ardian6 Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 no ja własnie juz mam taką kolumne, postaram sie zmienić i napisze co i jak. pozdr ok.to czekam
Labiel Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Ok. Skompletowałem już wszystko co potrzebne więc niedługo może zacznę się bawić. Jest tylko jeden problem. Otóż kostkę od kiery mam jednak nieco inną niż jest przy taśmie. Generalnie z kiery wychodzą mi 4 kable (więc chyba bez żadnych udziwnień) Dwa od poduszki i dwa od klaksonu (jak mniemam). Sama kostka jest po prostu większa - pewnie przystosowana to większej ilości funkcji. Przerobienie kostki to może nie problem bo mam też odpowiednią. Kwestia tylko odpowiedniego podłączenia kabli. Mam tylko takie pytanie. Co stanie się jeśli błędnie podłącze kable od poduchy - odwrotnie? Czy będzie to groziło wywaleniem poduchy czy tylko błędu?
fusse Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 mnie tez nurtuje te pytanie czy ta tasma: http://allegro.pl/tasma-esp-vw-passat-b5fl-i1457546859.html to jest ta sama z pierwszego postu fotostory i czy nada sie do oslony przedliftowe z wycieta dziura?
grzesu3 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 mnie tez nurtuje te pytanie czy ta tasma: http://allegro.pl/tasma-esp-vw-passat-b5fl-i1457546859.html to jest ta sama z pierwszego postu fotostory i czy nada sie do oslony przedliftowe z wycieta dziura? Co do taśmy to bierz bo jest OK i spoko podejdzie. Sam miałem brać od tego gościa, ale w ostateczności kupiłem od kogoś innego Sam jeszcze nie wziąłem się za wymianę kiery, ale co do WYWALENIA poduchy... też mnie to nurtuję. Proszę o opinię
Labiel Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Tak sobie teraz myślę. Gdyby błędne podłączenie kabli w poduszce miało jakieś duże konsekwencję to wejście wtyczki przy poduszce miało by jakiś specjalny profil tak aby można było ją podłączyć tylko w jeden sposób. Przy aktualnej poduszce nie ma czegoś takiego. To znaczy wtyczkę można podłączyć na dwa sposoby. Przy tej poduszce z B6 coś takiego już jest. Tam kostkę w poduszkę można wpiąć tylko w jeden sposób. [br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 16:22_________________________________________________Ok, nowa kiera już siedzi. Trzeba jeszcze tylko podłączyć klakson. Dzisiaj nie chciało mi się już z tym bawić. Najważniejsze że z poduchą wszystko ok. Zdjęcie marne:
ardian6 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Czyli od B6 kiera z poduchą podejdzie - :kox:super to wygląda Napisz czy po całej tej operacji jest jakaś różnica między kierą od b5 poliftową na którą trzeba zwrócić uwagę??
Labiel Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Całość opiszę jeszcze później. Generalnie aktualnie złożyłem to tylko tak "żeby było". To co niezbędne działa, czyli poduszka (z elektryką nie było żadnych problemów). Muszę podłączyć jeszcze klakson. No i coś doreżać bo aktualnie mam starą obudowę kierownicy, ale w głowie świta mi już pomysł :> Generalnie sprawa wygląda chyba tak samo jak przy wymianie kiery z polifta.
Frimuś Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 koledzy dzi dostalem swoja nowakierownice poliftowa kiera wraz z tasma .....zytalem pierwszego posta i musze jeszcze dokupic... redukcje-jak znajde obudowe,no iten element do ktorego wchodzi tasma rowniez?
fusse Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 jak kupiles z tasma taka jak z pierwszego postu to powinna ona wejsc do ori obudowy jaka masz. tylko trzeba ja przerobic troche. zostalo mi kupic tasme, i zakladam od s4.
Labiel Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Ja miałem jeden problem. Otóż przy przerabianiu nowej taśmy tak aby weszła w obudowę starej taśmy musiał coś uszkodzić przez co w samej taśmie było przejście między dwoma pinami odpowiedzialnymi za poduszkę powietrzną. Wyskoczył mi więc błąd 588 - zapalnik poduszki zbyt mała oporność. Zbyt mała oporność była dla tego iż prąd zamiast iść przez poduszkę omijał ją przez co poduszka nie stawiała takiego oporu jak powinna. Zamiast kupować nową taśmę postanowiłem przepiąć jeden z pinów od poduszki. Wykorzystałem pin który wcześniej użyłem dla masy klaksonu. Nie miał przebicia z pozostałymi pinami poduchy więc był ok. Samą masę klaksonu zamiast wyprowadzać niepotrzebnie po za kierownicę przy użyciu taśmy podpiąłem wewnątrz kierownicy, tak jak to było przy ori kierownicy. Wszystko działa poprawnie. Błąd poduszki wykasowałem (nie powraca), klakson również działa poprawnie.
Frimuś Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 no ja mam taka okragla tasme wiec tera z nieweim ja sie wklada w ta wtyczke ,tak :gwizdanie: a gzdiedostane taka redukcje na wieloklin
grzesu3 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Panowie proszą Was o pomoc. Zamotałem się, a nie chcę nic spieprzyć. Chodzi o podłączenie poduszki i klaksonu. 1) Kable 1,2 pewnie są do poduszki, a 3 to klakson ? gdzie w taśmę je wpiąć do Gniazda A czy Gniazda B i pewnie muszę skombinować wtyczkę? 2) co zrobić z wtyczką z fotki poniżej (żółtą)? Proszę o pomoc w podłączeniu.
Szymoonk Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 kable 1,2 to poducha a 3 to klakson i wpinasz je w "gniazdo B" tylko musisz najpierw zdobyć nową wtyczkę. Jak założysz wszystko to nie będzie innej możliwości i będziesz musiał żółtą wtyczkę która jest w kierownicy wpiąć w "gniazdo A" Przecież w pierwszym poście jest zdjęcie gdzie jest wpięta ta wtyczka więc po co pytanie :gwizdanie:
fusse Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 jak ktos jest ogarniety z lutownica to mozna obejsc sie bez wtyczki, no ale tu juz zaczyna sie druciarstwo. trzeba wtedy dobrze zaizolowac.
grzesu3 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 dzięki Panowie. Zamiast wtyczki można użyć pojedynczych wtyczek od obudowy komputera, pasują git (tak samo jak do wyświetlacza temperatury).
grzesu3 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Oto wtyczki. Nawet ta podwójna gicio siedzi. [br]Dopisany: 19 Marzec 2011, 18:57_________________________________________________ Oto wtyczki. Nawet ta podwójna gicio siedzi. Jestem po montażu. Wtyczki od obudowy komputera pasują git.
pablock Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 miałem sie odezwać jak zamontuje i udało sie. z tej brzydkiej kiery a'la audi 80 na tą z rocznika 98. do wymiany musiałem mieć: kierownice z airbag kolumne kierowniczą (może być od angola) obudowe kolumny (niekoniecznie, ale dzięki koledze z forum zamontowalem tą nowszą) taśme airbag i tzw zwijak manetka wycieraczek problemami przy przeróbce, oprócz słynnych kabelków są manetki, w nowszej wersji kostka od kierunkowskazów jest inna, wiec musi zostać stary przełącznik, natomiast nowsza od wycieraczek potrzebna jest, gdyż nowszy zwijak ma 3 nóżki (jedną trzeba uciąć) i nowsza manetka ma mocowania na niego.
P-U-M-A Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Po skasowaniu Vagiem nonstop wywala mi błąd 588 mam kiere 3 ramienna poliftowa w przedlifcie kostki sam przerabiałem gdzie sie za to zabrać?
Labiel Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Po skasowaniu Vagiem nonstop wywala mi błąd 588 mam kiere 3 ramienna poliftowa w przedlifcie kostki sam przerabiałem gdzie sie za to zabrać? A jakie szczegóły tego błędu? O za małym czy za dużym oporze? Bo jeden wskazuje na brak przejścia, a drugi na zwarcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się