Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana rozrządu kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :) Czytałem trochę ale informacje są tak rozrzucone po tematach że mam jeszcze parę pytań co do wymiany rozrządu. Jak pogoda pozwoli to do końca miesiąca będę wymieniać rozrząd w moim zeciorze. Ja jeszcze tego nie robiłem ale znajomy wymienia trochę, ostatnio w swojej 80-tce też 1Z rownież zmieniał sam i problemu nie będzie. U mnie tylko jeszcze dochodzi zrzucenie "ryja" na glebę w audiczce. Czy może ktoś mi opisać jak dokładnie rokręcić przód do tej wymiany i czy będzie potrzebny kanał? Czy dam radę to później ogarnąć tzn. poskładać jak należy na swoje miejsce? Dwóch lewych rąk nie mam ale lepiej sie dopytać niż coś nie tak zrobić... Będę wdzięczny za podpowiedzi :notworthy:

Opublikowano

Kolego, pas przedni to najlepiej tylko wyciągnij do przodu i podwieś sobie na czymś, nie będziesz musiał wszystkich przewodów rozłączać, reflektorów nie wykręcasz tylko cały pas przedni, na górze są chyba 4 śruby, na dole pod kratkami w zderzaku jeszcze dwie i cały zderzak to chyba wszystko. Uważam że kanał sie przyda, zawsze to wygodniejsze i jest podejście z każdej strony. Jak wszystko rozłożysz i poznaczysz co do czego to uważam że ze złożeniem też nie będzie problemu. pozdro i miłej pracy

Opublikowano

jak już pas wyciągać do przodu to chyba lepiej wogóle go na bok i chłodnice też tak gdzies czytałem zawsze to wygodniej będzie. Chłodnice od klimy na bok wezmę a tą druga odczepię i tak będę płyn spuszczać bo pompę wymieniam od razu. ktoś coś jeszcze przydatnego wie?

Opublikowano

Ja robiłem 2 tygodnie temu sam. Nie jestem ekspertem ale radzę ci całkiem odkręcić cały pas przedni tak żebyś sobie miał przed sobą cały silnik i pracował se na krzesełku. Możesz sobie tylko odsunąć ale jak na pierwszy raz to lepiej nie skakać po chłodnicach. Poszukaj mój wątek . Rozrzad zrób to sam?.

Opublikowano

i jeszcze jedno znajomy mi mówi ze u siebie jak wymieniał rozrząd to pompę paliwa blokował i kąt wtrysku nic sie nie przestawił i nie ma konieczności podpinania vaga i ustawiana,. Jak to będzie u mnie? jeżeli zblokuje to nic nie bedę musiał robić jak nie przestawię?

Opublikowano

tak,tak robia mechaniory starej daty. ile to sobie pozniej sprawdzic kat i w razie potrzeby wyregulowac?

Opublikowano

tylko ja nie mam vaga. A czy po wymianie rozrządu można wyregulować kąt bez zdejmowania przodu itp?

Opublikowano

tylko ja nie mam vaga. A czy po wymianie rozrządu można wyregulować kąt bez zdejmowania przodu itp?

Tak.

Opublikowano

ok. A mam pytanie, bo trzeba zdjąć pokrywę zaworów ( tak to chyba się nazywa) i czy wymieniać tą uszczelkę co pod nią jest i te podkładki stożkowe?? czy skręcić na tą starą i później oglądnąć czy nie ma przecieków? zmieniam od razu pompę wody, czy wystarczy tylko wykręcić starą i zamontować nową oczywiście z uszczelką , czy trzeba jeszcze coś dla pewności zrobić jakiś silikon albo coś?

Opublikowano

Co do uszczelki i tych gumowych stożków jeżeli ci cieknie to wymień. Ja na przykład zdjąłem pokrywę ale nie potrzebnie ponieważ osoba która mi pomagała wymienić rozrząd zablokowała pompę paliwową i wymieniła rozrząd idealnie tak, że w ogóle kąt wtrysku się nie przestawił. Pokrywę założyłem na tej samej uszczelce i do chwili obecnej nic mi nie cieknie. Pompę wody odkręcasz i przykręcasz bez problemu, z tego co pamiętam to jej uszczelnienie jest w postaci gumowego oringu więc sylikon nie będzie ci potrzebny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...