele miejsca, z tyłu ktoś rosły ma niewiele miejsca na nogi. A6 za to wygodna i duża. Wszystko zależy od tego czego oczekujesz od tego auta.

Co do silnika to ja bym brał 2.7BiT, bo przy tym 4.2 to żeby coś zrobić to jest porażka, bo zakładam że taki rezacz jak Somes sam będzie chciał pod maską grzebać. Tam wogóle nie ma miejsca na wścibienie ręki, a naprawy 4.2 też drożej wychodzą. 2.7 za to rozwojowy silnik bardzo, tylko trza kupić dobrze utrzymany, bo inaczej to po zakupie można się zdziwić i worek pieniędzy włożyć, począwszy od turbin przez lambdy, czujniki EGT itp.. . Tylko Somes nie popełnij zaś tego błędu i nie kup automata bo zaś będziesz zamulał :decayed:

:>

Opublikowano

i można zagazować :decayed:

nie to co 2.7 biT

..a gdzie jest napisane , że 2.7 nie można gazować ? :rolleyes:

jakoś mam wizję przed oczami, że zmodzone 2.7 biT zagazowane będzie jednak upalać zaworki :decayed:

ze strojeniem to już nie wiem jak jest

a napewno nie jest tajemnicą że takie audi do jazdy na co dzień średnio sie nadaję

dużo osób, które mają takie 2.7 biT+ albo jezdzą mało, albo mają drugie auto

Opublikowano

a napewno nie jest tajemnicą że takie audi do jazdy na co dzień średnio sie nadaję

z LPG ? :rolleyes:

No tak..ale jak ktoś ma seryjkę + optymalny c*p i instalkę LPG to czegu tu się bać :wink4:

Co innego jak ktoś ma wyrezane wc**jlardylion koni pod blachą :wink4:

garage-%20white%20RS6-743474.jpg

Opublikowano

a napewno nie jest tajemnicą że takie audi do jazdy na co dzień średnio sie nadaję

z LPG ? :rolleyes:

No tak..ale jak ktoś ma seryjkę + optymalny c*p i instalkę LPG to czegu tu się bać :wink4:

Co innego jak ktoś ma wyrezane wc**jlardylion koni pod blachą :wink4:

Noooooooooo, Somes przy gazie się jeszcze chyba nie bawiłeś :decayed::naughty:

Opublikowano

Bawił się gazami :polew: :polew: :polew:

moumouh-vip-blog-com-966718funny-pictures-flaming-farts-1c4.jpg

Opublikowano

Somes - i tak wiemy, ze skończy się na dieslu :decayed:

ale jeżeli nie to :

1. Fura ma być mocna - nie ważne jaki model ?

2. Czy fura ma być wielka, do lansu a silnik przy okazji mocny ?

3. Jakie kwoty wchodza w gre ?

4. Tylko audi czy bez ograniczeń ?

Opublikowano

Somes - i tak wiemy, ze skończy się na dieslu :decayed:

ale jeżeli nie to :

1. Fura ma być mocna - nie ważne jaki model ?

2. Czy fura ma być wielka, do lansu a silnik przy okazji mocny ?

3. Jakie kwoty wchodza w gre ?

4. Tylko audi czy bez ograniczeń ?

jeżeli znalazłbym takiego gdzie moc zaczynać się będzie przy takiej na której skończę w B5 to nie mówię nie :wink4:

1. musi to być Audi - model mniej ważny...

2. rodziny jeszcze nie mam ale preferowałbym avanta bo ciasno mi się robi w sedanie a silnik na wejściu dobrze jak by się od tych 200psów minimum zaczynał... ewentualnie po sofcie

3. co do kwot to myślę że do 40-50tyś (tu jeszcze nie wiem dokładnie)

4. a co znasz lepszego? :tongue4:

Opublikowano

Somes - i tak wiemy, ze skończy się na dieslu :decayed:

ale jeżeli nie to :

1. Fura ma być mocna - nie ważne jaki model ?

2. Czy fura ma być wielka, do lansu a silnik przy okazji mocny ?

3. Jakie kwoty wchodza w gre ?

4. Tylko audi czy bez ograniczeń ?

jeżeli znalazłbym takiego gdzie moc zaczynać się będzie przy takiej na której skończę w B5 to nie mówię nie :wink4:

1. musi to być Audi - model mniej ważny...

2. rodziny jeszcze nie mam ale preferowałbym avanta bo ciasno mi się robi w sedanie a silnik na wejściu dobrze jak by się od tych 200psów minimum zaczynał... ewentualnie po sofcie

3. co do kwot to myślę że do 40-50tyś (tu jeszcze nie wiem dokładnie)

4. a co znasz lepszego? :tongue4:

m5 w39[br]Dopisany: 07 Marzec 2010, 13:35_________________________________________________http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10634372

http://moto.allegro.pl/item945202536_bmw_m5_e39_400km_1999_r_idealny_z_niemiec_mariani.html

Opublikowano

utrzymuj m5 :gwizdanie:

no i nie avant :decayed:

Opublikowano

330d w kombiaku :kox:

Opublikowano

330d w kombiaku :kox:

biorę taką opcję pod uwagę :wink4:

aaa w tym m5 za ch... mi się nic kompletnie nie podoba :no:

miałem dziś okazją podotykać i pooglądać s6... muszę przyznać że ten bulgot to coś pięknego :kox: no i wypas :slina:

tylko czy na pewno z czasem nie będzie to mało?

może ktoś przybliżyć parametry tego wozu? :mysli:

Opublikowano

330d w kombiaku :kox:

może to śmieszne ale jako maniak audi - muszę powiedzieć, że właśnie tą furke brałbym bardzo ale to bardzo pod uwagę :wink4:

Opublikowano

330d w kombiaku :kox:

biorę taką opcję pod uwagę :wink4:

aaa w tym m5 za ch... mi się nic kompletnie nie podoba :no:

miałem dziś okazją podotykać i pooglądać s6... muszę przyznać że ten bulgot to coś pięknego :kox: no i wypas :slina:

tylko czy na pewno z czasem nie będzie to mało?

może ktoś przybliżyć parametry tego wozu? :mysli:

Somes, jakby co to kolega będzie sprzedawał swoją wychuchaną S6 2001 (lift zrobisz sobie we własnym zakresie :tongue4:)

Opublikowano

Somes, jakby co to kolega będzie sprzedawał swoją wychuchaną S6 2001 (lift zrobisz sobie we własnym zakresie :tongue4:)

to jeszcze nie teraz... ale jak już zapadnie finalna decyzja to na pewno poproszę was o pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...