Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

To wciśnij ją palcem i kręć, tylko licz obroty i delikatnie żeby taśmy nie zerwać.

obroty liczyć ale od momentu pojawienia się żółtego kółka w jedna stronę, a potem w drugą? ile tych obrotów ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie wiem. Wydaje mi się, że 2 -3 w jedną stronę na pewno. Ile razy musisz skręcić kierą z prostych kół do oporu w którąś stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

airbag_011.jpg

Panowie czy dobrze mam to rozpisane ? to jest ta kostka juz z tylu jak swoja obciolem teraz musze podpiac do niej kable tylko nie wiem czy dobrze zaznaczylem.

juzef :) czy Twoja rozpiska jest prawidolowa? czeka mnie to samo...

Ps oczysc skrzynke bo nie da rady poslac PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

airbag_011.jpg

Panowie czy dobrze mam to rozpisane ? to jest ta kostka juz z tylu jak swoja obciolem teraz musze podpiac do niej kable tylko nie wiem czy dobrze zaznaczylem.

juzef :) czy Twoja rozpiska jest prawidolowa? czeka mnie to samo...

Ps oczysc skrzynke bo nie da rady poslac PW

Z tego co pamiętam tak jest kolejność jak na obrazku. Jeżeli chodzi o air bag to nie ma "+" i "-", kolejność pinów jest dowolna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

airbag_011.jpg

Panowie czy dobrze mam to rozpisane ? to jest ta kostka juz z tylu jak swoja obciolem teraz musze podpiac do niej kable tylko nie wiem czy dobrze zaznaczylem.

juzef :) czy Twoja rozpiska jest prawidolowa? czeka mnie to samo...

Ps oczysc skrzynke bo nie da rady poslac PW

Z tego co pamiętam tak jest kolejność jak na obrazku. Jeżeli chodzi o air bag to nie ma "+" i "-", kolejność pinów jest dowolna.

Potwierdzam Airbag jak nie podłączysz będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. dzieki :hi: wiec wszystko jasne... poza tym mozna sobie to przemierzyc dla pewnosci. raczej chcialem sie tylko upewnic co do "+" i "-" poduchy... zeby nic nie spartolic :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyłem juz oddzielny wątek ale zapytam i tu. Zmieniłem deskę rozdzielcza i od razu kierownicę na poliftową wraz z taśmą. Po podłączeniu wszystkiego świeci się stale kontrolka air bag wywala mi błędy:

588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy- N95 zwarcie do masy

589 zapłonnik poduszki powietrznej pasażera- N131 zwarcie do masy.

Sprawdziłem podłączenie przy poduszce pasażera i wszystko jest ok. Próbowałem kasować błędy programem Polski VAG 4,9 ale nic to nie daje, przy sensorze też wtyczka siedzi jak trzeba. Czy jeżeli bym coś nie tak zrobił przy zmianie taśmy od polifta bądź sama taśma by była uszkodzona to by wywalało też i błąd od poduszki pasażera? Gdzie mogę szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

airbag_011.jpg

Panowie czy dobrze mam to rozpisane ? to jest ta kostka juz z tylu jak swoja obciolem teraz musze podpiac do niej kable tylko nie wiem czy dobrze zaznaczylem.

juzef :) czy Twoja rozpiska jest prawidolowa? czeka mnie to samo...

Ps oczysc skrzynke bo nie da rady poslac PW

Podsumujmy!

Czyli zielony i brązowo-biały obok niego to airbag a drugi brązowo-biały do klaksonu i brazowy na masę.

I teraz lamerskie pytanie. Jeżeli zamienie kable i nie przycisne klaksonu to powinna zaświecić się poduszka (nie odpali dopóki nie "zatrąbie") i wtedy VAG i kasowanie błędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem tak kolego i nie dziala klakson.

Juz mnie c****j strzela ;/ nie mam sily do tego.

TAk jakby wogole nie bylo przeplywu przez tasme.

Zrobilem tak :

Podpiolem z drugiej strony kabel od klaksonu ( jezeli go dotkniesz do masy wtedy jest tiiiiiiiiiii) i tu gdzie mamy wtyczke od airbagu podpinalem do kazdego pinu drucik i do masy auta i cisz. Ani razu nie bylo piiiiiiiiiiii.

Jaki jest wniosek ? Nie ma przeplywu. CZYLI TASMA ZRABANA ????????

Powie mi ktos jak to juz jest ?

Bo czuje sie glupii....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinasz 2 kabelki przez taśme do airbag i jeden kabel do klaksonu + a - od kierownicy do masy czyli byle gdize do kierownicy byle łączył się z metalem. naciskasz styk na kierownicy i działać musi. taśme mozesz sprawdzić miernikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend podłączyłem swoją poduchę ,kíerownice miałem od dawna wymieniałem razem z kolumną i draźkiem,ale nie mialem zwijaka w weekend został podłączony tzn .od strony kolumna- zwijak poducha ziel.biały ,brązowo-biały obok.następnie masa podłaczona do stacyjki i 4 kabel klakson.Powodzenia w montaźu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...