wesz82 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Kat zostaw bo te pare oczek nie stanowi. Na rozgrzanym silniku powinno byc ok 54. Dawke ustaw na 3,5 zrob logi i wrzuc w dziale do oblukania by sprawdzic w jakim stanie jest pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek1994 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 które grupy logować i dynamiczne czy statyczne ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Dynamiczne. Wysterowanie pompy trzeba sprawdzic podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek1994 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Tak, ale która to grupa (wysterowanie pompy)?? Kat wtrysku mi się przestawił dzisiaj bo za bardzo odkręciłem nakrętki tych śrub w kole zębatym i dzisiaj dokręcając pompę (miałem na jednej dokręcone)przestawiło ją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Zrob komplet odp szukaj w dziale diagnostyka. Kat ustawiaj na goracym silniku na bkacie na byc 90. Wszystkie poluzuj na maksa a srube najlepszego dostepu kkuczem lekko dokrec i tyle. Po ustawieniu dokrec wsio i tyle. Mozesz zweryfikowac po ok 30 tys km bo pasek troche sie rosciagnie i moze spasc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikss81 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 (edytowane) Witam Panowie, pozwolę sobie odgrzebać temat. Mam pytanie odnośnie pompy tj. mam silnik AFN i pompę VP37 0 460 414 987 - 11mm. Padł mi prawdopodobnie zawór przestawiacza kąta wtrysku n108 - bład 17656 P1248 - 35-10 różnica regulacji sporadyczny . Skasowałem ale za chwilę wywala znowu. Sprawdziłem i przewód był walnięty przy samej wtyczce , wyskrobane kawałek wtyczki i jakoś udało się przylutować , w teście w vcds niby zmienia się praca silnika ale błąd dalej wywala. Kąt wtrysku sprawdzony i ustawiony . Moje pytanie bo auto kupiłem już z takim błędem , nie wiem jaki tam powinien być zaworek N108 , może być od pompy z AFN 10mm czy muszę szukać od tej pompy którą mam. Z tego co znalazłem zaworki różniły się średnicą otworu wtryskującego paliwo. Jaki numer ma ten zawór ? Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 4 Czerwca 2020 przez ikss81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się