badboy99 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Witam mam bardzo wazne dla mnie pytanie czy wymiana rozrzadu moze miec wplyw na to ze silnik ciezko pali??? Przed wymiana mroz czy nie to palil na dotyk a teraz jak postoi jakis czas to juz trzeba dlugo krecic. Co moze byc przyczyna?? Czy moze mechanicy cos spartolili bo jak tak to musze reklamowac [mod] silnika sie nie odpala tylko sie go uruchamia [Musashi][/mod]
proton2 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Oczywiście, że może mieć wpływ. Przede wszystkim mechanik mógł źle ustawić kąt wtrysku. P.S. Zmień nazwę tematu, bo Ci go zaraz skasują [mod]nie skasują tylko upomną i poprawią... [/mod]
Gość tyger Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 ja jak kupiłem moje audi to mialem problemy dlugo krecil a jak zapalil to klekotal przez chwile.po wymianie rozrzadu bylo juz ok wiec musi to miec wpływ na palenie
badboy99 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 Czyli musieli zrobic cos nie tak... A w jaki sposob wymiana rozrzadu mogla wplynac na to ze zle pali?? Jednym slowem co zrobili zle?? Pytam bo nie wiem czy mam im mowic ze to ich wina czy zaplacic i podpiac vaga
tx-didi Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Czyli musieli zrobic cos nie tak... A w jaki sposob wymiana rozrzadu mogla wplynac na to ze zle pali?? Jednym slowem co zrobili zle?? Pytam bo nie wiem czy mam im mowic ze to ich wina czy zaplacic i podpiac vaga co mogli zrobic zle to juz kolega proton2 napisal (jedna z najczestszych przyczyn zlego odpalania). Problem w tym ze aby dokladniej rozpoznac, co (byc moze) zrobione jest niedokladnie, nalezy jednak zrobic logi: statycznie 000, 001, 004, 007, 013, 014 oraz bs 004 chyba wystarczy, ale moze bardziej doswiadczeni koledzy 'dorzuca' jeszcze jakas grupe jezeli masz zamiar pojechac do warsztatu aby podpieli vaga i pokazali Ci jakie sa zapisane bledy - to (pomijajac ekstremalne przypadki : 550) chyba podarowalbym sobie. Na pewno ktos z forumowych kolegow (w Twoim rejonie) ma vaga...
badboy99 Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 A tak prosciej to co to sa te logi 000 001 ......???
boguki Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Kolego w tym wątku masz więcej informacji o logowaniu auta http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
Doman13 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Mnie jak mechanik wymieniał rozrząd to nie ustawił pompy wtryskowej bo według niego tego się nie robi przy wymianie rozrządu I nie pomogły tłumaczenia że po zrobieniu rozrządu auto nie pali od pierwszego bo pompa jest przestawiona. Efekty - więcej do tego mechanika nie pojechałem. - kat wtrysku ustawił mi grzanek85 w swoim garażu (nasz klubowy guru)
tx-didi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Mnie jak mechanik wymieniał rozrząd to nie ustawił pompy wtryskowej bo według niego tego się nie robi przy wymianie rozrządu i teoretycznie ma racje .... jezeli oczywiscie zostaly uzyte wszystkie blokady to co sie ma przestawic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się