Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Przeładowanie po regeneracji turbiny AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

mam problem z turbiną na starej turbinie występowało takie samo przeładowanie ale sądziłem że to jest spowodowane stanem turbiny, kilka dni temu turbina delikatnie mówiąc mi sie rozpadła w czasie jazdy (biały dym, brak mocy, itp.) jak turbo padło to przejechałem jeszcze ok 0,5KM aby doczłapać sie do domu i odrazu zgasiłem auto, wiec dzień puźniej auto na hol i do mechanika. Mechanik miał turbine już naszykowaną od AWX wiec powiedziałem że ją założymy i po kupnie przejściówki od kolegi z forum mechanik założył turbawkę, ale problem z przeładowanie nadal jest. Na turbinie przejechałem ok 200km i jak dziś zrobiłem Logi 011 dynamiczne wyszły tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/19c06910bd51681a.html

po sprawdzeniu błędów pojawił sie jeden:

przekroczona górna granica doładowania, taki błąd też przed regeneracją sie pojawiał ale to raz na jakiś czas..

prosze o jakąś rade, dodam że na starej turbinie został podmieniony czujnik doładowania, przepływomierz i wymieniony N75 lecz przeładowanie nadal występowało i teraz też występuje.[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 21:28_________________________________________________Dodam że był robiony program u Rogala jakiś czas temu ale wtedy wszystko było OK...

Opublikowano

w grę może wchodzić zapieczenie łopatek zmiennej geometrii w tej turbinie od AWX-a (o ile nikt nie wpadł na to by stan pracy dźwigni sterującej zmienną geometrią sprawdzić jeszcze przed jej montażem do Twojego silnika) lub zatkany wężyk ciśnienia atmosferycznego łączący obudowę filtra powietrza a króćcem ATMO w elektrozaworze N75.

Opublikowano

wydaje mi sie że turbo jest raczej OK bo takjak napisałem jest po regeneracji a na starej turbinie był ten sam objaw...

Opublikowano

po logu widać, że ciśnienie się normuje tylko na początku a po 2500 RPM już ciągle rośnie mimo, iż N75 coraz częściej jest otwierany, pod koniec pełne otwarcie N75 na całkowite zbicie podciśnienia ale ciśnienie doładowania i tak nie spada.

Opublikowano

nie wiem czy dobrze myślę ale może to jest jakaś nieszczelność w podciśnieniu na którymś wężyku bo do pewnego momentu wszystko jest OK tylko powyżej 2400obr robi się problem

Opublikowano

Hi. Odpisałem na PW. Pozdrawiam.

Opublikowano

wstępnie po rozmowie z Rogalem stwierdziliśmy że to wina wirusa tzn. ja byłem pierwszym razem na zmiane softu to PD mi zaczynały kuleć i Rogal zrobił taki program żeby wszystko było OK ale po zmianie PD jak już jest wszystko w 100% sprawne to na starym sofcie auto zaczyna przeładowywać jestem już umówiony do Rogala na korektę 7 kwietnia wiec po wizycie na pewno napisze wszystkie szczegóły .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...