Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź czy wiązka od poduchy ma przejście na całej długości od wiązki podłączanej przy kolumnie, po przez taśmę i wtykę do poduchy. Wychodzi na to jakby gdzieś nie było przejścia, albo przejście było zbyt słabe. Jeśli to nie będzie wina przewodów to może być też walniętej poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro na spokojnie to rozbiorę i na nowo polutuję może być że taśma uszkodzona jak tak to da się ją jakoś rozebrać czy coś w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam kierownicę z eSy polift sam mam przed lifta, gdzie kupic takie reduktor i taśmę? nie potrafię znaleźć na allegro ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam kierownicę z eSy polift sam mam przed lifta, gdzie kupic takie reduktor i taśmę? nie potrafię znaleźć na allegro ;/

coś chyba nie chce Ci się szukać :wink4:

redukcja (wieloklin):

http://moto.allegro.pl/tanio-tulejka-redukcja-vw-golf-passat-polo-i1601168462.html

http://moto.allegro.pl/tuleja-adapter-redukcja-vw-audi-i1612843158.html

taśma (tylko, że do tej kwadratowej potrzebna Ci będzie jeszcze obudowa kolumny kierowniczej z po lifta):

http://moto.allegro.pl/tuleja-adapter-redukcja-vw-audi-i1612843158.html

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie szukam kierownicy 3ramiennej do mojej a4 96/7 rok.

Jeden kolega z klubu mi napisal ze ta nieppodejdzie bez przerobek

http://allegro.pl/show_item.php?item=1611440958

Szukam takiej prosto do montazu?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj będziesz musiał przerobić kostke na inną ale podejdzie bo jest tulejka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli sama kiera podejdzie bo ma redukcje w komplecie ,tasma rownierz tylko musze kostke przerobic.

Czyli oslona ta za kiera zostaje.

Czytales jak gosciu pisze na aukcji..................jak się nie mylę to z 22mm na 30mm........

Ja w starej mam chyba 17mm to ...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on nie zna dokładnego rozmiaru nie było innych rozmiarów niż 17 i 26 bodajże więc ja bym brał. Tą całą kolumnę też musisz zmienić żeby pasowała 3-ramienna kierownica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle jest tu pytań ... a wszystkie odpowiedzi na początku wątku się znajdują...

jak chcesz najmniej przeróbek a najlepszy efekt to wsadź kiere od przedliftowej esy. Pasuje Plug&Play

Jeśli kombinujesz z poliftowymi (4 lub 3 ramiennymi) to roboty dużo wiecej, bo taśma nie wchodzi na szersze osadzenie kiery, więc trzeba zmienić taśmę. skoro zmieniasz taśmę to zmieniasz obudowę lub ją rezasz żeby nowa taśma weszla.

jeśli nie chcesz nic ciąć to kup taśmę okrągłą,

ta%C5%9Bma_2.JPG od biedy pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K....tyle tych kierownic i juz sie gubie.

To znajdz mi taka plu&play !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwą kierę można poznać po airbagu, który ma okrągłe wgłębienia wkoło znaczka

1603093276

te z "radełkowaniem" to przeważnie polift z dużym wieloklinem

1567093308

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulejkę mam jeszcze brakuje mi taśmy do poliftowej z esy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i chyba najwazniejsze to wtyczki, chyba,ze polecisz jak tutaj kolega i wezmiesz ta wtyczke od kompa. ja tam zrobilem u siebie i jakas to dziala, do konca nie jestem zadowolony, ale nie jest zle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Ktora z tych podejdzie Plug & Play....

kiera z multifunkcja wymaga taśmy z większa ilością ścieżek, więc jeśli nie masz takiej to żadna nie podejdzie.

zobacz co tu forumowicz ma http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204526.new#new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Niech ktoś mi na oko ogarnie czy będzie to pasować? Kiedyś wymieniałem kostkę stacyjki i pstrykłem sobie fotkę: http://postimage.org/image/1gzzee12c/ - 1997 rok auta.

Teraz mam kierę jeszcze na innym aucie bo nie mam takiego klucza z 1998 http://postimage.org/image/18rmknres/ http://postimage.org/image/18x515eo4/

Styknie P&P? Bo czytam w pierwszym poście, że stara kieta ma 17mm (czyli niby ta moja cztero ramienna, nie wiem jaki jest wieloklin w eskowej bo po pierwszej według tego postu mam kierę poliftową: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=122382.msg2410143#msg2410143 a po drugie auto jest 1998 i jeśli zalinkowany post źle mówi to chyba mam 17mm tam bo wew średnica otworu to 10mm - tylko to udało mi się zamierzyć. Wydaje się, że plus ścianka da jakieś 17mm a nie 26mm? Pytam się, bo chce mieć jak najmniejszy przestój auta.

Czemu te redukcje takie drogie :polew: ?

http://moto.allegro.pl/tuleja-adapter-z-malego-duzy-frez-audi-volkswagen-i1590765343.html

Znaleźć taniej nie mogę...

Czyli jeśli to te same średnice frezu to przekładam, poduchę, kierę, taśmę (okrągłą?) obudowę kolumny i wsio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u siebie masz wieloklin 17mm, a kiera którą chcesz założyć to 26mm, potrzebna redukcja

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...