Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

W tej czarnej z podpisu_ przedlift, tak. Wszystko trzeba było zmieniać. Taśmę, obudowę, wieloklin , wtyczkę i kiere ;)

Teraz mam polifta i przy montażu kierownicy z krawata trzeba było tylko wtyczkę do taśmy bo jest inna. Żaden błąd nie wyskoczył, klakson dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o usuniecie tego postu.

Edytowane przez SnOOpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz jak byś mógł przesłać mi link do obudowy do taśmy już mi przesłałeś ( taka okrągła) . Redukcję wieloklinu już mam . Nie chcę rozbierać wszystkiego żeby potem składać . Z góry dziękuję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję serdecznie :) Jak skończę walkę z ogrzewaniem ( mam dużo kamienia w układzie ) to założę kierownicę . dam znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta taśma służy do przekazywania prądu i sygnału na obracającą się kierownicę. Nie założysz sztywnego kabla skoro kierownica się obraca.

Przedlifty mają jedną taśmę, po lifcie była inna. Zakladasz taśmę analogicznie do kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są całkiem inne. Standardowo w przedlifcie jest duża kwadratowa, w polifcie mała okrągła (ale jest też kwadratowa tylko ciężko dostać). Taśma musi pasować do manetek, obudowy i do wtyczki poduszki, przedliftowa nie pasuje i tyle.

Tą taśmę można za 10zł kupić nawet więc nie jest to temat warty specjalnego roztrząsania.

Edytowane przez Fenrir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mówisz o dużej poliftowej? Ja mam małą i dobrze się trzyma. Tylko że mam obudowę i manetki też z lifta.

Edytowane przez Fenrir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała poliftowa taśmą pasuje pod przełączniki przedliftowej pod warunkiem że z taśmy wyłamiesz 2 zatrzaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem dzisiaj swoją kierownicę 97 rok przed liftem . I przymierzałem kierownicę od b6 . I chyba najprościej to wywiercić w kierownicy 4 otwory do montażu taśmy do kierownicy i dwa pod przewody od poduszki i klaksonu. Ingerencja niewielka . Oglądałem też taśmę od b6 czy da się ją zamontować na manetki od b5 przed liftem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taśmę z B5 a kierownicę z B6 jedyne co zmieniałem to wtyczkę która wchodzi do taśmy bo z B6 była większa tylko, że do polifta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz b5 po lifcie?

Ja mam przed. Chodzi tu tylko o otwory w kierownicy nic więcej no i wieloklin .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...