carbon.fm Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Od pewnego czasu zaczął mi kopcić :myśli: i palić więcej ropy pojawia mi sie błąd 00522,co to może być? pomóżcie z góry dziękuje http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8046.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8045.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8044.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8043.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8049.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8049.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8041.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8040.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8048.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8047.html
carbon.fm Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Opublikowano 6 Marca 2010 w tej chwili nie mam wiecej bo nie mam laptopa a z tego co jest nic sie nie da wywrozyc?
carbon.fm Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Opublikowano 6 Marca 2010 a co z tym dymieniem i zwiekszeniem zuzycia ropy moze byc spowodowana tym czujnikiem temperatury?
vauxhall95 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 to musisz zrobic logi odpowiednie.Moze byc spowodowane wiekszym spalaniem,co do kopcenia nie mam pewnoscci
vauxhall95 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 007(engine) i 003(Instruments).Oba na calkowicie zimnym i rozgrzanym.Z rana najlepiej przed odpalaniem.Wklej jeszcze 000BS i 001
carbon.fm Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 jak tylko dorwe sie do Vag'a to zrobie,narazie dzieki
przemik Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 a co z tym dymieniem i zwiekszeniem zuzycia ropy moze byc spowodowana tym czujnikiem temperatury? Masz problem z regulacją dynamicznego kąta wtrysku: -sprawdz czy uklad paliwowy nie jest zapowietrzony - kable polaczeniowe do zaworu N108
carbon.fm Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Opublikowano 11 Marca 2010 jak sprawdzic czy uklad paliwowy n ie jest zapowietrzony? ktory to zawor N108?
medman Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 N 108 znajduje się pod pompą wtryskową taki czarny, plastikowy zaworek. Układ paliwowy czy nie jest zapowietrzony sprawdzisz zakładając przeźroczysty przewód paliwowy między filtrem paliwa a pompą wtryskową. Przy uruchomionym silniku nie powinno być w nim bąbelków powietrza. Z tych logów widać że pompa przy 3600 rpm do około 4200 rpm nie daje rady wysterować kąta wtrysku. Przepływka od samego dołu mierzy na maxa pomimo że turbina nie pompuje z dołu max ciśnienia. Czujnik temperatury sprawdź tak jak napisał kolega vauxhall95 chociaż wygląda, że jest z nim jest OK. Ja bym pokusił się o podmiankę przepływki i zrobił logi dynamiczne 003, 004, 008 oraz 000 BS i normalne.
carbon.fm Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 czujnik temperatury wymienilem i nic nie pomoglo,kopci na niskich obrotach tak do 120-130km/h a potem tak jakby nie,nadodatek jak ruszam to tak jakby sie dlawil,nie mam w tej chwili laptopa zeby robic jakiekolwiek logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się