Dagot 0 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Witam. Podpina m sie pod temat chociaz moj problem jest odrobinke inny. Przyszlo mi wymienic wieniec kierownicy. Wszystko juz bylo wczesniej pozmieniane przez poprzedniego wlasciciela na polift i mi pozostalo tylko samo odkrecenie wienca i podpiecie poduszki. I tu jest problem. Po podpieciu wszystkiego spowrotem stracil sie klakson. Wtyczki sa takie jak maja byc, bezpiecznik rowniez ok. Nie mam pomyslu co moze byc przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Może taśma jest zje... Ja wymieniłem na nową i klakson powrócił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dagot 0 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Mozliwe. Jest jakiś sposób zeby to sprawdzić? czy pozostaje kupienie nowej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Może podmianka u kogoś poliftowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Mozliwe. Jest jakiś sposób zeby to sprawdzić? czy pozostaje kupienie nowej ? Sprawdź przejście prądu na pinach z jednej i drugiej strony i będzie wiadomo czy taśma czy coś innego trzeba szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Dziś jeszcze kasowanie błędu poduszki i jest git. Winna była taśma: świecił się Air i nie działał klakson. Powodzenia w montażu, naprawdę warto. Trzymanie w rękach S4-owego steru nie do opisania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Słuchajcie a jak wygląda sprawa ze zmianą kierownicy w roczniku 99 po II lifcie. Sytuacja wygląda tak, w swoim starym zeciorku r.95 mam założoną kierę od s6 - stan mega igła. Myślę sobie, wszystko ładnie pięknie, odkręcam poduszkę w nowym nabytku rocznik 99 i tu zaczęły się schody. Kierownica jest przykręcona jakimś specyficznym "czymś" wygląda mi to na klucz spline. Druga sprawa, oprócz żółtej wtyczki jest jeszcze jakiś mały ori drucik, najprawdopodobniej od klaksonu ??? W starym aucie po zamontowaniu kiery esowej, zaczął trąbić przy skręcaniu. Elektryk zamienił biegunowość i wszystko gra do dzisiaj, tylko zostaje pytanie czy nie pierdyknie poducha w nowym aucie jak bym to po prostu podpiął ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Jeżeli kiera jest poliftowa to wszystko P&P. Przepinasz wtyczki tylko. Śruba w polifcie jest na torxa, rozmiaru nie pamiętam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blackbeard 0 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witajcie Sprawa wygląda tak, jest a4 b5 95, mały wieloklin, kiera 4 ramienna, jak w 80, silnik 2.8 kiera wygląda tak i zdejmuje się z pierścieniem (nie bardzo wiem jak zdemontować pierścień) tak wygląda pierścień i taką poduszke do której nie wchodzą kostki Dostałem od kumpla kolumnę kierowniczą z manetkami, pierścieniem i kierą 3 ramienną od polifta z 99 roku. Kolumna na duży wieloklin, mały pierścień ślizgowy itd, obudowa kolumny. Teraz pytanie, czy jak przełożę kpl kolumnę, od polifta do przedlifta to będą pasowały wtyczki do taśmy i manetek? Da się to w ten sposób złożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix_ 0 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 ja też myślałem, że jest mniej z tym zabawy, dzięki kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blackbeard 0 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 poszedłem trudniejszą droga zmieniłem cała kolumnę i zrobiłem hybryde manetek no i bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozak_patryk 0 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam czy ktoś na forum sprzedaje tulejki redukcyjne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 A spróbuj zapytać gdzieś na złomie, bo w golfie 3 taka redukcja to standard a pasuje idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozak_patryk 0 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 mam seata ibize 2 z roku 94 to tam będzie też taka redukcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Warto sprawdzić... Zdejmij kierę i wszystko się wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam czy ktoś na forum sprzedaje tulejki redukcyjne... Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozak_patryk 0 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 ok dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 I po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Mam kiere 3ramienna, S-line z przyciskami +/- do automata i wczoraj jak rozkrecalem kiere, zeby oddac ja do malowania skory to zauwazylem we wnetrzu jej sa jeszcze 3 kabelki zakonczone izolacja z niczym nie polaczone, do czego one moga byc? do multifunkcji czy cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozak_patryk 0 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam czy do tej kiery trzeba oryginalną poduszkę czy podejdzie od innej kiery Audi RS4 B5 daszek spoiler (2610805510) - motoAllegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się