Jump to content
0
seba1-2

Swap pompy wtryskowej 11 - Nr OE 038 130 107 J

Recommended Posts

Ok ale nie dzisiaj bo już ciemno :naughty: jak sprawdze to napisze może masz racje :good:[br]Dopisany: 17 Październik 2010, 20:56_________________________________________________Poszukałem na necie i znalazłem że silniki AHL miały 11 w automacie natomiast AHH miały równiez w manualu


boostftwbq8.jpg<br />By idual at 2010-08-30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz czy masz J czy K

Jak masz J to masz 11 jak masz K to 10 :decayed: Zrób fotę i wszystko się wyjaśni a nie będziemy dywagować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem zamontowana pompa 11 dawka wteyskowa ustawiona auto odpala idealnie lecz nie ma tyle mocy co przed wysadzeniem 11stki muł jak nie wiem co. Co może być przyczyna tego? Wtryski 216. Na vagu mechaników i pokazuje ze jest uszkodzony jakiś czujnik dawki rozruchowej czy jakoś tak ale auto odpala na dotyk . pompa pochodziła z ibizy afn mogą się rusznic ustawienie kabli na kostkach albo cos? Proszę pomozcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

a w tej ibizie wszystko grało?? bo obstawiam albo pompa albo coś skopałeś z kablami wtyczki przerabiałeś?? dawka i kąt wtrysku sprawdzone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jestem po swapie pompy AHH do AFNa i moge doradzic ze N108 przelozylem zeby wtyczki nie przerabiac a w duzej wtyczce wypielem piny i wlozylem do wtyczki z drugiej pompy numerami tak jak sa na wtyczce i na przewodach ponumerowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Pany

A czy ktoś podpowie jak rozebrać te wtyczki żeby móc sobie poprzekładać te kable? Pytam bo nie chce nic połamać...


(__)\OOOO/(__)

Share this post


Link to post
Share on other sites

- koło zębate(AHH/ASV/ALH/AGR/AHF) ) z możliwością regulacji kąta wtrysku na "fasolkach" w kole

Witam

Czy mógłby ktoś podrzucić numer/y tych kół oraz nr wtyku 10pin od strony wiązki ??

Dziękuję bardzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

odswieze temat, po latach moze cos sie zmienilo. chcialbym zmienic pompe w afn na 11, ktora o jakich oznaczeniach pasuje bez wiekszych przerobek? ta 038 130 107 J podejdzie bez rzezby z instalacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie jakiej łapy pod tą pompe szukać bo na allegro ciężko znaleźć

kupiłem tą pompe

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356507-pompa-11-alternator-120a-wtryski-afn-110pompa-wspomagania-110bar/?hl=%2Bpompa+%2Bwtryskowa

czy tam trzeba koło zebate wymienić bo piszecie że kąt wtrysku ustawia się na jakiś fasolkach koła i jaka podstawa do niej bo ciezko znależ na allegro o tym numerze 028 130 147 M wszystkie z końcówką B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwon do sprzedajacego z tego co mi wiadomo mial podstawe w cenie pompy.


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pany jak ustawić to koło pompy bo brak na nim znaków pomoze ktos

6zebwskt.jpg

4ln78car.jpg

Edited by grippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

pany jak ustawić to koło pompy bo brak na nim znaków pomoze ktos

6zebwskt.jpg

4ln78car.jpg

Pod kołem jest flansza do której przykręcasz koło i jest na niej wcięcie. Wcięcie to miejsce na blokadę i musi się pokrywać z dziurą, którą znajdziesz pod flanszą w lewym, górnym "rogu" koła


Using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie moja obecna pompa A4 B5 1.9 TDI 110 km AFN 1997

dsc-0153_7.jpg

A to pompa do swapu dsc-0156_12.jpg

przeczytałem posty i wynika ze troche przeróbki bedzie ,wiercenie otworów na 68mm,wtyczka,koło zebate . A sam tłokororzdzielacz? bedzie pasował?.Moja 10-tka troche leje moze z tej 11 -stki cos sie poprzekłada

 

Edited by Marek.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nic trudnego.

Lape kupisz za 30zl i dasz tokarzowi niech ja rozwierci.no chyba ze masz czasz to kup odrazu odp lape.

Dasz swoj nastawnik i z czasem ogarniesz sobie kable.

Mi koles polutowal.tj kupilem spsuty nast i do przeszczepu i jest ok.

Mozesz tez zrobic hybryde ale po co jak masz cala pompe....


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4 B5 kupiłem w DE  wraz z zawartoscią bagaznika tj pompa 11,przepływka pierburg 7. 18221. 01,czujnik cisnienia doładowania 038 906051,czujnik temperatury płynu chłodzacego 078 919 501B,.pewnie jakis tuner niemiecki cos chciał zrobic ale nie wyszło:kwasny:.Dzwoniłem rano ponoc pompa ma 80k km i jest alles in ordnung.Zeby sie upewnic bede musiał ja sprawdzic ale nie mam na

czym:kwasny:Czyli pozostaje ,tak jak kolega wyzej napisał hybryda

DSC_0155.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym nie robil tak jak Ty ale to juz Twoja sprawa...

Sam kupilem 11 i poszla na serwis.

Przyszla zrobiona i uszczelniona.

Podczas montarzu problem bym z nastawnikiem bo inne kostki wiec dalem stary a koles w tydz przespawal mi kostke i juz bylo ok.

Lape dostaniesz tanio a reszta to jest to samo.

Jak uwazasz.

Nurniki tylko daj z 11...


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez sensu lapy roztaczac. tloko rozdzielacz przekladasz i. masz pompę 11mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli ma sie 11 pod reka to bez sensu jest hybryde robic....

Co innego jak kupisz sam tlok i fale.


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam kolegów.

Mam delikatny problem z cieknącą pompą. Przymierzam się do wyciągnięcia pompy.  Mam pytanie czy odkręcając pompę wtryskową i koło zębate paska od pompy  wydostanę pompę do góry, czy też muszę zdjąć flanszę odkręcając centralną nakrętkę z wałka pompy.

Pytam dlatego, gdyż nie chciałbym mieć problemu z późniejszym ustawieniem pompy.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam a ja mam takie pytanie chce podmienić pompę wtryskową na taką samą, audi a4 b5 ahu czy będą problemy jak znajdę taką samą? piszecie tu o jakiś 10 i 11 - tkach  nie bardzo rozumiem o co tu chodzi i co najważniejsze wtryski nie trzeba zmieniać? po czym szukać (numery)? żeby była taka samiutka jak moja.Mam problem z odpalaniem na zimnym motorze silnik oleju nie pobiera.Tylko zauważyłem ze jak dawka była ustawiona wysoka to dużo lepiej odpalił, ale nierówno pracował proszę o pomoc .

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, adamek1994 napisał:

Witam a ja mam takie pytanie chce podmienić pompę wtryskową na taką samą, audi a4 b5 ahu czy będą problemy jak znajdę taką samą? piszecie tu o jakiś 10 i 11 - tkach  nie bardzo rozumiem o co tu chodzi i co najważniejsze wtryski nie trzeba zmieniać? po czym szukać (numery)? żeby była taka samiutka jak moja.Mam problem z odpalaniem na zimnym motorze silnik oleju nie pobiera.Tylko zauważyłem ze jak dawka była ustawiona wysoka to dużo lepiej odpalił, ale nierówno pracował proszę o pomoc .

Masz AHU wiec masz tłoczek 10mm, spisz numer z pompy i szukaj o takich samych oznaczeniach, róznica cenowa miedzy twoją 10ką a 11ką z poliftowego AHH to 100%, pompa 11ka jest wtdajniejsza i po załozeniu bedzie wymagało auto strojenia. Takze jak niechcesz brnać w koszty to kup taką jak masz


A4 B5 Quattro+ swapAVF/GTD20/HF100/SDI/6gang+diff-lock/dwutarcz/AVIC980BT/colorMFA/multiMAP/EGTarduino/recaro/customS-line

Prawdopodobnie najmocniejsze 1,9TDI w budzie B5 280-308KM/500-570NM by Spanky

Share this post


Link to post
Share on other sites

O właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, Dziękuje Ci bardzo za pomoc czyli szukam takiej samej jak moja czyli 10 tki, i nie chce brnąć w dalsze strojenia, tylko po prostu podmienić na taką samą jak moja, tylko lepszą.Będę informował co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, adamek1994 napisał:

O właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, Dziękuje Ci bardzo za pomoc czyli szukam takiej samej jak moja czyli 10 tki, i nie chce brnąć w dalsze strojenia, tylko po prostu podmienić na taką samą jak moja, tylko lepszą.Będę informował co i jak.

masz dwa numery na pompie, jeden OEM VAG zaczyna sie od 028 a drugi numer bosch, to jaki ma tłoczek rozpoznajesz po srodkowej częsci ... 404.., 0 - 10mm 1-11mm(414)


A4 B5 Quattro+ swapAVF/GTD20/HF100/SDI/6gang+diff-lock/dwutarcz/AVIC980BT/colorMFA/multiMAP/EGTarduino/recaro/customS-line

Prawdopodobnie najmocniejsze 1,9TDI w budzie B5 280-308KM/500-570NM by Spanky

Share this post


Link to post
Share on other sites

404 jest numerem dla pomp 10mm,    a 414 jest numerem dla pomp 11mm  i to będzie po środku tych numerów ??

Jak myślisz pompa jest przyczyną złego odpalania ???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno pytanie od jakich silników mogę szukać takiej pompy jakbym nie znalazł takiej samej ?? oczywiście 10mm, i czy wszystkie te numery się muszą zgadzać czy tylko to 404 ??

Edited by adamek1994

Share this post


Link to post
Share on other sites

W twojej 90tce jest najsłabsza fala, mozesz też załozyć pompe ze 110ki, kable nastawnika bedą te same


A4 B5 Quattro+ swapAVF/GTD20/HF100/SDI/6gang+diff-lock/dwutarcz/AVIC980BT/colorMFA/multiMAP/EGTarduino/recaro/customS-line

Prawdopodobnie najmocniejsze 1,9TDI w budzie B5 280-308KM/500-570NM by Spanky

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie o ten nastawnik chodzi, co znaczy ze najsłabsza fala ??  od jakiego silnika szukał bys pompy ??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kie jeszcze

raz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie o ten nastawnik chodzi, co znaczy ze najsłabsza fala ??  od jakiego silnika szukał bys pompy ??

ps.soryy ze post pod postem dziecko mi zapisało zmiany

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by adamek1994

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj z silnima avg to ostatni vp na 10 tloku wiec najmlodszy.

Fale maja rozne wysokosci ta z 90 z 10pompa ma ja najlslabszo bodajze najnizsza o ile dobrze pamietam.

Nastawnik w avg masz tak jak u siebie na 2 wtyczki.

 


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompę znalazłem zakupiłem i już założyłem o numerze 404 czyli 10mm ,nie wiem od jakiego silnika, ale od 110 km(mój 90). Nastawnik na 2 kable. Miałem problem z odpaleniem ale przestawiłem kąt wtrysku w stronę silnika i odpalił od strzała.Zobaczyłem odrazu kąt wtrysku wynosił on wtedy 28 po korekcie od 46 do 49.Jaki prawidłowy dla ahu ?? jeżeli ma byc na niebieskiej lini to ok 42 by musiało być. Dawka 4.5 mg. Zobaczymy po nocnym postoju jak zapali z rana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...