gregory Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie jestem żadnym ekspertem w dziedzinie konstrukcji wydechów do wolnossaków, ale proponowałbym dać na wydech rury tej samej średnicy które są w oryginale, a tłumiki zastąpić przelotowymi, tak chyba będzie najbezpieczniej. Wiem.... wiem, to pewnie kłóci się z teorią tuningu żeby dawać rury tej samej średnicy :gwizdanie: Mam już pewne przejścia z jednym wydechem w wolnossaku gdzie stykło wyciąć tłumik środkowy i wstawić prostą rurę tej samej średnicy i po tym zabiegu auto już mniej stabilnie pracowało na wolnych obrotach. Nie znaczy to, że tak musi być też u ciebie.
sokolnh Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 tylko że w serii są dwie rury biegnące od kolektorów do końcowych u mnie będzie jedna, więc nie wiem jak się ma do siebie skoro seria to powiedzmy 50 mm, razy 2 czyli niby 100 mm powinna mieć jedna rura, ale to się tak na pewno nie liczy myślę że 70 mm będzie ok
Tukan Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Jedziesz kanalizacyjną 100mm i bedzie git
gregory Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Zobaczysz jak wjedziesz kiedy na rolki, jak poskładasz auto. Jak moc będzie w normie to będzie git.
sokolnh Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Opublikowano 21 Marca 2011 na jednym tłumiku głośny jak ja pierd..le ale to na hali, zobaczymy na świeżym powietrzy, jeszcze sporo pierdółek zostało
gregory Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 na jednym tłumiku głośny jak ja pierd..le ale to na hali, zobaczymy na świeżym powietrzy, jeszcze sporo pierdółek zostało Pieski ocenią
sokolnh Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 wydech by Artur z QS rozwiązanie z puszczeniem paska bez kompresora klimy miejsce między silnikiem a wentylatorami ( jeszcze węży nie ma ) dyfer z torsenem z V8 it's alive
PABLO Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Ale będzie :kox: :kox: Szkoda że nie jedziesz nią do BT
OGr Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 no no no ;-) mógłbyś mi przybliżyć mniej więcej koszt budowy takiej zabawki po ukończeniu ?
bezimienny Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Dobra, słychać jak odpala i chodzi, teraz czekać aż audica pokaże jak jeździ
sokolnh Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 no no no ;-) mógłbyś mi przybliżyć mniej więcej koszt budowy takiej zabawki po ukończeniu ? nie ma problemu zależy co chcesz robić z autem
OGr Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 najpierw trzeba kupić ;-) zastanawiam się tylko czy B2 i pełna modernizacja, od zawiasu, hamulców, silnika itp, czy na początek nie kupić B3 2.3 20V i mieć na własne zabawy ;-)
sokolnh Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 jak masz zbędne 30-40 tys na budowę to bierz B2 jak dla zabawy na początek b3 20v będzie git
OGr Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 tak tylko zawsze można zakupić B2 i poczekać z remontem ;-)
sokolnh Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 można, ale łatwiej znajdzie b3 20v quattro niż b2 quattro i taniej tu jest b2 na sprzedaż http://moto.allegro.pl/audi-80-quattro-b2-i1524810310.html[br]Dopisany: 23 Marzec 2011, 20:25_________________________________________________oczywiście fajnie jakbyś kupił w Krakowie jest już z 7 B2 quattro za niedługo można spoty robić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się