SoMeS Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Witam Borykam się dalej z chwilowym spadkiem mocy i brakiem odpowiednio wysokiego ładowania (na wskaźniku mam około 1,45 a powinno być w niecałe 1,70bara). Na VAGu wywala następujące błędy: 00553 Czujnik masy przepływu powietrza – G70 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej Nieszczelności usuwam na biężąco choć nie wykluczam że takowych jeszcze nie ma. Przepływka nowa Turbina BRD też nowa hmm... Poniżej komplecik logów dynamicznych: z góry dzięki za sugestie
vauxhall95 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 troche logi zle wykonane bo pedal nie byl ciagle na 100% wcisniety.Przeplywka ma nieraz małe skoki,turbina wmiare pompuje
medman Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Jakoś te logi słabo widoczne Soft ustawiony tylko na 1,2 bara doładowania ?
SoMeS Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 przypominam że skrzynia automatyczna
medman Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Może to jakieś stare błędy albo G 70 walnięty? Nie wiem skąd takie duże doładowanie na wskaźniku boost skoro program wymaga tylko 1,2 bara i na vagu turbo tyle pompuje ?
SoMeS Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 który to czujnik g70? logów nie robię pierwszy raz i wiem co i jak błędy te się powtarzają i nie są stare... przypuszczam że mam jeszcze jakąś nieszczelność gdzieś.. ale czy aż taką by mi tak moc spadała
medman Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Chodziło mi o g 71 bo g 70 to przepływka. http://img261.imageshack.us/img261/7351/cisnieniejp0.png Nie wiem tylko czy u Ciebie będzie się tam znajdował bo są też wersje z tym czujnikiem przy ECU.
SoMeS Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Chodziło mi o g 71 bo g 70 to przepływka. http://img261.imageshack.us/img261/7351/cisnieniejp0.png Nie wiem tylko czy u Ciebie będzie się tam znajdował bo są też wersje z tym czujnikiem przy ECU. czyli innymi słowy map sensor? bo w zasadzie to był moment że gdy wyciągnąłem mapa i włożyłem z powrotem to szedł normalnie - ale po 10minutach znowu to samo możliwe że nie ogarnia doładowania jakie mam ustawione? mam na stanie to ustrojstwo z AWX'a tylko muszę rurę przerobić
medman Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Na starszych ECU z map sensorem w środku pomagało przedmuchanie wężyka.
SoMeS Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Na starszych ECU z map sensorem w środku pomagało przedmuchanie wężyka. ja mam na rurce od kolektora ssącego za silnikiem idącej w stronę FMIC
Piotrek98igo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 nie wiem gdzie ty widzisz to niedoladowanie...na logach widac ze laduje ok jakim cudem na wskazniku msz 1,45?a w ogole 1,7?
spanky Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Przepływka nowa Turbina BRD też nowa turbo BRD i 1.25 w sofcie ... to po cholere tam takie turbo ... poza tym czy nie szukasz przypadkiem dziury w doopie ... jakie 1.7 bara ... skad,jak ? jakie niedoladowanie ... ?
SoMeS Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 problem niedoładowania rozwiązany... walnięty map sensor pozostają spadki teraz przy większym ciśnieniu jeszcze bardziej widoczne... i jestem już na 99% pewny że gdzieś sp***rza ciśnienie [br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 22:49_________________________________________________wrzucam nowe logi do oceny... można powiedzieć że problem zaczyna mnie prześladować :gwizdanie: przepływka nowa, map sensor nowy, turbina nowa, filtry nowe, dolot raczej szczelny... n75 się wysrał? bo tracę powoli cierpliwość
medman Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Takie falowanie doładowania to przeważnie problem z układem podciśnienia - nieszczelne, przetarte wężyki podciśnienia przy n75 i turbo ew. n18. Nieźle narozrabiałeś w dolocie. Logi z początku wątku były lepsze niż obecne.
SoMeS Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 Takie falowanie doładowania to przeważnie problem z układem podciśnienia - nieszczelne, przetarte wężyki podciśnienia przy n75 i turbo ew. n18. Nieźle narozrabiałeś w dolocie. Logi z początku wątku były lepsze niż obecne. sprawdzę jeszcze raz wszystkie te wężyki może któryś poszedł choć wątpię bo wszystkie wsadzone są sylikonowe Samco n75 z b6 na podmiankę będzie dobry? n18 nie posiadam ponieważ egr usunięty i zaślepiony co do dolotu to został skrócony i jest tam raczej niewielka nieszczelność którą muszę doprowadzić do ładu
medman Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 n75 z b6 na podmiankę będzie dobry? Inna wtyczka ale da się przerobić.
medman Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 a AHU? W AHU jest zupełnie inny zawór n75, sterowanie jest nadciśnieniowe a w AFN - podciśnieniowe
SoMeS Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 ok w wsadzę nowy w takim razie i będziemy myśleć dalej jaki numer części?
medman Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Nie rób scen wpisz http://www.google.pl i
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się