sokolnh Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 no ja nie wiem czy swap to takie chop siut jak sie niektórym wydaje koszt przekładki silnika, który sobie sami wyliczymy najlepiej pomnożyć przez 2
Reggi Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 koszt przekładki silnika, który sobie sami wyliczymy najlepiej pomnożyć przez 2 Racja..zawsze wyjdą jakieś pierdoły pod drodze..tu śruby, tu uszczelka tu jakiś zaworek i tak w kółko Robienie z 4.2 -> 2.7 Trochę się nie opłaca..chyba, że ma ktoś sryrialzylion € do wydania
GILI Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Po co swap 4,2 na 2,7bit ? V8 fajnie mruczy, ma pakiet S4 i do wyrwania za w miarę rozsądne pieniądze, a osiągi wystarczające. chyba,że jestem za stary,a 300 konne auto to dla młodzieży zwykły dupowóz.
sokolnh Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Po co swap 4,2 na 2,7bit ? V8 fajnie mruczy, ma pakiet S4 i do wyrwania za w miarę rozsądne pieniądze, a osiągi wystarczające. chyba,że jestem za stary,a 300 konne auto to dla młodzieży zwykły dupowóz. i można zagazować nie to co 2.7 biT
GILI Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Po co swap 4,2 na 2,7bit ? V8 fajnie mruczy, ma pakiet S4 i do wyrwania za w miarę rozsądne pieniądze, a osiągi wystarczające. chyba,że jestem za stary,a 300 konne auto to dla młodzieży zwykły dupowóz. i można zagazować nie to co 2.7 biT jest nadzieja,że będzie seryjne 340KM dużym utrudnieniem jest znalezienia manuala :gwizdanie: [br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 20:02_________________________________________________Przykładowa aukcja http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=942713579 oczywiście znajomego Jak widać automat jak zdecydowana większość :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 20:08_________________________________________________C4 od nas z klubu rzeczywiście silnik do wymiany [br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 20:42_________________________________________________Gdzie ta wielka przewaga bit
Reggi Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 i można zagazować nie to co 2.7 biT ..a gdzie jest napisane , że 2.7 nie można gazować ? Przykładowa aukcja http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=942713579 oczywiście znajomego Słono :gwizdanie:
gregory Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 W B6 jest niewiele miejsca w środku, ona po prostu jest ciasna i jeśli ktoś oczekuje wygody i miejsca to tego tam raczej nie zazna za wiele. Z przodu na szerokość niewiele miejsca, z tyłu ktoś rosły ma niewiele miejsca na nogi. A6 za to wygodna i duża. Wszystko zależy od tego czego oczekujesz od tego auta. Co do silnika to ja bym brał 2.7BiT, bo przy tym 4.2 to żeby coś zrobić to jest porażka, bo zakładam że taki rezacz jak Somes sam będzie chciał pod maską grzebać. Tam wogóle nie ma miejsca na wścibienie ręki, a naprawy 4.2 też drożej wychodzą. 2.7 za to rozwojowy silnik bardzo, tylko trza kupić dobrze utrzymany, bo inaczej to po zakupie można się zdziwić i worek pieniędzy włożyć, począwszy od turbin przez lambdy, czujniki EGT itp.. . Tylko Somes nie popełnij zaś tego błędu i nie kup automata bo zaś będziesz zamulał :>
sokolnh Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 i można zagazować nie to co 2.7 biT ..a gdzie jest napisane , że 2.7 nie można gazować ? jakoś mam wizję przed oczami, że zmodzone 2.7 biT zagazowane będzie jednak upalać zaworki ze strojeniem to już nie wiem jak jest a napewno nie jest tajemnicą że takie audi do jazdy na co dzień średnio sie nadaję dużo osób, które mają takie 2.7 biT+ albo jezdzą mało, albo mają drugie auto
Reggi Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 a napewno nie jest tajemnicą że takie audi do jazdy na co dzień średnio sie nadaję z LPG ? No tak..ale jak ktoś ma seryjkę + optymalny c*p i instalkę LPG to czegu tu się bać Co innego jak ktoś ma wyrezane wc**jlardylion koni pod blachą
gregory Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 a napewno nie jest tajemnicą że takie audi do jazdy na co dzień średnio sie nadaję z LPG ? No tak..ale jak ktoś ma seryjkę + optymalny c*p i instalkę LPG to czegu tu się bać Co innego jak ktoś ma wyrezane wc**jlardylion koni pod blachą Noooooooooo, Somes przy gazie się jeszcze chyba nie bawiłeś
miron78 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Somes - i tak wiemy, ze skończy się na dieslu ale jeżeli nie to : 1. Fura ma być mocna - nie ważne jaki model ? 2. Czy fura ma być wielka, do lansu a silnik przy okazji mocny ? 3. Jakie kwoty wchodza w gre ? 4. Tylko audi czy bez ograniczeń ?
SoMeS Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 Somes - i tak wiemy, ze skończy się na dieslu ale jeżeli nie to : 1. Fura ma być mocna - nie ważne jaki model ? 2. Czy fura ma być wielka, do lansu a silnik przy okazji mocny ? 3. Jakie kwoty wchodza w gre ? 4. Tylko audi czy bez ograniczeń ? jeżeli znalazłbym takiego gdzie moc zaczynać się będzie przy takiej na której skończę w B5 to nie mówię nie 1. musi to być Audi - model mniej ważny... 2. rodziny jeszcze nie mam ale preferowałbym avanta bo ciasno mi się robi w sedanie a silnik na wejściu dobrze jak by się od tych 200psów minimum zaczynał... ewentualnie po sofcie 3. co do kwot to myślę że do 40-50tyś (tu jeszcze nie wiem dokładnie) 4. a co znasz lepszego?
Nowak_zg Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Somes - i tak wiemy, ze skończy się na dieslu ale jeżeli nie to : 1. Fura ma być mocna - nie ważne jaki model ? 2. Czy fura ma być wielka, do lansu a silnik przy okazji mocny ? 3. Jakie kwoty wchodza w gre ? 4. Tylko audi czy bez ograniczeń ? jeżeli znalazłbym takiego gdzie moc zaczynać się będzie przy takiej na której skończę w B5 to nie mówię nie 1. musi to być Audi - model mniej ważny... 2. rodziny jeszcze nie mam ale preferowałbym avanta bo ciasno mi się robi w sedanie a silnik na wejściu dobrze jak by się od tych 200psów minimum zaczynał... ewentualnie po sofcie 3. co do kwot to myślę że do 40-50tyś (tu jeszcze nie wiem dokładnie) 4. a co znasz lepszego? m5 w39[br]Dopisany: 07 Marzec 2010, 13:35_________________________________________________http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10634372 http://moto.allegro.pl/item945202536_bmw_m5_e39_400km_1999_r_idealny_z_niemiec_mariani.html
SoMeS Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 330d w kombiaku biorę taką opcję pod uwagę aaa w tym m5 za ch... mi się nic kompletnie nie podoba miałem dziś okazją podotykać i pooglądać s6... muszę przyznać że ten bulgot to coś pięknego no i wypas tylko czy na pewno z czasem nie będzie to mało? może ktoś przybliżyć parametry tego wozu?
miron78 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 330d w kombiaku może to śmieszne ale jako maniak audi - muszę powiedzieć, że właśnie tą furke brałbym bardzo ale to bardzo pod uwagę
soolek Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 330d w kombiaku biorę taką opcję pod uwagę aaa w tym m5 za ch... mi się nic kompletnie nie podoba miałem dziś okazją podotykać i pooglądać s6... muszę przyznać że ten bulgot to coś pięknego no i wypas tylko czy na pewno z czasem nie będzie to mało? może ktoś przybliżyć parametry tego wozu? Somes, jakby co to kolega będzie sprzedawał swoją wychuchaną S6 2001 (lift zrobisz sobie we własnym zakresie )
SoMeS Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 Somes, jakby co to kolega będzie sprzedawał swoją wychuchaną S6 2001 (lift zrobisz sobie we własnym zakresie ) to jeszcze nie teraz... ale jak już zapadnie finalna decyzja to na pewno poproszę was o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się