dudek_lu 1 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam. Mam pytanie, może ktoś juz spotkał sie z takim przypadkiem jak mój. Może opisze sytuacje Otóż jece jakieś 130 i zajeżdża mi droge samochód zmuszając mnie do bardzo gwałtownego i mocnego wciśnięcia pedału hamulca, ostro wychamowuje do jakis 70-80 znajduje luke na pasie obok i wciskam pedał gazu żeby sie zmieścić, ale auto dalej nurkuje ( myślałem że brak mocy czy coś ) więc wcisnąłem pedałsprzęgła i zatrzymuje sie. patrze, obroty ok itd więc zapinam jedynke i chce ruszyć a tu lipa- hamulce z przodu zblokowane. patrze na pedał hamulca a on został w tak w 2/3 swojej wysokości i jest cholernie twardy. Po pru lekkich wciśnięciach hamulece odblokowały i akcja sie więcej nie powtorzyła. Co to do cholery mogło być . Serwo ???? coś z podciśnieniem ???? Mechanicy mają zagwostke i pomyślalem ze ktos moze spotkal sie z takim problemem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 pompa hamulcowa do sprawdzenia no i oczywiscie przednie zaciski razem z przewodami elastycznymi, konieczna wymiana płynu i pierscieni uszczelniających w zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 same hamulce w kołach nie mają nic wspólnego przyjrzyj się pompie hamulcowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 nie tak do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 oczywiscie ze same hamulce w kołach nie ma ja nic wspolnego, pompa, przewody oraz sprawdz temp. wrzenia płynu hamulcowego u mnie uszczelka tłoczka była uszkodzona a tłoczek pracował normalnie co okazało sie dopiero po tym jak sie klocki konczyły i wyszedł dużo tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Sprawdź czy łącznik przewodu podciśnieniowego w ścianie grodziowej się nie spłaszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Sprawdź czy łącznik przewodu podciśnieniowego w ścianie grodziowej się nie spłaszcza. nie pisz głupot Kolego, ten element nie ma nic z tym wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Do sprawdzenia serwo (zawór sterujący jego pracą może się zacinać) i pompa hamulcowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Sprawdź czy łącznik przewodu podciśnieniowego w ścianie grodziowej się nie spłaszcza. nie pisz głupot Kolego, ten element nie ma nic z tym wspólnego nie no jasne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się