Armani85 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam otoz z dnia na dzien autko zaczelo wiecej palic mianowice zawszle lalem rowne 10l(41.40zl) i robilem kolo115-120km a teraz zalalem 10l tego samego paliwa z tej samej stacji i zrobilem 81km i juz musilalem tankowac bo rezerwa nastepnie za 20zl(5l) robilem 55-60km a teraz 35 40 co moze byc powodem takiego wzrostu spalania STYL JAZDY SIE NIE ZMIENIL jak jezdzilem tak jezdze ta sama trasa z takimi samymi predkosciami/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 chrzczą nawet na BP... Shellach itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 niekoniecznie jest to złe paliwo.... czynników może być wiele, od lejących wtrysków po dłuższe łapanie temperatury po mikro wycieki itd itp W kolegi AFN-ie był kiedyś taki numer że zaczął mu trochę więcej palić, niby nie dużo ale poniżej 6,5 na trasie zejść się nie dało, wszytko było niby ok, miał moc, nie kopcił, 0 błędów, plam na drodze nie zostawiał ale dlatego że prawie cały czas jest mokro okazało się przy wymianie filtra paliwa że jest cały w ropie i przy odpaleniu pocieka po nim trochę ropka, na prawdę minimalnie. Co ciekawe w aucie nie śmierdziało ropą oraz auto się nie zapowietrzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam otoz z dnia na dzien autko zaczelo wiecej palic mianowice zawszle lalem rowne 10l(41.40zl) i robilem kolo115-120km Takie spalanie to miałes w mieście czy trasa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armani85 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 dodam ze temp glownie jest ponizej 60stopni a przy dosc szybszej jezdzie 70 max[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 18:09_________________________________________________ Witam otoz z dnia na dzien autko zaczelo wiecej palic mianowice zawszle lalem rowne 10l(41.40zl) i robilem kolo115-120km Takie spalanie to miałes w mieście czy trasa?? 90% miasto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 dodam ze temp glownie jest ponizej 60stopni a przy dosc szybszej jezdzie 70 max termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armani85 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 i przez termostat autko wiecej pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 dodam ze temp glownie jest ponizej 60stopni a przy dosc szybszej jezdzie 70 max termostat no to raczej ważne zdanie... stąd spalanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 niedogrzane auto pali sporo więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armani85 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 radzicie jakis zamiennik czy ori i czy jest opcja zeby wymienic go w domu czy trzeba do mechaniora[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 18:16_________________________________________________dodam jeszcze ze jak odpalam auto rano to odrazu zaczyna dzialac wiatrak chlodnicy a chyba nie powinien odrazu sie zalaczac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 zależy który wiatrak bo jeden się kręci cały czas bo jest na pasku radzicie jakis zamiennik czy ori i czy jest opcja zeby wymienic go w domu czy trzeba do mechaniora tylko ORI, różnica w cenie nie taka straszna a chociaż działają dobrze.... myślę że mechanik Ci się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armani85 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 no sa 2 jeden od chlodnicy a drugi od klimy kreci sie ten od chlodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 no i on się kręci od razu po odpaleniu nawet przy -40*C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armani85 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ok dzieki to jutro jade po termostat tylko jechac gdzies do motoryzacyjnego czy lepiej do ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 w dobrym motoryzacyjnym czasem można dostać ori z audi/vw a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armani85 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 A jest opcja ze to moze byc czujnik temp ? jestecie pewnie ze to termostat?bo tak wyczytalem i koszt miany to kolo 200zl +termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 jeśli masz wątpliwości to podłącz go pod VAGa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 dodam ze temp glownie jest ponizej 60stopni a przy dosc szybszej jezdzie 70 max[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 18:09_________________________________________________ Witam otoz z dnia na dzien autko zaczelo wiecej palic mianowice zawszle lalem rowne 10l(41.40zl) i robilem kolo115-120km Takie spalanie to miałes w mieście czy trasa?? 90% miasto Z tego co piszesz to spalanie jakie wczesneij miałeś by wychodzilo 8,3 l/100 km. W zimie i przy jezdzie 90% miasto taki wynik jest nieosiągalny w 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plastek89 0 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 radzicie jakis zamiennik czy ori i czy jest opcja zeby wymienic go w domu czy trzeba do mechaniora[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 18:16_________________________________________________dodam jeszcze ze jak odpalam auto rano to odrazu zaczyna dzialac wiatrak chlodnicy a chyba nie powinien odrazu sie zalaczac Wiatrak masz na wiskozie... wiec się cały czas kreci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 no już mu to napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się