Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wklej 000BS i 001

Opublikowano

jak dla mnie to wmiare OK

Opublikowano

to musisz zrobic logi odpowiednie.Moze byc spowodowane wiekszym spalaniem,co do kopcenia nie mam pewnoscci

Opublikowano

007(engine) i 003(Instruments).Oba na calkowicie zimnym i rozgrzanym.Z rana najlepiej przed odpalaniem.Wklej jeszcze 000BS i 001

Opublikowano

a co z tym dymieniem i zwiekszeniem zuzycia ropy moze byc spowodowana tym czujnikiem temperatury?

Masz problem z regulacją dynamicznego kąta wtrysku:

-sprawdz czy uklad paliwowy nie jest zapowietrzony

- kable polaczeniowe do zaworu N108

Opublikowano

N 108 znajduje się pod pompą wtryskową taki czarny, plastikowy zaworek. Układ paliwowy czy nie jest zapowietrzony sprawdzisz zakładając przeźroczysty przewód paliwowy między filtrem paliwa a pompą wtryskową. Przy uruchomionym silniku nie powinno być w nim bąbelków powietrza.

Z tych logów widać że pompa przy 3600 rpm do około 4200 rpm nie daje rady wysterować kąta wtrysku. Przepływka od samego dołu mierzy na maxa pomimo że turbina nie pompuje z dołu max ciśnienia. Czujnik temperatury sprawdź tak jak napisał kolega vauxhall95 chociaż wygląda, że jest z nim jest OK. Ja bym pokusił się o podmiankę przepływki i zrobił logi dynamiczne 003, 004, 008 oraz 000 BS i normalne.

Opublikowano

czujnik temperatury wymienilem i nic nie pomoglo,kopci na niskich obrotach tak do 120-130km/h a potem tak jakby nie,nadodatek jak ruszam to tak jakby sie dlawil,nie mam w tej chwili laptopa zeby robic jakiekolwiek logi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...