adrian666 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 witam jestem nowy na forum i nie wiem czy pisze w odpowiednim miejscu szukałem takiego tematu i nie mogłem znaleźć jeżeli sie myliłem to proszę moderatora o przeniesienie..mam następujący problem z moim Audi b5 1.8 97r. samochód nie ma siły na benzynie w ogóle się nie zbiera i muli (maluch mojej babci lepiej chodził), szarpie, dopiero po przełączeniu sie na gaz zaczyna normalnie iść. Ostatnio coś strzeliło pod maską że spadły gumy z kolektora (być może to ma coś z tym wspólnego ale nie wiem bo nie znam się na samochodach)..proszę Panów o pomoc
Dev Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 najpierw Vag, podjedz do jakiegoś kumatego mechanika niech zobaczy czy wszystko pod maską jest ok
sołtys85 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Jak sie nie znasz to pewnie sam za wiele nie zdziłasz ale warto spróbowac. Może pod wpływem wystrzału masz nieszczelny dolot i dlatego źle chodzi. Może filtr paliwa zatkany lub pompa wody niedomaga, a może jakiś wtryskiwacz szwankuje. Jakiegos kumpla poproś zeby pod maskę zerknął.
adrian666 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 ten wystrzał to chyba nie ma nic z tym wspólnego bo auto się tak "muli" na benzynie już od dawna a strzeliło dopiero wczoraj, założyłem te gumy i już jest tak jak przed strzałem (czyli nadal nie ma siły na benzynie) a jaka się przełączy na gaz to chodzi jak strzała,,myślałem że może wtryski, albo pompka paliwa ,,hmm co Panowie na to?
wojciechjacewicz Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Witam,miałem identyczny problem, okazał się walnięty emulator od gazu. Teraz jest