Gość Kiepas Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Mam Audi A4 1.9 TDI 95r. (automat). Od początku brał mi roszke oleju ale teraz musze wlewać mniej wiecej 200g-300g co tydzień nawet jak mało jeżdże. Silnik jest suchutki. Nigdzie nie widać wycieków. Co moze byc przyczyna takiego pozerania oleju? Tygodniowo jeżdże ok 300km (100 na strasie reszte w mieście) ale jak przejade 150km to tyle samo oleju brakuje. Nie wierze zeby tyle brał. Mój ojciec na Citroena ZX 96r. 1.9 TD i nie bierze mu ani grama oleju. Zauważyłem że po regeneracji turbosprezarki bierze jeszcze wiecej.
Wihajster Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 pewnie uszczelniacze na popychaczach leja
Gość Kiepas Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Z zewnątrz tak jak pisałem suchutko. Co proponujesz zrobić?
Gość Kiepas Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 A jaka moze być ew. inna przyczyna? Czy problem moze być z turbo?
Wihajster Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 to by strasznie kopcil na niebiesko
Gość Kiepas Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Kopcić nie kopci wcale. Ale trzeba wykluczyć inne przyczyny.Gdzie znajdują się uszczelniacze na popychaczach i jaki jest mniej wiecej koszt wymiany na nowe.
baskecior Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Mam Audi A4 1.9 TDI 95r. (automat). Od początku brał mi roszke oleju ale teraz musze wlewać mniej wiecej 200g-300g co tydzień nawet jak mało jeżdże. Silnik jest suchutki. Nigdzie nie widać wycieków. Co moze byc przyczyna takiego pozerania oleju?Tygodniowo jeżdże ok 300km (100 na strasie reszte w mieście) ale jak przejade 150km to tyle samo oleju brakuje. Nie wierze zeby tyle brał. Mój ojciec na Citroena ZX 96r. 1.9 TD i nie bierze mu ani grama oleju. Zauważyłem że po regeneracji turbosprezarki bierze jeszcze wiecej. Lejesz olej silnikowy czy Castrola ? Jesli olej to problem moze byc uszczelniacz na ktoryms z zaworów. Jesli Castrol - wylej dziadostwow kanał i spróbuj z innym porzadnym oleum.
Szewczenko7 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Kopcić nie kopci wcale. Ale trzeba wykluczyć inne przyczyny.Gdzie znajdują się uszczelniacze na popychaczach i jaki jest mniej wiecej koszt wymiany na nowe. Jesli chodzi o popychacze to sa one na zaworkach i tam musisz je dojzec :mrgreen: milej i owocnej pracy :razz:
Gość Kiepas Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Używam Mobile 1 (półsyntetyk). Dzieki za pomoc.
Gość Murzyn Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Lejesz olej silnikowy czy Castrola ? ejjj!! co masz do castrola??
Pikuś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Lejesz olej silnikowy czy Castrola ? ejjj!! co masz do castrola?? Oj zacznie sie dyskusja. :twisted: Ja slyszalem tylko same wady o Castrolu i dodac jeszcze, ze jest najbardziej podrabiany to u mnie go dyskwalifikuje. :mrgreen: Golf IV mojego brata ciotecznego jezdzila od nowosci na Castrolu zalewanym w serwisie. Przy 130 tys turbina nadawala sie na szmelc. Mechanik powiedzial, ze po 300 tys lepiej wygladaja. Ale moze to nie tego byla przyczyna.
Gość Murzyn Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 o podrabianiu juz nie mowmy...wiadomo, ale jakies konkrety?? Ja do tej pory w benzyniakach lalem mobila i z roku na rok widzialem ze jest coraz gorszy Golf IV mojego brata ciotecznego jezdzila od nowosci na Castrolu zalewanym w serwisie. Przy 130 tys turbina nadawala sie na szmelc. Mechanik powiedzial, ze po 300 tys lepiej wygladaja. Ale moze to nie tego byla przyczyna. a moze zla sie znia obchodzil??
baskecior Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Lejesz olej silnikowy czy Castrola ? ejjj!! co masz do castrola?? Odpowiem najprosciej i najszczerzej jak mogę: G..... jakich mało, omal nie zagotowałem silnika. To nie tylko moja opinia.
Gość Murzyn Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 orginal byl?? jakos u mnie dziala ok
baskecior Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 orginal byl??jakos u mnie dziala ok Życzę Ci jak najlepiej .... dlatego poczytaj troszkę o Castrolu i wyciągnij stosowne wnioski
Gość Murzyn Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 wiesz...wszechwiedzacy nie jestem i co do TDI to do Ciebie moge sie uczyc wiec powiedz mi, albo podaj jakies linki... [ Dodano: 2006-06-29, 23:39 ] a jak masz racje to zawsze moge zmienic...koszt niewielki, a o niunie dbac trzeba...PS. olej mam pewny
baskecior Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 wiesz...wszechwiedzacy nie jestem i co do TDI to do Ciebie moge sie uczyc wiec powiedz mi, albo podaj jakies linki... Generalnie sprawa wyglada tak, ze ostatnimi czasy Castrol popsuł sobie reputację , jest rozlewany w Polsce i podrabiany dość często. Coraz czestsze przypadki zgonow turbin czy innych elementow silnika po wspolpracy z Castrolem slychac na coraz wiekszej liczbie for, tudziez od mechanikow i znajomych. Sam osobiscie w B4 padlem ofiara Castrola.
Gość Murzyn Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 jakiej podroby?? Wiesz jak wogole rozpoznac orginal? Zaklejone holeogramem pewnie sa wszystkie..
baskecior Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 jakiej podroby?? Wiesz jak wogole rozpoznac orginal? Zaklejone holeogramem pewnie sa wszystkie.. Widzisz ... oryginal rozpoznasz po tym, ze silnik nie zdechnie ... Ale co zrobisz - twoja wola.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się